x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

עשרת הכללים לאירוח בצימר עם כלבים

צוות צימר, עדכון אחרון: 23/6/2023

עשרת הכללים לאירוח בצימר עם כלבים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 

עשרת הכללים לאירוח בצימר עם כלבים

לעולם לא משאירים את הכלב או כל חיית מחמד אחרת לבs בבית או בפנסיון כשאפשר לצאת יחד איתם לחופשה בצימר ידידותי לכלבים. באתר "צימר" תמצאו עשרות רבות של צימרים בכל רחבי הארץ, שימחו לארח אתכם עם חיית המחמד שלכם – "צימרים מקבלים חיות מחמד".

יחד עם זאת, כאשר מתארחים בצימרים במרחב הכפרי אזי סביר להניח  שברוב המקרים נמצאים בו כלבים נוספים ולא מעט. מכאן שחשוב מאוד להקפיד על  כללי התנהגות ברורים וראויים כדי להבטיח חופשה הרמונית ומהנה לכם וכמו גם לאורחים ובעלי המקום.

הנה כמה קווים מנחים שכדאי להתחשב בהם בעת אירוח בצימרים עם כלבים:

1. כבדו את כללי האירוח של הצימר: הכירו את הכללים והמדיניות הספציפיים של הצימר לגבי חיות מחמד והתנהגות כלבים. בחלק מהצימרים עשויים להיות הגבלות על הבאת חיות מחמד או אזורים ייעודיים לכלבים כדי להבטיח את הנוחות והבטיחות של כל האורחים.

2. שמור על כלבים ברצועה: כאשר אתם מחוץ לצימר, החזיקו את הכלב שלך ברצועה עם מחסום לפה. בהחזקת הכלב ברצועה, אתה יכול למנוע אינטראקציות לא רצויות עם כלבים אחרים ולהחזיק בשליטה על הכלב.

3. לנקות אחרי הכלב שלך: היה אחראי לנקות אחרי הפסולת של הכלב שלך. נשא איתך שקיות קקי במהלך הטיולים והשליך אותם מיד לפחי אשפה ייעודיים. הדבר מבטיח את ניקיון הכפר ומונע כל אי נוחות או אי נוחות לאחרים.

4. נובחים ונובחים: כלבים יכולים להיות נרגשים או חרדים בסביבות חדשות, מה שמוביל לנביחות או קולות אחרים. חשוב להשתדל ולמנוע זאת, במיוחד בחדרי מגורים משותפים כמו צימר. התחשב באורחים אחרים ובבעל הצימר על ידי טיפול מיידי בכל בעיות רעש אפשריות.

דוגמאות לצימרים המקבלים חיות מחמד:

צימרים מקבלים חיות מחמד- עדיליון - אירוח בוטיק צימר מקבל כלבים בית מהלר

 

 

5. טוב שכן טוב: ייתכן שלא כל האורחים מרגישים בנוח ליד כלבים או שיש להם אלרגיות, לכן חשוב לכבד את המרחב והגבולות שלהם. הרחיקו את כלבכם מהשטחים המשותפים או מחדרי האורחים האחרים, אלא אם כן הצימר מאפשר זאת במפורש. בקש תמיד רשות לפני שאתה מאפשר לכלב שלך לתקשר עם אורחים אחרים או עם חיות המחמד שלהם.

6. ידידות נפלאה של כלבים: אם יש כלבים נוספים השוהים בצימר או בכפר, פקח על אינטראקציות בין הכלב שלך לכלבים אחרים כדי לוודא שהם חיוביים ובטוחים. לא כל הכלבים עשויים להיות ידידותיים או פעילים היטב, ולכן חיוני להעריך כל מצב ולהתערב במידת הצורך כדי למנוע עימותים כלשהם.

7. בריאות הכלב: לפני חופשתכם, וודאו שכלבכם מעודכן בחיסונים, מניעת פרעושים וקרציות, ובעל תגי זיהוי מתאימים. שמור מידע ליצירת קשר עם וטרינרים מקומיים בהישג יד במקרה חירום. היערכותך תעזור לך להתמודד עם כל מצב בלתי צפוי שעלול להיווצר במהלך שהותך.

8. יש להתנהג בהתאם: כלבים יכולים להיות חביבים, אבל חשוב להכיר בכך שלא כולם חולקים את אותה החיבה כלפיהם. כבד את הנוחות של אורחים אחרים ושאל לפני שאתה מאפשר לכלב שלך להתקרב אליהם או לתקשר איתם. חלק מהאורחים עשויים לפחד מכלבים או שיש להם סיבות אישיות לא לרצות מגע קרוב.

9. אימון גופני: כלבים זקוקים לפעילות גופנית וגירוי נפשי כדי להישאר מאושרים והתנהגות טובה. קחו את הכלב שלך לטיולים קבועים ומשחקים אינטראקטיביים. זה יעזור למנוע אנרגיה מוגזמת ושעמום, להפחית את הסבירות להתנהגות אגרסיבית.

10. מי כאן האחראי: צימרים לכלבים אומנם מקבלים כלבים אבל כבעלים של כלבים, באחריותכם להבטיח את רווחתה ואושרה של חיית המחמד שלך. זה כולל מתן טיפול נאות, הכשרה וסוציאליזציה. בהיותך בעל כלב אחראי, אתה תורם לחוויה חיובית לכולם במהלך חופשת הצימר שלך.

11. קדימה אוכל: יש מעט מאוד צימרים המספקים מזון לכלבים. דאגו מראש למלאי מזון החביב על כלבכם כמו גם כלי אוכל, עריסה, בובות משחק וכדומה.

זכרו, צימר הוא מתחם אירוח הכולל נופשים נוספים, והכרחי שנכבד אותם ונתחשב גם בנוחות והצרכים של שלהם. על ידי שמירה על הנחיות אלו והתנהגות אחראית על כלבים, תוכלו ליצור חוויה נעימה ומהנה לעצמכם, לכלבכם ולאורחים נוספים בזמן שהות בצימר בכפר עם כלבים נוספים. ובכל מקרה, תמיד לפני ביצוע ההזמנה קבלו מבעל הצימר את כל ההנחיות והפרטים אודות אירוח עם הכלב בצימר.

באתר "צימר" ניתן לקבל את כל הפרטים וההנחיות לאירוח עם הכלבים בצימרים בצפון או בצימרים בדרום.

 

צפו ברשימה המלאה של הצימרים אשר מקבלים כלבים וחיות מחמד באתר "צימר" . להלן תמונות של חלקם.

צימר דה אולבו מקבלים כלבים צימר מנדו בבית ג'ן - צימר מקבל חיות מחמד

 

 

 

מאחל לכם חוויה של חופשה גם עם חיית המחמד שלכם.

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות