x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים לסילבסטר 2020 – צימרים פנויים בדקה ה-99

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים לסילבסטר 2020 – צימרים פנויים בדקה ה-99

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

לא שאנחנו צריכים תירוצים מיוחדים כדי להזמין נופש בצימר, אבל האם יש סיבה טובה יותר מסיומה של שנת 2020? אז לקראת הסילבסטר ובתקווה ששנת 2021 תהיה יותר מוצלחת מקודמתה, ריכזנו עבורכם כמה מהצימרים המומלצים שבהם תוכלו לקבל את שנת 2021 בסטייל.
 
 
אחוזת הזוהר בשומרה
 
מתחם האירוח "אחוזת הזוהר" נמצא ביישוב שומרה בגליל המערבי, המוקף בחורש טבעי ובמרחבים פתוחים. מתחם האירוח כולל 4 סוויטות אירוח יוקרתיות ו-3 בקתות עץ כפריות, וכל אחת מהן מאובזרת בחדר אמבט מפנק, מזגן ומרפסת פרטית. במקום מתחם משותף עם ג'קוזי ספא, בריכת שחייה פרטית, מיטות שיזוף, פינות ישיבה ומנגל – כל מה שצריך כדי לחגוג את השנה החדשה.
 

ארמון מלך האירוח בבית ג'אן

אם חשקה נפשכם לחגוג את הסילבסטר באווירה קצת אחרת – יחידות האירוח הדרוזי המפנקות של ארמון מלך האירוח זו זירת האירוח המושלמת עבורכם. במקום 9 יחידות אירוח דרוזי אותנטי, המאובזרות בג'קוזי פרטי, מרפסת רחבת ידיים המשקיפה אל הנוף עוצר הנשימה של הגליל העליון, וחצר מרווחת ומטופחת עם בריכת שחייה מרעננת. ניתן להזמין ארוחת בוקר דרוזית, ארוחת ערב בשרית עשירה וטיפולי ספא (בתיאום מראש).
 
  
צימר צליל פעמון

 
מי אמר שצריך להצפין כדי ליהנות מנופש מפנק כיד המלך. צימר צליל פעמון בעין כרם, ירושלים, נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכז הארץ ומציע אווירה אירופית ייחודית. הצימר שוכן בלב עין כרם, בקרבת המעיין ומספר כנסיות, ואת צלילי הפעמונים של הכנסיות תוכלו לשמוע מהחצר הירוקה והמטופחת של הצימר. הצימר מתאים לזוג או למשפחה קטנה, מהרו להבטיח את מקומכם!
 

למידע על עוד צימרים פנויים בסילבסטר>>

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות