x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

מה המחיר של לילה בצימר?

צוות צימר, עדכון אחרון: 22/5/2023

מה המחיר של לילה בצימר?

קרדיט לתצלום: zimmer.co.il©

 May 19 2023 ©Natiweb
 
כמה עולה לילה בצימר לזוג? מה ההבדל בין המחיר של צימר בסוף השבוע לעומת אמצע השבוע? ואילו עוד גורמים משפיעים על המחיר של לינה בצימר בארץ? מידע מעודכן על מחירי צימרים בארץ ל-2023
 
רבים פונים אלי בשאלה "מה המחיר של לילה בצימר?"
התשובה תמיד רטורית: "וכמה עולה ארוחה במסעדה?"
 
כמובן שטווח מחירי הלינה בארץ וכמו בכל מקום אחר הינו רחב ביותר, ותלוי במספר גורמים המשפיעים על המחיר לרבות מיקום הצימר, העונה, רמת השירותים והמתקנים בצימר.
 
מיקום
המחירים יכולים להשתנות בהתאם למיקום הצימר. מקומות לינה ביעדי תיירות פופולריים או בערים גדולות נוטים להיות יקרים יותר בהשוואה לאלו באזורים פחות צפופים או כפריים. יחד עם זאת, דווקא הצימרים בצפון או הצימרים בדרום המבודדים והכפריים עם מרחבי הדשא, הנוף הפתוח והטבע סביב יתומחרו במחיר גבוה במיוחד.
 
עונה
הגורם המשמעותי ביותר בענף התיירות הוא עונות השנה (להוציא את גורם החגים והחופשות עליו ידובר בהמשך).
ארצנו התברכה בארבע עונות בשנה. לכל עונה יש את התמחור שלה. כמובן שבקיץ (החופף לחופשת בית הספר) המחירים יהיו בשיא ובחורף בשפל. אבל דע עקא, ארצנו התברכה גם בכמה סוגי אקלים הופכיים. כשעונת השיא בצפון היא בקיץ הרי שבנגב ובערבה זו דווקא עונת השפל בשל החום הגבוה השורר בנגב ובערבה. החורף שזו עונת השפל בצפון, בדרום נהפוך הוא, זו עונת השיא! ואם מתמזל מזלנו ושלג עוטף את החרמון והגולן, נחווה קפיצה בביקוש לצימרים בגולן ומכאן גם המחירים בהתאם.
 
חופשות בית ספר, חגים ואירועים
אין ספק שבמועדים אלו ללא קשר לעונת השנה התמחור יהיה מקסימלי בהתאם לביקוש.
החופש הגדול, חופשת פסח וסוכות אלו הימים עם הביקוש הגבוה ביותר. גם בחגי הנוצרים (חג המולד והסילבסטר) ובחגי המוסלמים (עיד אל פיטר ועיד אל אדחה), כמו גם בנובי גוד (Новый Год), יש עליה חדה בביקושים לחופשה בצימרים. חגים ואירועים נוספים מאופיינים גם הם בעליה בביקושים אם כי במידה פחותה יותר.
(לחגים וסופי שבוע חברת "צימר" מוציאה פרסום מיוחד לצימרים ברגע האחרון דקה 99 המתעדכן אונליין ומציג את רשימת הצימרים הפנויים לאותו מועד כולל מחירים ומבצעים)
 
מתקנים ושירותים
למגוון השירותים והמתקנים המוצעים יש השפעה גדולה על תמחור החדר. צימרים המאובזרים ברמה גבוהה עם מתקנים נוספים כמו בריכות שחייה, ג'קוזי, שירותי ספא או ארוחות צפויים לגבות תעריפים גבוהים יותר. התמחור הגבוה נובע ישירות מעלויות התחזוקה והתפעול של אותם מתקנים.
 
סוג חדר
בענף הצימרים יש מגוון רחב של חדרי אירוח כגון חדרים סטנדרטיים, בקתות עץ, סוויטות, דירות נופש, ווילות, לופטים, דירות גג ועוד. המחיר עשוי להשתנות בהתאם לגודל הצימר, מספר החדרים בצימר, הנוף הנשקף ממנו ורמת הנוחות הכוללת של החדר.
 
משך השהות
אירוח בצימרים נמשך בדרך-כלל יום או יומיים (דגש על הסופ"ש). יחד עם זאת, יש וחלק מהצימרים מאפשרים שהייה ארוכה יותר בתעריפים מוזלים יותר, תעריף שבועי או חודשי.
 
חשוב לציין כי הצימרים בישראל, ברובם המוחלט (אפשר לומר כסטנדרט, הגם שאין תקן לצימרים), מאובזרים ברמה טובה עם שירותים ומקלחות צמודים, מצעים ומגבות, מיזוג אויר, טלוויזיה, מקרר קטן, מטבחון לארוחות קלות ופינה שתיה חמה (קפה, תה סוכר) ובחלקם גם עם ג'קוזי זוגי ובריכת שחיה – ללא תוספת תשלום. 
בצימרים אין שירותי דלפק, ניקיון והחלפת מצעים. עם זאת, מנהלי/מפעילי הצימר זמינים בטלפון 24/7.
 
ארוחות הבוקר
בחלק מהצימרים ניתן להזמין ארוחות בתוספת תשלום, בין אם ארוחות עשירות תוצרת בית ובין אם שירותי הסעדה (קייטרינג). הארוחה מוגשת בד"כ בצימר.  ברוב האכסניות ובאירוח הקיבוצי מחירי האירוח כוללים ארוחת בוקר ישראלית המוגשת בחדר האוכל המשותף.
 
אז מה מחיר הצימר לזוג ללילה?
על מנת לתת תשובה מבוססת מציאות, ליקטנו ואיגדנו את מחירי הצימרים כפי שמפורסמים מעת לעת באתר "צימר". (המחירים אמיתיים מהאתר ומעודכנים אונליין בידי בעלי/מפעילי הצימר). הנתונים מתייחסים למחיר לילה לזוג בעונת השיא ומחיר לילה לזוג באמצ"ש ובסופ"ש שלא בעונה. זאת ללא קשר לסוג הצימר ומיקומו הגיאוגרפי.
 
* מחיר צימר ללילה לזוג באמצע שבוע (לא בעונה):
כפי שניתן לראות בגרף בכמחצית מהצימרים, המחיר לזוג ללילה נע בין 400 ל-600 ₪ .
בשני צידי הגרף אפשר למצוא לא מעט צימרים במחירים עממיים השווים לכל כיס וברמה טובה (500 - 300 ₪ ללילה)  וכן מספר צימרים יוקרתיים במיוחד במחיר של עד 1350 ₪.
 
כמה עולה צימר? מחירים לזוג ללילה לצימר בצפון באמצע שבוע
 
 
* מחירי צימר לזוג ללילה בסוף שבוע (לא בעונה):
מחירי הסופ"ש גבוהים ב-200-400 ₪ ממחירי אמצ"ש. כמחצית מהצימרים מוצעים במחיר של 500-700 ₪ לזוג לילה. כמו כן, יש עליה בכמות הצימרים
היוקרתיים כמו גם במחיר ללילה המגיע לעד 1500 ₪.
 
כמה עולה צימר? מחירים לזוג ללילה לצימר בצפון בסוף שבוע
 
 
* מחיר צימר ללילה לזוג בשיא העונה (חגים וחופשות):
כצפוי וכפי שאנו רואים בגרף ניכרת עליה במחירי הלינה בכל הצימרים. 40% מהצימרים בטווח מחירים שבין 600 ל-800 ₪ ללילה. כ-35% במחיר עממי של עד
600 ₪ והיתר כ-25% "שודרגו" לקטגוריה של "צימרים יוקרתיים" במחירים של החל מ-800 ₪ ועד ל-2500 ₪ לזוג ללילה, למי שידו משגת.
 
כמה עולה צימר? מחירים לזוג ללילה לצימר בצפון בשיא העונה
 
הערות לנתונים בגרפים השונים:
הנתונים נכונים למאי 2023, סטיה בנתונים (+-) 5%, המחירים כולל מע"מ.
לא כולל ווילות בצפון ובתי מלון.
 
 
לסיכום
מחירי הצימרים אינם אחידים ותלויים במשתנים רבים כפי שפורט לעיל. המגוון הרחב מאפשר לנו לבחור את הצימר המתאים לנו ולכיסנו. יש שיאמרו שהמחירים גבוהים ביחס לחו"ל... אבל זה נכון גם לבתי מלון, לתחבורה, דיור, מזון - ובסופו של דבר, הכל תלוי בהיצע ובביקוש. 
 
כדי לקבל את המחיר הטוב לצימר מסוים, מומלץ לבקר באתר הרשמי של אתר "צימר" www.zimmer.co.il, פורטל הצימרים הראשון בישראל מאז 1997, שבו התיירנים מפרסמים ומעדכנים את מחירי הצימרים באופן ישיר אונליין. בכל מקרה תמיד כדאי לבצע השוואת מחירים במדיה האינטרנטית. רק הערה קטנה אחת: כשמבצעים השוואה מול אתרי הזמנות בינלאומיים שימו לב שאתרים אלו אינם כפופים לחוק הגנת הצרכן (התשמ"א), ולמחירים יש להוסיף מע"מ כחוק. 
כך או כך, בהשוואה בין האפשרויות השונות תוכלו לבחור את הצימר המתאים לכם ולכיסכם.
 
טיפ חשוב: לא מצאתם את הצימר המתאים לכם, בין אם המחיר לא מתאים או סוג הצימר? תמיד תוכלו לבקש מהתיירנים הצעת מחיר. מלאו את הפרטים בטופס בקשה לקבלת הצעת מחיר ופרטו את מבוקשכם. הבקשה שלכם תשלח לתיירנים ומי מהם שמעוניין ויכול לתת לכם מענה יחזור אליכם ישירות. זה המקום לציין שההזמנות מתבצעות ישירות מול התיירנים וללא עמלות.


חופשה נעימה
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות