x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

אטרקציות באזור החרמון

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

אטרקציות באזור החרמון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כאשר ההר הכי גבוה במדינת ישראל מתחיל להתכסות בשלג, קשה שלא להתרגש. אבל יש עוד דברים שאפשר לעשות באזור החרמון חוץ מסקי ובניית בובות שלג. ריכזנו בעבורכם מגוון נרחב של אטרקציות תיירותיות בקרבת הר החרמון המושלג שיהפכו את הטיול הקריר לבילוי משפחתי מושלם. להלן כמה מהאתרים המומלצים באזור החרמון:
 

הג'ובה הגדולה – זהו מסלול טיול נחמד וקצרצר אשר מתעקל ביער אודם. בין עצי האלון, בלב לבו של היער, נפער באדמה בור גדול מאוד והוא עונה לכינוי הג'ובה הגדולה. בור זה נפער מפעילות של הר געש בעבר. הקוטר של הבור הפעור הנו כמאתיים וחמישים מטר, ובגלל עומקו ההתבוננות בו מרתקת ומפחידה בו זמנית.
 
מצפה גשר אל-חמה – נמצא מול הירמוך, זהו אתר שקל לפספס גם כשנמצאים באזור, מכל מיני סיבות. מצפה גשר אל-חמה מעניק לכם נקודת תצפית נהדרת אל גשר אל-חמה, שאורכו כ-130 מטר,  ושרידיו עומדים אל מעל נהר הירמוך. המצפה הזה נבנה בשנת 1904 כחלק מקו של הרכבת העות'מנית אשר הובילה עולי רגל מסוריה אל עבר מכה. מומלץ לסטות מהדרך במיוחד עבורו.

הר בנטל – הר בזלת וטוף אשר מתנשא לגובה של 1,165 מטרים מעל לפני הים, שאותו לא מומלץ לכם לפספס. במקום נמצאים פסלי מתכת סוריאליסטיים מרהיבים של האומן יופ דה יונג, הגר בשכנות. במעלה ההר תמצאו בית קפה, קופי ענן, הידוע כבית הקפה הגבוה ביותר בארץ. בראש ההר תוכלו גם לערוך תצפית על הנוף.
 
מצפה השלום – אחת מנקודות התצפית הכי מרהיבות בצפון נמצאת בפאתי כפר חרוב. ממצפה השלום ניתן להשקיף על יופייה המדהים של הכינרת וכן על הרי הארבל והגליל, עמק הירדן וכמובן – החרמון. התצפית היא מראש הצוק, ולמרגלותיכם תבחינו בשמורת הטבע סוסיתא. אסור לכם לוותר על התענוג הצרוף הזה ועל ההזדמנות להתמזג עם הטבע.
 
פארק וולקני אביטל – במרכזה של מחצבה נטושה, בסמוך לעין זיוון, נפתח לאחרונה פארק וולקני אביטל, מעין מוזיאון פתוח, ששם דגש על ההיסטוריה הגאולוגית המקומית מן ההיבט החווייתי. באמצעות מגוון נרחב של דגמים וגבעות ממוזערות תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של הר הגעש הקדום של רמת הגולן. האתר פתוח למבקרים מדי יום בין השעות 10.00 לבין 16.00. 
 
 
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות