x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

אני פורים: איך כדאי לחגוג את פורים ?

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אני פורים: איך כדאי לחגוג את פורים ?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

פורים הוא החג הכי שמח של השנה, והחג שילדים הכי אוהבים – ובצדק. האווירה הססגונית שנופלת על רחובות הערים והקיבוצים מקפיצה את מדד האנרגיות שלנו ואנחנו נכנסים למצב של שמחה וטוב לב. היצירתיות מקבלת ביטוי דרך תחפושות מקוריות וייחודיות, היכולות הקולינריות של אמא ואבא פורצות החוצה בצורת אוזני המן ומשלוחי מנות גדושים כל טוב, וכמובן מסיבות הרחוב והתהלוכות ההמוניות שנערכות באופן מסורתי מדי שנה.

אז איך כדאי לחגוג השנה את חג הפורים? הנה כמה אירועים שתרצו להיות בהם:

עדלאידע בחולון

התהלוכה המסורתית תתקיים ב-5 למרץ ותהיה בסימן חגיגות יומולדת 75 לעיר. הכניסה היא חופשית ומתאימה לכל המשפחה, וכדאי מאוד להביא את הילדים מחופשים וצבעוניים. החגיגה כוללת מופעים מוזיקליים ותיאטרליים ויותר מ-5000 משתתפים, ביניהם רקדנים, אקרובטים, ומסיבה בהשתתפות דיג'יי ודנה אינטרנשיונל שתסגור את הפסטיבל הצבעוני.

הפנינג בחיפה

ב-6 למרץ כולם מגיעים לחיפה לחגוג את פורים בהפנינג מטורף לכל המשפחה הכולל סדנאות יצירה לילדים, הליכה על קביים, קיפולי בלונים ושלל אטרקציות פורימיות מהנות. הלבישו את הילדים בתחפושת שנבחרה השנה וצאו לרחובות חיפה לחגיגה בלתי נשכחת של צבע ומוזיקה.
פרט לחגיגה הזו, גם במדעטק חוגגים את החג עם מגוון פעילויות לילדים בסימן פיראטים וים, תחרות תחפושות נושאת פרסים ועוד.

אירועים בתל אביב

בעיר ללא הפסקה, תל אביב, מציינים את חג הפורים בשלל פסטיבלים, מסיבות רחוב ומיצגים מיוחדים במוזיאונים השונים. אתם בחרו לאן תרצו להגיע: פסטיבל בפארק הירקון שיארח דמויות מן העבר בתלבושות מדהימות, שירים ותהלוכה גדולה? אולי למפגש משפחתי לצפייה בסרטי ילדים וסדנת סודות מהקולנוע בסינמטק בעיר? קרנבלי פורים בת"א יכניסו את כל המשפחה לאווירת החג בצי'ק צ'ק!

ובירושלים...

במיני ישראל חוגגים את פורים עם פעילויות בנושא אליסה בארץ הפלאות, תחרות תחפושות וסדנאות יצירה בבצק לילדים, בדיוק כמו שילדים אוהבים. במשך שלושה ימים, מה-4 עד ה-7 במרץ, תוכלו להגיע למתחם מיני ישראל עם הילדים הקטנטנים וליהנות מחוויה פורימית במיטבה.

קרנבל בבאר שבע

בפארק קרסו למדע בבאר שבע, תגיעו עם הילדים מחופשים והתכוננו למגוון פעילויות צבעוניות שיהפכו את החג השמח לעוד יותר שמח. קחו חלק בסדנת בניית רעשנים, הצטלמו בעמדות הצילום הפזורות במקום ותהנו מפעילויות חינוכיות של ניסויים במעבדות. בבאר שבע תקבלו חוויה מהנה וגם מעשירה!

 

אז לא משנה מהיכן אתם בארץ, יש שפע אטרקציות לחג הפורים כמעט בכל עיר גדולה אליה תגיעו. אם תרצו לבקר בעיר אחרת שדורשת נסיעה לא קצרה, חשבו כמה כיף יהיה להפוך את פסטיבל פורים לחופשה משפחתית ספונטנית, והזמינו צימר בצפון או צימר במרכז, כך שתהיו במרחק נגיעה מכל פעילויות החג וגם תבלו ערב משפחתי נעים בצימר מפנק.

אנחנו מקווים שהתחפושות שלכם כבר מוכנות, כי פורים הולך להיות ססגוני ומקורי במיוחד!
 
 
הזמינו צימר לפורים
  
 
אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות