x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אחת השאלות הראשונות בזמן הזמנת צימר היא, האם יש במקום בריכה? בריכה יכולה להיות חלק מהמתחם באתר, ולשמש את כל הנופשים כאתר חברתי לפגישות ולבילוי בצוותא, אבל בשביל חוויית נופש פרטית ואינטימית יותר, יש צימרים עם בריכה פרטית. הצימר מיועד לזוג, ומספק חוויית נופש אינטימית ויוקרתית, עם פרטיות מוחלטת.

לצימרים יוקרתיים מאפיינים ייחודיים, כמו מיטה מרווחת, מערכת קולנוע ביתית, כיבוד איכותי, ועוד כהנא וכהנא פינוקים, ובריכה פרטית הנה אחד מהפינוקים שכדאי להתעקש ולברר במיוחד על קיומם. צימר יוקרתי עם בריכה פרטית נותן פינוק מושלם לזוג הרוצה פרטיות, למשפחה המעדיפה לנפוש בשקט ובשלווה, וגם לחברים המעוניינים להנות מפרטיות בכל זמן החופשה.

מה מבדיל בריכה פרטית מבריכה משותפת

הבריכות הפרטיות יהיו לרוב קטנות יותר, כיוון שהם מיועדות לפחות אנשים, ויהיו צמודות לחדר האירוח או קרובות אליו כדי לאפשר גישה מהירה ונוחה הישר מהחדר אל מתחם הבריכה. כך אפשר לצאת ישר מהחדר ומיד לצלול לטבילה מפנקת בבריכה הפרטית, לצוף עם אבוב ומשקה קל, או להשתרע לצד הבריכה על ספסל שיזוף, לשתות, להנות מכיבוד אלכוהולי או אחר, ולהנות מהפרטיות והשלווה.

בריכה פרטית היא אמנם קטנה יותר, אך עשויה בצורה מוקפדת ומעוצבת, ולמעשה היא חלק מתוך עיצובו של הצימר היוקרתי כולו. הקפדה על איכות המים והסניטריות הנה יסוד ראשון במעלה לנופש איכותי עם בריכה, וישנם כללים ברורים מטעם משרד הבריאות לשמירה על מים צלולים וטהורים לרחצה. עוד על תקני המים ניתן לקרוא כאן. הבריכה הפרטית מיועדת לנופש ולהנאה, ויכולה להיות מקורה או מקורה חלקית, וכן מחוממת בהתאם לעונת השנה. 

צימר עם בריכה פרטית – לחוויית אירוח מושלמת

היום כבר ברור שבריכה פרטית היא חלק מחוויית החופשה בצימר יוקרתי, ונופשים רבים בוחרים בצורת אירוח זו. בריכה פרטית מתאימה במיוחד למצבים בהם תעדיפו חופשה אינטימית, רומנטית וזוגית, על פני חופשה בה מתרכזים בטיול באיזור ובאטרקציות המקיפות את איזור הצימר. אם אתם מתכננים לצאת לטיולים רבים בזמן החופשה, ולבלות את רוב זמנכם בסיור באיזור, יתכן ותעדיפו לבחור בצימר עם בריכה משותפת או ללא בריכה ולא בצימר עם בריכה פרטית. הכל בהתאם לאופי החופשה הרצויה...

צימר עם בריכה מאפשר חופשה  חלומית, דווקא למי שלא רוצה לעזוב את שטח הצימר. אפשר לרחוץ בפרטיות מוחלטת, ולהנות מכל היתרונות של בריכה פרטית, רק לעצמכם. כנסו והזמינו חופשה חלומית ומפנקת בצימר יוקרתי.
 
חפשו את אתר צימר ברשתות החברתיות:

צימרים יוקרתיים ביו-טיוב | צימר בפייסבוק | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות