x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים

קמפינג - החופשה המשפחתית האולטימטיבית

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

קמפינג - החופשה המשפחתית האולטימטיבית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

"בא לי שנעשה משהו אחר ביחד...", "אני לא רוצה להוציא עוד פעם כסף על מסעדה!", "הילדים דבוקים למחשב ולטלוויזיה...", "כבר בקושי רואים את הפרצוף שלך, את עובדת כל כך קשה!", "חייבים לחשוב על משהו מדהים ליומולדת של אבא..." "מלא זמן כבר לא טיילנו כולם ביחד..."

נשמע מוכר? גם לנו. "זמן משפחתי" הפך להיות משהו קבוע ומשעמם – אותו יום, אותו מקום, אותה מסעדה, רק כל פעם למאורע אחר. וכולם תקועים מול המסכים, גם כשיוצאים מהבית. נשמע מייאש, לא? אך יש פיתרון לבעיה הקשה הזו: קמפינג – זמן בילוי איכותי, אמיתי וקלאסי עם המשפחה.

אבל מאיפה מתחילים לתכנן?

השלב הראשון –  מחליטים על מקום. כמובן שההחלטה האם לעשות קמפינג בצפון או קמפינג בדרום גוזרת דברים אחרים לגמרי, כמו צריכת דלק, לכמה זמן נוסעים, ואילו מסלולי טיול ואטרקציות בקמפינג אפשר לעשות באיזור (כמו רפטינג באתר הירדן).

השלב השני – חושבים על מי נוסע ומחליטים באיזה אופן עושים קמפינג. יש את אלו שבשמחה יעמיסו שק שינה על הגב ויישנו בחניון לילה תחת כיפת השמיים והכוכבים הנוצצים. אלה הפחות נועזים, שאולי רוצים קמפינג בסגנון קצת שונה ומדליק, יכולים לבחור בסוגים שונים של אתרי קמפינג, כמו קמפינג בסגנון בסגנון אפריקאי, או קמפינג בסגנון אינדיאני (!). 

כשמתכננים חופשת קמפינג, צריך גם לקחת בחשבון את הרכב הגילאים. כנראה שלמבוגרים ולפעוטות יהיה יותר קשה לישון בשק שינה; ולכך יש אתרי קמפינג שמתאימים למשפחת ולקבוצות גדולות ומספקים לינה מקורה, מזרנים, שירותים, ארוחות ואף מגוון סדנאות (כמו למשל הסוכה של כרמלה).

השלב השלישי – תכנון תקציב. כמובן שחופשות מצריכות הוצאות... ולכן צריך לחשוב מראש מה התקציב המשפחתי. אפשר לחשב מראש כמה מוציאים לאדם; יש אתרים בהם יש הנחות לפעוטות ותינוקות. האוכל הוא גם גורם חשוב – ישנם אתרי קמפינג שהארוחות בו כלולות, אך יש משפחות שיעדיפו לעשות קמפינג בשטח ולארגן ולבשל את האוכל בעצמן.

רוצים להוציא את המתבגרים מהאייפונים? רוצים לנתק את אמא ואבא מהעבודה לכמה ימים? רוצים להוציא את כל המשפחה, כולל את סבא וסבתא, לחופשה קסומה ומגבשת, בה תוכלו ליהנות לא רק זה מזה – אלא גם מנופי ישראל היפיפיים והקסומים? אין שום ספק שקמפינג זה ה-דבר בשבילכם. כבר לא נראה כל-כך מסובך לארגן את החופשה המדהימה והבלתי נשכחת הזו!

 

הישארו מעודכנים בכל מה שחדש באטרקציות וחופשות בישראל - צימר גם ברשתות החברתיות

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות