x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

צימרים לראש השנה

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים לראש השנה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ראש השנה כבר בפתח ואם עוד לא הספקתם לשריין לעצמכם צימר מפנק, נראה כי בהחלט הגיעה השעה. במאמר שלפניכם נספק לכם מספר רעיונות לצימרים מומלצים שאין כמו לפתוח בהם את השנה הממשמשת ובאה.

מצפה כנרת

מצפה כנרת הוא מתחם הכולל חמש יחידות ענקיות המשקיפות על הכנרת ומפרץ חיפה, החולקות לובי מפואר משותף. בריכת השחייה שבחצר המשותפת מתוחזקת היטב, החצר מטופחת ופסטורלית וארוחת הבוקר הדרוזית המסורתית לא תשאיר אף אורח אדיש.  המתחם אידיאלי עבור משפחות המעוניינות לבלות את ראש השנה באווירה חגיגית ומיוחדת במינה. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לנדיה עמר – 052-9706476 / 052-9706476

אחוזת מרים

למרגלות הר מירון שבגליל המערבי, במושב ספסופה, ישנו מתחם מיוחד במינו הנקרא אחוזת מרים. במתחם תמצאו שש יחידות אירוח למשפחות ולזוגות הנושקות לבוסתן של עצי פרי. בחצר המתחם ישנה בריכת שחייה ענקית, ערסלים, מדשאה מטופחת, פינת ישיבה, מבנה ספא עם בריכת ספא, סאונה יבשה ועוד. כל בקתה במתחם מאופיינת בדרגת אבזור שונה. בבקתת הטללים למשל, ישנה קומת גלריה לילדים ואילו בקתת הדובדבן היא הבקתה היוקרתית ביותר (הבקתה כוללת ג'קוזי ענק, סאונה רטובה ובריכה פרטית). לקבלת פרטים נוספים, התקשרו למרים – 053-9418728.

אזולאי חדרי אירוח

במושב מנחמיה ממתינות לכם שתי סוויטות מאובזרות שבכל אחת מהן ישנם שני מזגנים, זוג טלוויזיות, פינת אוכל, מטבח מאובזר, סלון שנפתח למיטה ועוד. בחצר המתחם תוכלו ליהנות מבריכה, פרגולה, עצי פרי, פינת מנגל, פינת ישיבה ועוד. המתחם מתאים גם לקהל הדתי ולפיכך אין להדליק מנגלים בשבת, קחו זאת לתשומת לבכם. באחת היחידות תמצאו מיטה יהודית ובשתי היחידות ישנו ג'קוזי זוגי. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לאליס – 052-9708937.

צימרעץ

צימרעץ הוא מתחם אקסקלוסיבי במושב רמות הכולל שתי בקתות וסוויטה אחת בלבד, כשבכל אחת מהיחידות ישנה בריכת שחייה פרטית. בנוסף, כל יחידה כוללת מזגן, מיטה זוגית, ג'קוזי מלבני זוגי, מרפסת פרטית עם כסאות ושולחן, מטבח מאובזר, חדר רחצה ועוד. ביחידה המשפחתית ישנם גם קומת גלריה לילדים וג'קוזי פינתי. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לסלביק – 053-2344924.

אחוזת לב הכרמל

באחוזת לב הכרמל תמצאו שני צימרים מרווחים ביותר המתאימים לאירוח של זוג עם שני ילדים ושלוש סוויטות שבשתיים מהן יש בריכת שחייה פרטית. בחצר המתחם ישנו ג'קוזי ספא מפואר, פינות ישיבה ופינות מנגל וכמובן שגם נוף עוצר נשימה להר הכרמל. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לגיתית – 052-2562555.
  

מעוניינים באפשרויות נוספות? תוכלו למצוא אותן כאן:
צימרים פנויים במחירי מבצע לראש השנה

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות