x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב

מסלולי טיול ואטרקציות באזור חד נס

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

מסלולי טיול ואטרקציות באזור חד נס

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ראשית - מה מיוחד בחד נס?

חד נס הוא ישוב קהילתי שהוקם בשנת 1989 ע"י יוצאי שלושה יישובים שפונו מחצי האי סיני.  מקור שם בראשי תיבות של שלושה מיישובי סיני שפונו: חרובית, דקלה ונאות סיני.

מיקומו הייחודי – מול נופי הכנרת והרי הגולן המרהיבים - הפכו את הישוב הקטן לאטרקציה למטיילים בצפון ולמעצמת צימרים.

אם החלטתם לנסוע לחופשה בצימר בצפון,  כדאי שתחשבו על חופשה באחד מהצימרים בחד נס – מלבד המיקום היפיפה והאווירה השלווה, תוכלו למצוא בישוב הקטן מגוון צימרים, צימרים המתאימים לזוגות, צימרים למשפחות, לקבוצות וגם לציבור הדתי - למרות שחד נס הוא ישוב חילוני, מתגוררות בו לא מעט משפחות דתיות ושומרות מסורת.

בנוסף, בקרבת הישוב חד נס תוכלו למצוא מבחר פעילויות ואטרקציות, מסעדות ומסלולי טיולים.

מה מומלץ לעשות באזור חד נס?


מסלולי טיולים:

בריכת המשושים

רמת הגולן משופעת במסלולי מים, ואחד היפים שבהם הוא המסלול בנחל זוויתן, שמתחיל ברמת יהודייה, יורד לנחל בין מפלים ומעיינות, ומסתיים בבריכת המשושים. בשמורת הטבע קיימים מספר מסלולים, רובם מתאימים למיטיבי לכת,  אך אם אתם מעוניינים להגיע רק לבריכה, תוכלו לנסוע עד שמורת נחל יהודייה,   ולרדת ברגל עד הבריכה בירידה תלולה של כ-20 דקות. קחו בחשבון שתאלצו לעלות באותה הדרך.

עין סלוקיה - מעיינות עדן

במרחק נסיעה לא רב מחד נס נמצאים מעיינות עדן – פארק בריכות מים המנקזות את מי המעיינות הזורמים באזור. בעבר נשאבו מי המעיינות באזור ע"י חברת מי עדן, ומכאן שמו. בימי בית שני  שכנה במקום זה העיר היהודית סלוקיה. תוכלו למצוא באזור מסלול עם צמחיה עשירה והרבה מים, המתאים לכל המשפחה.

שמורת הטבע גמלא

שמורת הטבע גמלא נמצאת כחצי שעה נסיעה מהישוב חד נס. בשמורה תמצאו מספר אטרקציות – כולל מפל גבוה ונקודת תצפית מרהיבה. תוכלו גם לסייר בעיר העתיקה גמלא וללמוד על הישוב היהודי הקדום. יתרון נוסף של השמורה הוא שקיים בה מסלול נגיש של כמה מאות מטרים, שלכל אורכו ניתן להשקיף לנופי הכנרת.


אטרקציות באזור חד נס:

 

טרקטורונים, רייזרים , גייפים וטיולי סוסים:

אם אתם מחפשים חוויה אקסטרימית ומלאה באדרנלין, אנו שמחים להמליץ לכם על רייזר סטאר חד-נס -טיול מאתגר בנהיגה עצמית, המתאים לזוגות ולמשפחות, בו תוכלו לבלות בנסיעה לנקודה בה נשפך הירדן לכנרת, ולהמשיך לנחל הזאכי ולשמורת המג'רסה. אפשרות מעולה נוספת היא  טרקטורוני חד נס - . חווית שטח של טיול טרקטורונים ברמת הגולן, מנחל הזאכי ועד לנופי המושב רמות, ברכיבה מאתגרת, כולל עצירה מול חופי הכנרת.
 
טיולי ג'יפים – מתחת לאף


החברה מתמחה בטיולי ג`יפים בגליל ובגולן -  המתאימים לזוגות, למשפחות ולקבוצות, כשכל הטיולים מלווים בהדרכה ובהסברים, המתאימים גם לימי גיבוש וכיף.

רכיבה על סוסים באזור חד נס

חברת רוכבי הירדן  בחד נס תעניק לכם חוויית רכיבה במרחבי הגולן וגם בצפון הכנרת - בהם טיולי רכיבה המתאימים למשפחות ולקבוצות, טיולים רומנטיים, טיולים קצרים וטיולים לרוכבים מנוסים של 5-6 שעות.

ביקור ביקב בחד נס

יקב בוסתן המשושים -  יקב משפחתי בישוב חד נס,  המייצר מייצר יינות שזכו בפרסים יוקרתיים. במקום סיורים מודרכים בעקבות תהליך ייצור היין, כולל טעימות.

ניתן גם להזמין ארוחות בשריות במקום לקבוצות של עד חמישה עשר סועדים.

אם יישארו לכם כוחות, אתם מוזמנים לסיים את היום בלונה בר – בר שמח שבו הופעות חיות המשרת את אורחי הצימרים בגולן, וכמובן את אורחי הצימרים בחד נס.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות