x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב

פנקי אותה: דברים לעשות ביום האישה הבינלאומי

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

פנקי אותה: דברים לעשות ביום האישה הבינלאומי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כל שנה ב-8 למרץ, חל יום האישה הבינלאומי. יום האישה החל כאירוע חברתי-פוליטי בשנת 1909, כאשר הנושאים בהם עסק התרחבו במשך השנים. היום מדובר ביום שבו צריך לקחת לתשומת ליבנו את מעמדן של הנשים בתחומי הכלכלה, החברה והפוליטיקה. אך לא רק זה, זהו יום שבו חוגגים את נוכחותן של הנשים שנמצאות בחיינו בעזרת זרי פרחים ומתנות. וכל זה, בלי הקיטש שמתלווה לימי אהבה שכאלה – נחמד לא?

יש המון דרכים שבהן אפשר לחגוג את היום החשוב:

1.      כרטיס ברכה – הכינו בעצמכם או קנו כרטיס ברכה לנשים האהובות בחיים שלכם. לא משנה אם זו אמא שלך, בת הזוג, חברה הכי טובה או מורה לחיים, כולן אוהבות לקבל כרטיס ברכה מפתיע בדואר.

2.      השקיעו בעתיד הנשים – תרמו סכום סמלי או התנדבו בארגון שפועל למען קידום האישה בישראל.

3.      ערב נשים – אין תירוץ יותר טוב מיום האישה הבינלאומי כדי להתכנס יחד עם הנשים היקרות לך לערב חגיגי במיוחד. צאו יחד לבר או בית קפה, ותוכלו אף להכריז על הבאת חברה נוספת, ככה תרחיבו את המעגל החברתי שלכם יחד עם עוד נשים מדהימות.

4.      ענדו סרט סגול – צבע סגול תמיד היה מקושר לעוצמה נשית, מאז תנועת הסופרג'יסטיות. הראו לעולם שאתם מאמינים בקידום מעמד האישה וענדו סרט סגול כל היום!

5.      בנות, השקיעו בעצמכן – זה חשוב להראות הערכה לנשים בחיינו, אך חשוב באותה מידה להשקיע מעט גם בעצמנו. עשו משהו טוב לגוף שלכן, לנפש שלכן והתחילו להתעמל באופן קבוע, אכלו בריא יותר וצאו לחופשות לעיתים קרובות יותר שישחררו את המתח המצטבר.
אפשר לבחור בחברה טובה, קרובת משפחה או בן הזוג, ולהתפנק במלון בוטיק או צימר בצפון.

יום האישה הבינלאומי 2015 יחול ב-8 למרץ, ויש לא מעט אירועים נהדרים שאפשר לקחת בהם חלק. למשל אירוע "יום האישה" באלגריה שברחובות, שבו תוכלנה ליהנות ממתחם פינוקים מפואר שכולל טיפולי פנים וגוף, מאכלי שף, והופעות של מוזיקאיות ישראליות. האירוע כרוך בתשלום סמלי, ובהחלט נותן סיבה טובה לציין את החג במלוא הדרו.


אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות