x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים רומנטיים לוולנטיין 2017

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים רומנטיים לוולנטיין 2017

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אמנם יש עוד זמן עד שיום האהבה יפציע ויסחף אותנו באנרגיות הרומנטיות שלו, אבל בכל הקשור להזמנת צימרים, אין כזה דבר "מוקדם מדי" ולמעשה הביטוי "יפה שעה אחת קודם", הוא זה שצריך להנחות את מהלכיכם. אז בלי הקדמות מיותרות, קבלו את חמשת הצימרים הרומנטיים המומלצים ביותר עבור אלו שמעוניינים לבלות את החג הרומנטי ביותר, בחברת האדם שהם הכי אוהבים בעולם.  

אוטופיה בצפון – דלתון

אוטופיה בצפון הוא מתחם מפנק הכולל שלוש סוויטות מרווחות ומאובזרות באווירה יוקרתית: סוויטת "פסגת החלומות", הכוללת חדר שינה וחדר ילדים עם מיטת קומתיים, סוויטת "פינה בנוף", הכוללת מיטה זוגית גדולה בחלל הפתוח ומיטת קומתיים בחדר הילדים וסוויטת "פיסת שמיים", המושלמת עבור זוגות אוהבים. בכל אחת מהסוויטות תמצאו מרפסת עם פינת ישיבה קסומה ובחצר המתחם תמצאו בריכת שחייה מקורה ומחוממת, ג'קוזי ספא רחב ידיים, תאורה לילית ייחודית, שולחנות טניס שולחן וסנוקר, מיטות שיזוף נוחות, ריהוט גן אקסקלוסיבי ועוד.

 

זהר בדשא – דליה

זהר בדשא הוא מתחם נופש הכולל מספר אגפים: "אגף החורש", הכולל 15 בקתות מפנקות (תשע בקתות משפחתיות ושש בקתות זוגיות), "אגף רגבים", הכולל שישה חדרי אירוח זוגיים, "אגף כרמל", הכולל שלוש יחידות אירוח המתאימות בעיקר לאנשי עסקים וסוויטה זוגית רומנטית אחת העונה לשם "סוויטת נופים". המתחם מציע מגוון רמות אבזור ופינוק ומגוון רמות מחירים ולפיכך גם מתאים לקהל מגוון.

 

נופי הבשן – להבות הבשן

במתחם נופי הבשן ישנן ארבע סוויטות זוגיות, חמש סוויטות משפחתיות (55 מ"ר), עשר בקתות עץ (50 מ"ר) וארבע וילות (90 מ"ר). גודל הסוויטה הזוגית כ-25 מ"ר ובכל סוויטה תמצאו ג'קוזי מלבני הממוקם סמוך למיטה הזוגית הענקית, מערכת קולנוע ביתית, מטבחון מאובזר, גינה מטופחת, מרפסת מרוהטת ועוד. כל אחת מהווילות כוללת שני חדרי שינה גדולים הבנויים כשתי יחידות נפרדות למען הפרטיות של האורחים. לפיכך הווילות מתאימות גם לזוגות שמעוניינים לבלות את החג בחברת זוג נוסף.

 

דובדבן בגולן – חד נס

דובדבן בגולן הוא מתחם אינטימי הכולל זוג סוויטות רומנטיות בלבד. כל אחת מהסוויטות מאובזרת במיטת אפריון עם מצעים מלטפים, ג'קוזי עגול, מפנק וגדול, פינת ישיבה עם טלוויזיה גדולה המחוברת ל-DVD ו-YES, מטבחון מאובזר, בר אלכוהול עשיר, פינת אוכל ועוד.

 

אירוח זמר – שדה אליעזר

גם במתחם אירוח זמר תמצאו זוג סוויטות בלבד, המאופיינות ברמה גבוהה של אבזור ונוחות. כל סוויטה כוללת מערכת קולנוע ביתית, מטבח מאובזר, חלוקי רחצה ובקבוק יין, ג'קוזי גדול ועוד. בנוסף, המתחם כולל גם יחידת אירוח מאובזרת ומרווחת המתאימה עבור זוגות או זוגות עם עד שני ילדים. יחידת האירוח כוללת שני חדרי שינה, חדר רחצה, מטבח מאובזר וסלון. ישנה אפשרות להזמין מגוון מעסים מקצועיים, להשלמת החוויה.

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:



צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות