x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

הכינו את עצמכם! הקיץ מגיע

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

הכינו את עצמכם! הקיץ מגיע

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הכינו את עצמכם! הקיץ מגיע - איפה נצא לחופשה הקיץ?

קיץ, חם, השגרה שוחקת, אתם משוועים ליציאה מהשגרה, לחופשה מול בריכה, מנוחה, ארוחות מפנקות, מוזיקת רקע, בריכה ואולי גם רחש הגלים... אתם משתוקקים לכמה ימים שבהם ההתלבטות היחידה שלכם תהיה האם לקפוץ עכשיו לטבילה מרעננת בבריכה, או אולי לאכול קודם ארוחת בוקר מושקעת? התשובה שלנו היא, גם וגם! צימרים לקיץ ייתנו לכם את כל היתרונות של חופשה מרעננת, בצירוף פרטיות, איכות, ויוקרה שיש רק בצימר. כמובן שבעונת הקיץ כדאי מאוד לבחור צימרים עם בריכה, או צימר שממוקם ממש על חוף הים, כדי להנות מהחופשה בצורה הטובה ביותר, ולהתרענן באמת גם בקיץ הישראלי הלוהט.

 

לתפוס קצת צבע בחוף הים

בואו להנות מבטן גב בחוף דור \ טנטורה, בצימר מפנק הממוקם ממש על הים. מאירוח עבדת, ועד לחוף הים תצטרכו לצעוד כ-5 עד 7 דקות, או לנסוע כדקה וחצי ברכב. ובכל מקרה, תוכלו להנות מרחש הגלים ממש מחלון הצימר. ניתן להזמין טיפולי גוף מפנקים בתיאום מראש. מושב דור ממוקם במרחק נסיעה קצרה מזכרון יעקב, ממגוון אתרים: חיפה, יערות הכרמל והכפרים הדרוזיים, וממגוון מסלולי הליכה, טיול ונסיעה באופניים.

 

צימר עם בריכה פרטית

אין כמו בריכה פרטית כדי להפוך את החופשה לחווייה אחרת. בלי להצטופף עם עוד אנשים בבריכה עמוסה, ובלי לחשוש לרגע שיפרו את הפרטיות המושלמת שלכם. בריכה פרטית מספקת לכם פינוק מושלם בתנאים ובזמן שלכם, ואפשרות לטבילה ספונטנית 24 שעות ביממה... אז פנקו את עצמכם בצימר עם בריכה פרטית לחופשה הכי כיפית ומרעננת לחודשי הקיץ החמים.

 

צימר עם בריכה לילדים

כמו המבוגרים, גם הילדים אוהבים להשתכשך במים בימות הקיץ החמים. בריכה מקורה ומחוממת המתאימה לילדים (עם מצופים ובהשגחת מבוגר, כמובן) תהפוך גם את החופשה שלהם לכיפית יותר. אז אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, בקיץ, קחו בחשבון שבריכה תשדרג את החווייה עבור הקטנטנים, ותעזור להם להוציא מרץ ולהנות מכל רגע.

 

לזוגות שמחפשים קצת פרטיות

חופשה זוגית ושקטה, בצימר מיוחד ואקולוגי, עם בריכה פרטית. נשמע מושלם? בצימרים מעץ כיפת השמיים, אשר בגבעת יואב שברמת הגולן, תמצאו בדיוק את זה. הצימרים, הבנויים כ"דומים" גיאודזים, שהם מבנים עגולים ומיוחדים אשר נבנו בטכנולוגיה אקולוגית, נראים ממש כמו בקתה קסומה בלב היער. ובתוכם תמצאו אווירה אינטימית, ג'קוזי מפנק, וכמובן, בחוץ מוצבת בריכת שחייה פרטית להנאתכם.

אז כבר בחרתם צימר לקיץ? בחרו את הדרך שלכם להתרענן. בריכה או ים, בטן או גב, זה תלוי רק בכם ובמה שמתחשק לכם. הצימרים המשובחים ביותר מחכים לכם כדי להתרענן ולהצטנן בחודשי הקיץ.

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשי של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תדרגו אותנו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות