x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

הבריחה המושלמת: חופשות מומלצות בנוף הכפרי של ישראל

צוות צימר, עדכון אחרון: 25/10/2023

הבריחה המושלמת: חופשות מומלצות בנוף הכפרי של ישראל

קרדיט לתצלום: zimmer.co.il©

בדרך כלל, כאשר אנחנו מדמיינים בעיני רוחנו את החופש המושלם, כזה שייקח אותנו רחוק מדאגות היומיום ומהשגרה המכבידה, אנחנו חושבים על שתי מילים - שקט ושלווה. השאיפה היא להתחבר לנופים שמקרינים טבע ורוגע, ולהתמסר אליהם. הנוף הכפרי של ישראל מחכה לכם, ומציע לכם מגוון חוויות, פעילויות ומקומות מפנקים ללון בהם. בעזרת אתר צימרים תוכלו סוף סוף לתכנן את הבריחה המושלמת: חופשות מומלצות בנוף הכפרי של ישראל

 

חופש לנשמה

במיוחד אם אתם מגיעים מהעיר הגדולה, משגרת עבודה וניהול בית בלתי פוסקים, אין חולק על כך שלפחות פעם בשנה הנפש מבקשת מעט שקט, העיניים רוצות קצת טבע והגוף מחפש מנוחה. לא תמיד חייבים לחפש טיסה ולהשתרך אחרי עם ישראל בנמל התעופה. לפעמים התשובה מונחת מתחת לאף, ובמקרה של בחירת חופשה אידיאלית בארץ- אתר צימרים הוא הפתרון עבורכם. באמצעות מנועי החיפוש המתקדמים שבאתר תוכלו לתפור לכם את חליפת החופש שלכם למידותיכם, לרבות סוג הנופש, מקום הלינה, אזור מועדף, תפריט מסוים ועוד מגוון מאפיינים שחשובים לכם. באמצעות אתר צימרים, תוכלו בין היתר לתכנן את הבריחה המושלמת: חופשות מומלצות בנוף הכפרי של ישראל.

הגולן - נוף כפרי מושלם לחוויית נופש לא מכאן

תמיד רציתם למצוא את הפינה הזאת כאן בארצנו הקטנטונת, שנראית ממש כמו חו"ל? ובכן, שוויץ מחכה לכם, בחלקה הצפוני והקסום של ישראל- ברמת הגולן. תוכלו למצוא צימרים בחד נס, צימרים במרום גולן וצימרים במגדל שמס, הטמונים באזור הכפרי והציורי שמשלב נופים פראיים מרהיבים לצד אטרקציות לכל המשפחה. מדובר באזור המושך אליו נופשים לאורך כל השנה. השלג שיורד בחורף, פריחת מטעי הדובדבנים בעונת האביב והשלכת האירופאית שמגיעה בסתיו- הופכים את אזור הגולן למקום קסום ומבוקש למדי. אם אתם מקווים למצוא צימרים פנויים או וילות בגולן, תצטרכו לברר מראש אודות מקום הלינה המתאים לכם, שכן כאמור, הביקוש לצימרים בגולן הוא רב עונתי. אל תוותרו על ההזדמנות לספוג את עוצמת הנופים המגוונים, החל מהמפלים המשגעים והר הגעש הרדום בנטל, ועד היערות הקסומים המציעים טיולי רכיבה רומנטיים ומשפחתיים. בקרו באתר צימר והתחילו לארוז. 

הגליל - נער הפוסטר של הנוף הכפרי

אמרתם נוף כפרי- אמרתם אזור הגליל. אם אתם מחפשים צימר בכפר דרוזי או צימרים בקיבוץ לחוויית אירוח כפרי בלתי נשכחת, סביר שתמצאו אותה בגליל רחב הידיים והמגוון. האזור שבדרך כלל עשיר במשקעים בתקופת החורף מאפשר להנות מנוף כפרי ירוק עד לאורך השנה, והיישובים בגליל העליון והמערבי למשל, מלאים בתים ציוריים למרגלות יערות וחורשות. כל אזור הגליל משופע צימרים מרהיבים, החל מצימרים יוקרתיים ועד צימרים לפי שעה במושבים, וכמובן שם וילות בגליל ישנן בשפע. הכול תלוי באופי החופשה שאתם מחפשים. ישנן חופשות מומלצות רבות בנוף הכפרי, ואת כולן הכי נוח לחפש ולמצוא באתר הוותיק והאמין ביותר במדינה- אתר צימרים. 

השקט הכפרי של המדבר

אם אתם נמשכים דווקא לשקט המדברי של הערבה, יש לא מעט צימרים בערבה שישלימו לכם את החוויה הכפרית שאתם מבקשים להשיג בחופשה שלכם. האווירה המדברית הפסטורלית והשקט הממכר של האזור, הפכו אותו למוקד עלייה לרגל של משפחות רבות וגם של זוגות בחופשה רומנטית ייחודית. בתי הארחה וצימרים בערבה מציעים חדרי אירוח נעימים, מפנקים וממוזגים ומוגשות ארוחות כפריות המורכבות מחומרי גלם בייצור מקומי ואותנטי. הילדים יכולים להנות מאווירת קיבוץ מלאת חופש, ובדרך כלל יהיו מסלולי טיול ואטרקציות בקרבת הצימר שלכם. מדובר בחופשה כפרית בלתי נשכחת שתסייע לכם להטעין מצברים ולמצוא שקט ושלווה, עטופים במדבר המרתק. 

מצפה רמון - הנוף המדברי במלוא עוצמתו

ואם בדרום עסקינן, אי אפשר שלא לדבר על מצפה רמון, אחד האזורים היפים בארץ המציע נוף עוצמתי מלווה בפשטות עדינה של אווירת המקום. כאן, תוכלו למצוא צימרים בסגנון של בקתות מבודדות, המאפשרות לאורחים להתייחד עם הטבע ללא הסחות דעת ורעשי רקע. ניתן לצאת כמובן למסלולי טיול בדרגות קושי שונות, בהתאם ליכולת ולאופי החופשה, לסייר ביקבים סמוכים וכמובן, לערוך טיולי לילה בתצפיות כוכבים מדהימות. אירוח כפרי במצפה רמון, כמו גם בכל חלקי הארץ, תמצאו בקלות באתר צימרים, מה שמאפשר לכם את הבריחה המושלמת: חופשות מומלצות בנוף הכפרי של ישראל. אתר צימרים הפך לאתר האמין ביותר בארץ בכל הנוגע לחיפוש חופשה, כאשר עשרות אלפי לקוחות מרוצים כבר מצאו את מבוקשם לאורך השנים הודות לאתר. 

וילות למרגלות נוף כפרי - טוסקנה זה כאן

רבים חיים בגישה שאם כבר יוצאים לנופש, כדאי לעשות את זה בסטייל. יש יותר סטייל מלהרגיש בחבל טוסקנה הציורי? וילה כפרית בצפון הארץ נחשבת לחופשה האולטימטיבית. בין אם מדובר בחופשה משפחתית של המשפחה המורחבת, הגרעינית או מפגש פסגה של חברים קרובים, וילה מאובזרת ומפנקת עם נוף כפרי פראי תהיה חוויה בלתי נשכחת. ישנן וילות בגליל או וילות בגולן המוקפות עצי פרי, פרדסים וגינות תבלין, שמעניקות חוויה כפרית אולטימטיבית לאורחים. גם הווילות עצמן יהיו מעוצבות בדרך כלל בסגנון כפרי אותנטי- תאורה טבעית, רהיטי עץ ופינות ישיבה נמוכות ומרגיעות. מדובר בבחירה ייחודית ויוקרתית למדי עבור כל מי שמחפש לו את החופשה האידיאלית ומוכן להשקיע בה. באתר צימרים תוכלו לבחור בדיוק את הווילה המתאימה לכם, על בסיס אזור, מספר חדרים, כמות משפחות, בריכת שחייה ועוד. 

צימרים לדתיים באווירה כפרית

באתר של צימרים, ניתן כמובן גם למצוא ולבנות חופשה המתאימה לציבור הדתי באופן ייעודי. ישנם צימרים רבים המגדירים עצמם כמותאמים לאירוח הציבור הדתי, למרגלות נופים כפריים משגעים. יחידות האירוח מותאמות וכוללות פלטת שבת, מיחם וכן אטרקציות וטיולים עבור משפחות עם ילדים בכל טווחי הגילאים. בצימרים לדתיים בזיכרון יעקב, למשל, ניתן ליהנות מסיורים בגלריות אומנות, מסעדות ויקבים כשרים. 

אירוח כפרי בלב העיר

למרבה ההפתעה, תוכלו למצוא צימרים מפנקים לא רק במושבים קסומים או מושבות ותיקות כמו צימרים בראש פינה, אלא גם בערים מרכזיות. צימרים בירושלים, באילת או בטבריה- אינם נדירים כלל, ומי שמבקש לערוך חופשה בלב העיר יוכל להנות מהנופים הכפריים גם כן. צימרים ובתי הארחה באזור ירושלים מול יער ירושלים ובקיבוצים הסובבים, צימרים בצפת העשירה בהיסטוריה ומוקפת נופים מרהיבים, או להנות מיחידות נופש על שפת הים בטבריה ובאילת- כל אלו מאפשרים גם להישאר באזור עירוני עם גישה לשירותים מסוימים וגם להנות מטבע זמין ומרתק בדמות נופים כפריים. 

אל תהססו: הזמינו חופשה בהקדם!

אפשר לראות שאין אזור בארץ שלא ניתן למצוא בו חופשה כפרית מהממת ובלתי נשכחת, אך תכנון מוקדם הוא המפתח. היכנסו לאתר צימרים עוד היום על מנת לתכנן את החופשה שלכם לפרטי פרטים. באתר הוותיק תוכלו לרדת לרזולוציות חיפוש המדויקות ביותר על מנת להבטיח חופשה משפחתית או זוגית שתהפוך לזיכרון מתוק. בחרו את האזור שמושך אתכם ואת אופי החופשה שאתם חולמים עליה, ותנו לאתר צימרים להגשים לכם אותה. רק עם אתר צימרים נוכל לעזור לכם לתכנן את הבריחה המושלמת: חופשות מומלצות בנוף הכפרי של ישראל.
 

בריחה אל הנוף הכפרי האידילי של ישראל. גלו שלווה, נופים עוצרי נשימה וחוויות בלתי נשכחות. הזמינו עכשיו לחופשה כפרית מומלצת!


 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות