x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים בדרום למשפחות דתיות

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים בדרום למשפחות דתיות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אמנם לקח מעט זמן עד שתעשיית הצימרים הדרומית התעוררה ויישרה קו עם תעשיית הצימרים הצפונית, אבל החדשות הטובות הן שכיום כבר ממש לא קשה לאתר צימרים בדרום המתאימים גם למשפחות דתיות. נכון לרגע כתיבת שורות אלה ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של צימרים למשפחות מהמגזר הדתי ביישובים דרומיים רבים, בהם מצפה יריחו, משאבי שדה, צוקים, עין הבשור, נתיב הגדוד, שדה יואב, כפר אדומים, עין גדי - ותאמינו או לא: יש גם צימרים לדתיים באילת. צימרים המתאימים למשפחות מהמגזר הדתי פועלים במתחמים שומרי שבת, ממוקמים בקרבה רבה יחסית למקווה טהרה ולבית כנסת, ומאובזרים, למשל, בפלטת שבת, שעון שבת, מיחם ועוד.
 
עד לא מזמן לא היה מבחר מסנוור במיוחד, בלשון המעטה, לבני הציבור הדתי שרצו לנפוש כמו שצריך באזור הדרום בצימר איכותי. למעשה, עד לפני זמן לא רב כל כך, ניתן היה לספור על אצבעות כף יד אחת את הצימרים הדרומיים המתאימים למשפחות דתיות. כיום, לעומת זאת, מדובר במצב שונה לחלוטין: במהלך השנים האחרונות הוקמו הרבה מאד מתחמי צימרים למשפחות דתיות, במטרה לענות על הביקוש העצום שנוצר בקהילה הדתית בישראל.

מה חשוב לברר לפני שבוחרים צימר למשפחות דתיות בדרום?

רבים לא מודעים לכך, אבל למרבה הצער, בדיוק כפי שלא כל הנוצץ זהב הוא, כך גם לא כל צימר המפורסם כמתאים למשפחות דתיות, הוא אכן כזה. כי עם כל הכבוד לעובדה שדאגו לשים מיחם ופלטת שבת, זה עדיין לא הופך את הצימר לכזה שבו יכולה משפחה דתית לנפוש בנעימים. לכן, אם נתקלתם במקרה בצימר שצד את עיניכם ואתם לא מעוניינים לחוות מפח נפש, הקפידו לברר את הפרטים החשובים הבאים:

  • האם ניתן להדליק מנגל בשבתות במתחם שבו פועל הצימר?
     
  • האם הבריכה שבמתחם היא בריכה נפרדת לגברים ולנשים, או שמא היא מעורבת?
     
  • מהו המרחק בין הצימר למקווה הטהרה הקרוב ולבית הכנסת הקרוב?
     
  • האם הארוחות שניתן להזמין לצימר מיוצרות במטבח כשר ואם כן, מי חתום על תעודת הכשרות?
     
  • האם החדר מאובזר היטב וכולל למשל מיחם, שעון שבת, פלטת שבת ומיטה יהודית?
     
     

מעבר לכל זה, חשוב לברר האם סביבת הצימר שקטה ומתאימה לנופש עם ילדים. בררו האם קיימת אפשרות שבקרבת הצימר שלכם יתקיימו חלילה מסיבת רווקים תוססת או ערב קריוקי רעשני, האם יש בסמיכות לצימר גן שעשועים או מתקנים לילדים, האם ישנה הפרדה בין חדר השינה של ההורים לחדר השינה של הילדים ועוד.
 
איך בוחרים צימרים למשפחות דתיות בדרום?
 

הדרך הטובה ביותר לבחור צימר בדרום למשפחות מהמגזר הדתי היא לקבל המלצות מחברים או בני משפחה שאתם סומכים עליהם. כמו כן ישנה אפשרות לברר תחילה אילו אטרקציות מעניינות אתכם, ורק לאחר מכן לבחור את המיקום של הצימר, בהתאם למרחק שלו מהאטרקציות הנבחרות. כעת נאחל לכם בהצלחה ושבעזרת השם תהיה לכם חופשה נהדרת. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות