x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

ארזתם לבד? 5 טיפים לאריזה נבונה לחופשה בצימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

ארזתם לבד? 5 טיפים לאריזה נבונה לחופשה בצימר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אין כל ספק שחופשה היא חוויה מהנה, ואף על פי שאנשים רבים נהנים מההתכוננות אליה, יש כאלה שהיו מוותרים על שלב האריזה. כדי להקל עליכם וכדי למנוע מצב שתגיעו לצימר בצפון עם יותר מדי מזוודות או בלי ציוד הכרחי, ריכזנו לכם את חמשת הטיפים המנצחים לאריזה נבונה לחופשה.

  1. להכין רשימת ציוד כמה ימים לפני היציאה לחופשה
    סעיף זה מורכב משתי המלצות: להכין רשימה, ולעשות זאת כמה ימים קודם לחופשה. הסיבה העיקרית להכנת רשימה היא שבשעת לחץ אנחנו נוטים לשכוח דברים, ואנו גם פחות מאורגנים ומסודרים מאשר בשעת רגיעה. רשימה מסודרת תעזור לנו לזכור לארוז ציוד הכרחי כמו תרופות קבועות, לבנים, מטען לטלפון הסלולרי ומוצרי היגיינה שונים. מאותה סיבה כדאי להכין את הרשימה בימים הקודמים לחופשה, גם כדי שיהיה לנו זמן לערוך שינויים ברשימה, להתאים אותה לצרכינו המשתנים וכמו כן לדאוג להספיק לקנות ציוד חסר.

 

  1. לבחור מזוודה מתאימה לאופי החופשה
    לא כל המזוודות נולדו שוות, ולא לכולן יש אותו נפח או יכולת להכיל את הציוד הנדרש לחופשה בחו"ל או לסוף שבוע בצימר. אם נוסעים ללילה אחד או לשני לילות מחוץ לבית, במקרים רבים תיק גב יוכל להכיל את כל הציוד הנדרש. אבל אם נוסעים לטיול בשביל ישראל, או לטיול תרמילאים אחר, מזוודה עם גלגלים תהפוך את הטיול למסורבל ולא נוח; במקרה זה, עדיף תיק גב גדול. לחופשה של שלושה לילות או יותר אנו כנראה נזדקק למזוודה בגודל בינוני עד גדול, עם גלגלים ומוט נשיאה.

 

  1. לבדוק מראש את מזג האוויר ביעד החופשה

כמובן, כל חופשה בחו"ל מחייבת לבדוק את מזג האוויר מבעוד מועד, אבל כדאי לבדוק את תחזית מזג האוויר גם לפני חופשה בארץ. בחלק גדול מחודשי השנה הערבים בצפון הארץ ואף בדרומה נוטים להיות קרים יותר בהשוואה למרכז הארץ, ולכן מומלץ לארוז פריטי לבוש חמים. הפתרון הכי יעיל הוא להתלבש בשיטת השכבות כדי להיערך לטמפרטורות המשתנות במהלך היום.

 

  1. איך לבדוק אם ארזתם יותר מדי? סדרו את כל הציוד על משטח ישר  

אז הכנתם רשימה כמה ימים קודם, בדקתם מה מזג האוויר הצפוי, בחרתם מזוודה ואפילו כבר בחרתם מה תלבשו בכל יום בחופשה, אבל האם זכרתם לבדוק אם ארזתם יותר מדי? אלא אם אתם נוסעים לצימר מבודד, עדיף לארוז פחות מדי מאשר יותר מדי. 

 

  1. טיפ לנוסעים לחו"ל: לשקול את המזוודה בבית
    אחד הדברים המעצבנים שעלולים לקרות בדרך לנסיעה לחו"ל הוא התהליך של העברת ציוד מהמזוודה הגדולה ודחיסתו בתיק העלייה למטוס כדי להימנע מתשלום קנס. לאחר שוויתרנו על כמה פרטי לבוש מיותרים כי הבנו שאין צורך בבגד ים באלסקה או מעיל לחופשת בטן-גב באי יווני, מומלץ לשקול את המזוודה כבר בבית ולבדוק שהיא עומדת בדרישות של חברת התעופה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות