x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אטרקציות ביער השחור

צוות צימר, עדכון אחרון: 3/1/2024

אטרקציות ביער השחור

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

היער השחור בגרמניה הפך בשנתיים האחרונות ליעד תיירותי מועדף בקרב הישראלים. יש ביער השחור שלל אטרקציות המתאימות לכל גיל, לכן משפחות רבות רוכשות חבילות נופש ויוצאות לטייל ביער הקסום ובאתרים הרבים הממתינים להן. באזור יש מגוון אפשרויות לינה וניתן להזמין צימרים שקטים ומשפחתיים המציעים חדרים מרווחים ונעימים ואווירה חמה וידידותית.

כדי להוזיל עלויות מומלץ להתאכסן בצימרים, דירות נופש ומלונות משפחתיים ביער השחור ולצאת לטיולי כוכב. כמו כן, כדאי לרכוש מראש חבילת נופש מוזלת הכוללת לינה ורכב שכור. כאמור, יש ביער השחור שלל אטרקציות שאין להחמיץ, לפניכם מספר המלצות שיש לאזור להציע בטיול הקרוב שלכם.

פארק אירופה (Europa Park)

אחת האטרקציות הידועות והפופולאריות ביותר ביער השחור הוא פארק אירופה. הפארק נחשב לאחד מהגדולים והמעניינים ביותר באירופה, יש המעדיפים לבלות בו על פני יורו דיסני ופארקים ידועים אחרים. בפארק אירופה מעל 100 אטרקציות כגון רכבת ההרים הגבוהה והארוכה ביותר ביבשת, דגם מדהים בגודל אמתי של תחנת החלל הרוסית, ועוד מגוון מתקני שעשועים, הפארק עצמו מחולק לפי מדינות אירופה.

מגלשות הרים

היער השחור מציע מגוון אתרים עם מגלשות הרים ארוכות ומאתגרות, החוויה מתאימה לכל הגילאים, לרבות משפחות עם ילדים. מומלץ לבקר במגלשת ההרים בטודנאו הנחשבת לארוכה ולמהנה ביותר, האתר ממוקם בפסגתו של הר השנהורן, בראש ההר בית קפה מסעדה עם חלונות מהם ניתן להשקיף לנוף עוצר נשימה. אורך המסלול כשלושה קילומטרים במהלכו עליכם לנווט קרונית הנעה במהירות לפי שליטה במסלול מלא פיתולים ובין עצים וצמחייה עשירה.

מפלי טודנאו

במרחק קצר ממגלשת ההרים נמצאים מפלי טודנאו, הגדול ביניהם בגובה כ- 60 מ'. כדאי לטייל באזור הקסום והירוק וליהנות מהליכה נוחה בשביל מסודר המתקרב לארבעה מפלים גדולים וחוצה נוף קסום עם עצים גבוהים וצמחייה סבוכה ועשירה. אגב, ניתן לשלב במהלך החופשה ביער השחור גם ביקור במפלי הריין, המפלים הגדולים ביותר באירופה, ומומלץ לצאת לשייט ממעגן הסירות על מנת לצפות במפלים מקרוב.

מוזיאון השעונים

אחד הסמלים הידועים של אזור היער השחור הוא שעון הקוקייה, אותו ניתן למצוא בכל מסעדה, מלון, צימר ועוד. מוזיאון השעונים ממוקם בעיירה פורטוואנגן (Furtwangen) ובו תצוגה מרהיבה של למעלה מ- 8,000 פריטים, ביניהם כ- 2,500 שעוני קוקייה מכל העולם.

המוזיאון הפתוח

אחת האטרקציות הידועות באזור היער השחור הוא המוזיאון הפתוח, המקום מציג את חיי הכפר שהתקיימו באזור לפני 400 שנה. המוזיאון מציע שלל מבנים עתיקים כמו טחנות קמח, חוות של איכרים ובתי מלאכה עתיקים בהם ניתן לצפות כיצד מנפחים זכוכית, יוצקים ברזל ומכינים פריטי נוי בעבודת יד.

אגם טיטיזי

לאגם טיטיזי כדאי להקדיש יום שלם מאחר ויש באזור אטרקציות מעניינות רבות. כדאי לצאת לשייט באגם באמצעות ספינה או סירות פדלים, ואל תוותרו על ביקור בכנסיית סנט בלסאין היפה והמרשימה. כמו כן, מומלץ לטייל במדרחוב של העיירה הציורית, ניתן לרכב על אופניים במסלול היקפי, ואם אתם מחפשים חוויה גדושה באדרנלין אל תחמיצו את פארק החבלים האתגרי הנקרא Action Forest.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות