x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים לזוגות בצפון – היעד המושלם לחופשה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים לזוגות בצפון – היעד המושלם לחופשה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מחפשים מקום רומנטי לחופשה קצרה, לצאת מהשגרה או לחגוג אירוע זוגי? צפון הארץ הוא כנראה המקום בשבילכם. צפון הארץ הוא היעד המושלם לחופשה זוגית – הרים ירוקים ופריחה, מפלים ונחלים, יחד עם הנוף המדהים של הרי הגליל והגולן, ואין כמו צימר לזוגות בצפון אם אתם מחפשים חופשה רגועה ושלווה, הרחק מהמולת העיר. רוב הצימרים לזוגות בצפון ממוקמים במקומות מבודדים ושקטים יחסית, ובאווירה פסטורלית,  כך שתוכלו ליהנות בצימר בפרטיות מקסימלית. הצפון הוא יעד מעולה בכל עונות השנה: בקיץ תוכלו למצוא מקומות מוצלים וקרירים יחסית, ובחורף תוכלו לבלות בהרים המושלגים.


איפה תוכלו להתארח בצפון הארץ?

אם החלטתם על חופשה זוגית בצפון, תוכלו להתלבט בין צימרים לזוגות בגליל, ולהתעורר בבוקר מול נוף ההרים, לבחור בצימר לזוגות ברמת הגולן, צימרים לזוגות בחרמון,  בצימר לזוגות בכנרת, , בחוף הכרמל ואפילו בצימר זוגי בעמק המעיינות.


אילו סוגי צימרים לזוגות תוכלו למצוא בצפון?

בצפון הארץ תוכלו למצוא מגוון סוגי צימרים המתאימים לזוגות: החל מבקתות עץ, ועד וילות וסוויטות מפוארות. רוב הצימרים לזוגות בצפון כוללים גם בריכה, ג'קוזי זוגי וספא, ובימי החורף קמין מחמם ללילות הקרים. תוכלו גם לבלות בחצר מטופחת ומשלל פינוקים, כמו ארוחת בוקר עשירה, טיפולי גוף ועיסויים ועוד.


צימרים לזוגות בצפון עם בריכה

מחפשים חופשה רומנטית בפרטיות מלאה? תוכלו לבלות גם בצימרים עם בריכה פרטית, ואפילו בבריכה מחוממת - – תענוג מושלם בעונה הקרה. פינוקים נוספים בצימר לזוגות בצפון הם ג'קוזי זוגי, סאונה ומתקני ספא. בחלק מהצימרים תוכלו למצוא גם קמין לימים וללילות הקרים – חיוני במיוחד בעונת החורף. לפני שאתם מזמינים צימר לזוגות, אנו ממליצים לכם לבדוק מול בעלי הצימר לגבי זמינות המתקנים.


איך עוד תוכלו לשדרג את החופשה הרומנטית בצפון?

במרבית הצימרים לזוגות בצפון תוכלו ליהנות גם מארוחת בוקר עשירה או מארוחות שף רומנטיות, טיפולי ספא, ופינוקים נוספים בחדר, כמו בקבוק יין מהאזור, פירות מובחרים, חלקם אפילו מתוצרת מקומית, דברי מתיקה, חטיפים ועוד.


מתי מומלץ לצאת לצימר לזוגות בצפון?

תוכלו לבלות בצימר לזוגות בצפון בכל עונות השנה. אם תחליטו לצאת לחופשה זוגית בחורף, תוכלו לבלות בחופשה אינטימית בצימר לזוגות. אם תחליטו על חופשה זוגית בגולן, תוכלו לבלות באחד מהצימרים באבני איתן, בצימר רומנטי בישוב חד נס או בצימר במושב אודם, וכשהטמפרטורות צונחות תוכלו לבלות בנופים המושלגים ולהרגיש כאילו אתם נמצאים בחופשה רומנטית באירופה.


אטרקציות לזוגות בצפון הארץ

בעונות החמות יותר, כשלא מושלג או גשום בחוץ , תוכלו להוסיף לחופשה הזוגית גם בילויים במגוון אטרקציות בצפון  – בהם טיולי נחלים ומעיינות, טבילה בכנרת,  קיאקים ורפטינג, אטרקציות בשטח כמו טיולי סוסים וג'יפים, או בילוי בפיקניק רומנטי באחת משמורות הטבע בצפון, יחד עם טיולי שקיעה ותצפית לנופי הכנרת, עמק החולה או הרי הגליל והגולן. כך תוכלו לשלב בין מסלולי טיול יומיים ובין מנוחה בצימר. תוכלו להתייעץ גם עם בעלי הצימר לגבי האטרקציות המומלצות באזור.


חופשה בצימר לזוגות בצפון תעניק לכם אפשרות לנופש זוגי מושלם – מנוחה, פרטיות ואינטימיות, בשילוב הנופים המרהיבים של הצפון.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות