x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב

המלצות לבילוי בפורים 2018

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

המלצות לבילוי בפורים 2018

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם בכל שנה אנחנו חוגגים את חג פורים בחודש מרץ ונאלצים להסתובב עם התחפושות בגשם ובקור, השנה החג הגיע אפילו מוקדם יותר, בסוף פברואר, עם פוטנציאל גדול יותר לגשם ולטמפרטורות נמוכות. אז נכון, ביום שלישי הילדים ייאלצו ללכת לבית הספר בתחפושות ועם מטריות, אבל מסתמן ששאר ימי החג יהיו יבשים וטיפה יותר נעימים. זו הזדמנות מצוינת לקחת את הילדים ולחגוג עד דלא ידע, אבל מהם מקומות הבילוי המומלצים ביותר בארץ?

פורים בסימן 70 שנה לבית שאן

בית שאן, בדיוק כמו המדינה שלנו, חוגגת 70 שנה להיווסדה ופורים הוא הזדמנות מצוינת לחגיגה כפולה. השנה העדלאידע העירונית שתתקיים ביום שלישי 27.2.18 בבית שאן עומדת להיות מושקעת מתמיד ולכלול מוזיקה וריקודים, מיצגים מרהיבים, תהלוכת תחפושת משולבת באמני רחוב, ואם זה לא מספיק, אז הילדים יוכלו ליהנות גם ממופע של הדוד חיים. התהלוכה תצא בשעה 16:00 מבית הספר רמב"ם. הפעם אין לכם תירוצים, כי לא מזמן נפתח קו רכבת חדש לבית שאן, כך שאת נושא ההגעה פתרנו לכם מראש. ואם אתם כבר באזור, לא תישארו לישון בצימר בעמק המעיינות?

פורים במרכז: מוזיאון הילדים חולון ומתחם ביאליק בתל-אביב

מוזיאון הילדים בחולון הוא אחד המקומות המיוחדים ביותר בארץ, והוא מציע פעילויות חינוכיות נפלאות לילדים המאפשרות להם להכיר מקרוב את עולמם של העיוורים והחירשים. גם בפורים הם לא מאכזבים ומעלים הצגת רחוב שתשתף גם את הקהל ותעלה בין 28.2 ל-2.3, פעמיים ביום בין השעות 11:00–15:00. בנוסף, יהיו פעילויות המותאמות לגילאים השונים, כמו מוזיאון שמציג את פועלה של להקת הביטלס בשני מסלולים, אחד שמיועד לבני 5 ומעלה ואחד לבני נוער, לצד עוד המון פעילויות מעשירות. אנחנו ממליצים לכם להישאר ללילה באחד הצימרים במרכז וללכת למחרת לפסטיבל פורים במתחם ביאליק בתל-אביב, הכולל סיורים וסדנאות ברוח החג. הפסטיבל יתקיים בין השעות 10:00 ל-14:00 בימים רביעי עד שבת.

פורים מתובל בבית לחם הגלילית

בחוות התבלינים שבבית לחם הגלילית הילדים שלכם יוכלו ליהנות מסדנאות יצירה, סיור בשדות התבלינים, בטרקטור או ברגל, ומאווירה צבעונית ושמחה במיוחד. לאורך כל היום יהיה זמין לאורחים מטבח טעימות עשיר, הכולל חלבות וטחינות מצוינות, משלוחי מנות טבעיים וחגיגיים ובית קפה המגיש מאפים טריים ומשקאות חמים. את הלילה תוכלו להעביר באחד הצימרים בעמק יזרעאל.

פורים למבוגרים: מסיבה בפאב הפטריה בראש פינה

אם אין לכם ילדים, או שאתם מעוניינים לצאת לבלות ולהשאיר את הילדים בבית, אנחנו ממליצים לכם להצפין עד לראש פינה, להתארגן על תחפושת מוצלחת (כי הכניסה היא בתחפושות בלבד) וללכת לפאב הפטריה, שלכבוד פורים מתחפש ליער מכושף. זו הזדמנות טובה להשתחרר, לרקוד, לשמוח ולשתות כמיטב המסורת. רק זכרו שאם שותים לא נוהגים! לכן אנחנו ממליצים בחום להזמין מראש צימר בצפון ולישון כמו שצריך אחרי המסיבה.

מומלץ להתעדכן באתרי האינטרנט של האתרים לגבי שינויים בלוח הזמנים בעקבות שינויי מזג האוויר. כמו כן, הצימרים הולכים ומתמלאים אז כדאי ליצור קשר בהקדם עם הצימר שאתם מעוניינים בו ולהזמין מקום. פורטל צימר מאחל לכם חג פורים שמח ומבדח, מלא בצחוק, שמחה, משלוחי מנות טעימים וצימרים מפנקים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות