x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

מה לעשות באזור חד נס ורמת הגולן? המלצות

צוות צימר, עדכון אחרון: 23/4/2023

מה לעשות באזור חד נס ורמת הגולן? המלצות

קרדיט לתצלום: צימר כחול ירוק בכפר - חד נס©

חד נס הוא כפר יפהפה ברמת הגולן המוקף בנופי הכנרת, נהר הירדן והר החרמון. אם אתם מתכננים ללון באחד הצימרים בחד נס, תוכלו לשלב בנופש מגוון רחב של פעילויות, בהן טיולים רגליים, שחייה וסיור באטרקציות מקומיות. בפוסט זה נרכז כמה המלצות למטיילים באזור חד נס וברמת הגולן.

רמת הגולן למיטיבי לכת
רמת הגולן היא גן עדן למטיילים, שכן האזור מציע מגוון רחב של מסלולי הליכה בכל רמת קושי ואורך, מהליכות קצרות וקלות ועד לטרקים של מספר ימים. מסלולי הטיול הפופולריים באזור כוללים את שמורת טבע יער יהודיה, את נחל אל על ואת שביל הגולן. מסלולים אלה מוקפים בנופים יפהפיים ומאפשרים לכם לחקור את החי והצומח הייחודיים של האזור.

שחייה וספורט ימי
הכנרת היא יעד פופולרי לשחייה ולספורט ימי – משיט קיאקים ועד גלישה. באזור ישנם גם מספר מעיינות חמים, בהם מעיינות חמת גדר, המציעים חוויה מרגיעה ומפנקת. בנוסף, ישנם צימרים בחד נס עם בריכה פרטית, שבהן תוכלו לשחות או להשתכשך.

אטרקציות מקומיות לחובבי הטבע
ליד חד נס יש מספר אטרקציות מקומיות שכדאי לבקר בהן. אחת האטרקציות הפופולריות לחובבי טבע ונופים היא שמורת הטבע הבניאס, השוכנת למרגלות החרמון. בשמורה יש מפל מהמם, בריכה טבעית ורשת של מסלולי הליכה. אטרקציה פופולרית נוספת היא מצפור הר בנטל, שממנו אפשר להשקיף אל רמת הגולן, גבול סוריה ועמק החולה.


טעימות יין
ברמת הגולן שוכנים מספר יקבים מצוינים, בהם יקב רמת הגולן ויקב פלטר. תוכלו לערוך סיור ביקבים, ללמוד על תהליך ייצור היין, לטעום כמה מהיינות הטובים ביותר של האזור, וכמובן לקנות בקבוק אחד או יותר להמשך בילוי בצימר. בונוס: הנופים היפים שבהם שוכנים היקבים מספקים רקע מושלם לצילומים.

אטרקציות על גלגלים
אם אתם מחפשים דרך הרפתקנית יותר לחקור את רמת הגולן, טיולי ג'יפים, רייזרים וטרקטורונים הם אופציה נפלאה. למשל, רייזר סטאר חד נס מציעים מסלול אל האזור המכונה "הסוואנה המוצפת של הכנרת", טיול באורך כשעה וחצי אל נוף המזכיר את הסוואנות של אפריקה, לאורך נחלים ומטעים.

לסיכום, חד נס ורמת הגולן מציעים מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות להנאתכם,  מטיולים רגליים וספורט ימי ועד לאטרקציות על גלגלים וטעימות יין. אז אם אתם מתכננים טיול בצפון, הוסיפו את חד נס ואת רמת הגולן למסלול שלכם

 

צימרים עם בריכה ניחוחות פרובנס                                                                       

ניחוחות פרובנס

 רייזר סטאר בנהיגה עצמית 

לדף הבית של רייזר סטאר חד-נס

 

  חוות רוכבי הירדן

 לדף הבית של חוות רוכבי הירדן - טיולי סוסים בגולן

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות