x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

לקראת החופש הגדול: צימרים משפחתיים עם בריכה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

לקראת החופש הגדול: צימרים משפחתיים עם בריכה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החופש הגדול בפתח וזה הזמן המתאים לתכנן חופשה משפחתית. ומה יותר מתאים משהייה בצימר משפחתי עם בריכה קרירה? ריכזנו עבורכם שבעה מתחמי צימרים מפנקים שיעזרו לכם להעביר את ימי הקיץ החמים בהנאה.

בקתות דבש ברמת הגולן

במושב מעלה גמלא שבגולן נמצאות כמה בקתות מדהימות בעלות ג'קוזי, מרפסת עם נוף משגע ופינות ישיבה וכמובן, איך לא – בריכה. בזמן שהמבוגרים יעמלו על הכנת הברביקיו, הילדים ייהנו ממדשאות ענקיות ומריחות של טבע וחופש. במקום ארבע יחידות של בקתות עץ מפנקות ובריכת שחייה מקורה ומחוממת.

כפר נופש אצל ירדנה

אצל ירדנה כבר ביקרתם? אם לא, החופש הגדול הוא הזדמנות מצוינת. במושב ספסופה שבגליל 9 סוויטות מפנקות ומרווחות לצד וילה גדולה המתאימה ל-23 אנשים. במתחם בריכת שחייה פרטית, מחוממת ומקורה, וחצר מטופחת שתיתן לילדים אין ספור שעות של הנאה עם פינות ישיבה מוצלות. גם למבוגרים מגיע להתפנק, אז במיוחד בשבילכם יש סאונה יבשה וג`קוזי ספא ענק.

הבקתות של אורלי

את אורלי ממושב שזור כולם מכירים ומי שלא מכיר – מפסיד. אירוח כפרי בבקתות העץ, דשא ירוק וגדול, גינה מטופחת ופינות ישיבה מול נוף הרי הגליל, זו התשובה המושלמת לשאלה 'איך להעסיק את הילדים בחופש הגדול?'. הבקתות של אורלי נמצאות במרחק נסיעה קצרה מעכו ומהכנרת, ובקרבתן אטרקציות נוספות בהן טיולי ג'יפים, טיולי טרקטורונים ורכיבה על סוסים.

אהבה בגבהים

בפסגת היישוב כרם בן זמרה ובגובה 850 מ' מעל פני הים  עומדות לתפארת שלוש סוויטות, שניכר כי השקיעו בהן מחשבה רבה כדי לתת לכל משפחה את החוויה המושלמת. ג'קוזי ספא גדול, קמין, בריכה פרטית מחוממת ומקורה וכמובן גם מדשאה גדולה, פינות ישיבה וערסלים, שייתנו לילדים הרגשה של חופש.

נווה אילה – סוויטות יוקרה

החופשה המושלמת לילדים כנראה מתחילה בנווה אילה. בלב הגליל הירוק שוכן מתחם אירוח עם סוויטות יוקרתיות ומפנקות. מלבד בריכת השחייה הגדולה והג'קוזי עומד לו שולחן פינג פונג שיעניק שעות הנאה לילדים לצד פינת ברביקיו, פינות שאנטי, נדנדה ומדשאה גדולה. בקרבת המתחם מגוון אטרקציות לכל המשפחה כגון רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים או טרקטורונים וכמובן מסלולי טיול.

סוויטות פאר הגליל

אם יש לכם משפחה גדולה, הגעתם למקום הנכון. בסוויטות פאר הגליל שבמושב עבדון יש בריכה פרטית בחצר ושלל פינוקים נוספים. בנוסף, בצימר קיים חדר ילדים נוסף עם מיטות גדולות המתאימות למשפחות גדולות.

פנינת הבזלת

במושב שעל שברמת הגולן עומדת לה יחידת צימר מיוחדת. במתחם בריכה פרטית צלולה ומרעננת בה הילדים ייהנו ויצברו שלל חוויות, גינה מטופחת עם דשא בו אפשר לרוץ ולשחק וכמובן פינת ישיבה קסומה למבוגרים.

למידע נוסף על צימרים פנויים באוגוסט 2019>>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות