x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים

בתי ספר שדה של ישראל - גן עדן לאוהבי טבע

צוות צימר, עדכון אחרון: 9/8/2023

בתי ספר שדה של ישראל - גן עדן לאוהבי טבע

קרדיט לתצלום: zimmer.co.il© מפל סער

 
 
בתי ספר שדה בישראל מציעים הזדמנות ייחודית הן למקומיים והן לתיירים לטייל בנופי הטבע המדהימים של המולדת תוך טיפוח הבנה של חשיבות שמירת הטבע. בתי ספר שדה מאפשרים לזוגות, משפחות וקבוצות להתארח בסופי שבוע, חגים וחופשות בית ספר. חדרי האירוח ממוזגים ומאובזרים כולל חדר רחצה צמוד, מיזוג אויר, מיניבר ואינטרנט אלחוטי. המחירים שווים לכל כיס ( כ- 200 ש"ח לאדם ללילה) . האירוח כולל ארוחת בוקר וברוב המקרים גם טיול מודרך באזור בית הספר.
 
החברה להגנת הטבע:
החברה להגנת הטבע SPNI ביססה את עצמה ככוח מוביל בשימור מורשת הטבע של ישראל. עם מחויבות חזקה לשמירת הטבע, חברה זו מפעילה בתי ספר שדה ברחבי הארץ, המספקים מגוון רחב של תוכניות חינוך ופנאי. הצוות המנוסה והמדריכים הבקיאים שלהם מבטיחים שהמבקרים יקבלו הבנה עמוקה של הצמחייה, החי והמערכות האקולוגיות הייחודיות של ישראל. קהל היעד בחיי היום יום הם בתי ספר, מכללות, סטודנטים, קבוצות חוקרים וכדומה. בסופי שבוע, חגים וחופשות בית ספר מאפשרת החברה לארח את אוהבי הטבע באשר הם: זוגות, משפחות וקבוצות מטיילים.
 
בתי ספר שדה המופעלים על ידי החברה להגנת הטבע  מציעים מגוון מגוון של פעילויות המתאימות למשתתפים בכל הגילאים ותחומי העניין. מטיולים בקניונים ירוקים ועד חקר מיני הציפורים הנדירים שעוברים בישראל בזמן הנדידה, כל תכנית נועדה לעורר אהבה לטבע ורצון להגן עליו. מסירותה של החברה לפרקטיקות בר קיימא מחזקת עוד יותר את מחויבותם לניהול סביבתי.
 
אפשרויות לינה לזוגות ומשפחות:
בבתי ספר שדה חדרי אירוח ממוזגים ומאובזרים הכוללים מיזוג אויר, חדר רחצה, מיניבר  ופינת קפה. החדרים מרווחים 4-8 מיטות נוחות בחדר (כולל מיטות קומותיים)
בתי ספר שדה  שואפים לספק  את חווית האירוח בטבע לזוגות ולמשפחות.  בכל בית ספר יש חדר להתכנסות , צפיה בטלויזיה ועוד כמו גם אינטרנט חלחוטי.
 
לזוגות המחפשים חופשה רומנטית, מספר בתי ספר שדה מציעים חדרים מול הנופים ציוריים. החדרים מאובזרים  במיטות נעימות, חדרי רחצה פרטיים ופינת קפה, מה שמבטיח שהות נוחה ואינטימית. דמיינו לעצמכם את ההתעוררות לקולות הטבע השלווים ונהנים מנופים עוצרי נשימה מסף ביתכם.
 
משפחות המבקרות בבתי ספר שדה יכולות לבחור במעונות או אתרי קמפינג לאוהלים, המציעים חוויה קהילתית יותר.  בדרך כלל יסופקו חדרים נפרדים למשפחות, מה שמבטיח פרטיות ושנת לילה טובה. אתרי קמפינג לאוהלים, לעומת זאת, מאפשרים למשפחות לחוות את הטבע בצורתו הטהורה, עם אפשרות לבשל ארוחות בחוץ ולחלוק סיפורים סביב המדורה.
 
לקבוצות מטיילים בתי ספר שדה הינם פתרון מעולה הן כנקודת יציאה למסלולי הטיול המתוכננים לאחר ארוחת בוקר עשירה והן כנקודת חזרה  לריענון ומנוחה. יתרה מכך, לרשותם כיתות לימוד וחדרי הרצאות/סדנאות כולל ציוד.
 
הדרכות וטיולים - 
בתי הספר ברובם מציעים לאורחים להתשתתף בסיור/טיול מודרך בידי  צוות בית הספר. כדאי לברר קודם את מסלולי הטיול המוצעים לאולתו מועד. הטיול ללא תוספת תשלום. בנוסף בית הספר ישמח ליעץ לכם על מסלולי טיול נוספים באזור באופן עצמאי.
 
ארוחות
האירוח בבתי ספר שדה כולל בד"כ ארוחת בוקר ישראלי עשירה, בחגים האירוח ע"ב חצי פנסיון וכולל גם ארוחת ערב חגיגית. 
 
מחירים
המחירים בבתי ספר שדה עממיים ושווים לכל כיס (כ- 200 ש"ח לאדם ללילה, 100 ש"ח לילד) כולל ארוחת בוקר. המחירים עשויים להשתנו בהתאם לעונה ולביקוש.
 
היכן ממוקמים בתי ספר שדה?
החברה להגנת הטבע מפעילה 9 בתי ספר שדה. 5 מהם בצפון (גולן, גליל עליון וגליל מערבי) ו 4 בתי ספר בדרום הארץ (אילת, מצפה רמון, עין גדי וחצבה).
פרטים נוספים אודות בתי ספר שדה והזמנות באתר www.zimmer.co.il
 
 
הזמנות
הזמנת חדרים לאירוח בבתי ספר שדה נעשית דרך מרכז ההזמנות של החברה להגנת הטבע.
 
סיכום:
בתי ספר שדה בישראל, המופעלים על ידי החברה להגנת הטבע מציעים הזדמנות יוצאת דופן להתחבר לטבע, ללמוד על שימור הסביבה וליהנות משהייה בלתי נשכחת בין נופים מדהימים. עם מגוון מגוון של פעילויות ומקומות לינה הנותנים מענה לזוגות ומשפחות, בתי ספר שדה אלו מספקים חוויה סוחפת המשלבת חינוך, בילוי ורוגע.
 
בבחירתכם לבקר בבית ספר שדה בישראל, אתם לא רק יוצאים להרפתקה של פעם בחיים אלא גם תומכים במאמצי השימור החיוניים של החברה להגנת הטבע XYZ. אז, ארזו מזוודות וצאו למסע לחקור את היופי והמגוון הביולוגי של בתי ספר השדה בישראל.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות