x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

היתרונות של צימרים יוקרתיים לעומת מלון

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

היתרונות של צימרים יוקרתיים לעומת מלון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

היתרונות של צימרים יוקרתיים לעומת מלון

צעד אחד לפני מלון חמישה כוכבים, נמצא הצימר. צימר נותן אפשרות לחופשה אינטימית במחיר בינוני, לקבלת כל הפינוק שבחופשת חמישה כוכבים, בלי ההוצאה הכספית הגדולה הכרוכה בהתארחות במלון גדול.

צימר יוקרתי מספק חוייה אינטימית ונעימה, בלב הטבע, ומאפשר לנופשים להנות מהנוף והמרחב שסביב למקום האירוח, כמו גם ממסלולי הטיול שבאיזור.

אז איך אפשר לענות על צרכיו של הנופש הישראלי המנוסה? זה שכבר יצא לחופשה בחו"ל, התארח במקום או שניים, ופיתח לעצמו סטנדרטים חדשים וגבוהים יותר של שירות, מתקנים, פינוק, מזון ואפשרויות.

אין ספק כי הקפדה ללא פשרות על חוויית האירוח, על הנקיון המושלם במקום, על מיקום בלתי שגרתי שהופך להיות חלק מחוויית האירוח עצמה, "משדרגים" את החופשה בצימר והופכים אותה למשהו חווייתי ומיוחד, שיכול לענות גם על צרכיו של הנופש המנוסה שמחפש את החוייה הטובה והאיכותית ביותר.

מלון לעומת צימר – צפיפות יתר

בתי מלון מסוגלים להציע לנופש חוויית אירוח איכותית, סאונה, ספא, חדר מהודר, ועוד... אך האירוח במלון גדול כרוך גם בהצטופפות עם מאות נופשים נוספים, בילוי משותף בבריכה, בלובי, ובסדרון בעת גרירת המזוודות. למי שמחפש חוויית נופש שלווה ומרגיעה, אין תחליף לפינוק, לפרטיות ולשלווה שרק צימר יוקרתי יכול להציע.

צימרים יוקרתיים מאפשרים להנות משני היתרונות -  הן מההקפדה על רמה גבוהה של מתקנים, שירותים ומיקום, עד הפרטים הקטנים ביותר, כמו בבית מלון 5 כוכבים, והן הנאה מחופשה פרטית ואינטימית, בתנאים המפנקים ביותר, כמו בצימרים המוכרים.

מחיר תחרותי

חופשה בצימר יוקרתי תעלה פחות מאשר חופשה בבית מלון יוקרתי, ועם זאת יכולה לספק תנאים טובים ואף משופרים. המימדים הקטנים של המקום משפיעים על המחיר, והלקוחות הם שמרוויחים מההבדל. כך שאם רציתם להנות מכל היתרונות של מלון מפואר בלי להגרר להוצאות מיותרות, צימר יוקרתי הוא הפתרון.

לא תמיד נהיה מעוניינים לשבור קופת חסכון בשביל חופשה קטנה של סוף שבוע או כמה ימים, ואין דבר מרענן ומרגיע יותר מאשר חזרה לשגרה אחרי שכל המטענים נצברו מחדש בחופשה מפנקת.

מיקום

בניגוד למלון גדול ומרכזי, צימר מאפשר אירוח בסגנון מלון בוטיק, כלומר, במלון קטן - אך מעוצב ואיכותי. דווקא בגלל גודלו הקטן, הצימר יכול להתהדר במיקום שהוא בפני עצמו שכיית חמדה טבעית. פינה נסתרת בטבע, המשתלבת ממש בנוף.

לעומת מלון שאותו לפעמים נעדיף בגלל מיקומו המרכזי לצורכי חופשה, חופשה בצימר נבחרת לרוב כמקום מפלט של שקט וטבע, הרחק מהעיר. המיקום בלב הטבע, בקרבה לאטרקציות כמו מסלולי טיול, עתיקות, פארקים, שייט, ועוד, מציע את כל התנאים לחופשה מושלמת, מרגיעה, מפנקת, ומגוונת.

אז אם אתם רוצים להנות ממיטה זוגית קינג סייז עם מזרן אורטופדי, ג'קוזי רומנטי ומפנק, תכשירי אמבט לספא ביתי, פינת אוכל מרווחת, מכונת קפה, קולנוע ביתי וספריית די וי די, ועוד פינוקים ומתקנים נוספים, כדאי לכם ללכת על האופציה של אירוח בצימר יוקרתי ומפנק, לשמירה על הרמה גבוהה ביותר של אירוח ועל הנאה מושלמת.

קהל היעד לצימרים יוקרתיים הולך ומתרחב, וכיום ניתן למצוא צימרים רבים בצפון וברחבי הארץ שיענו על הדרישות של צימר יוקרתי, ויספקו לכם את כל המתקנים והשירותים המיוחדים, במיקום מושלם.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות