x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

שלווה כפרית: צימרים מומלצים בקיבוצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

שלווה כפרית: צימרים מומלצים בקיבוצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם החופשה האידיאלית שלכם מורכבת מפנטזיות על מדשאות רחבות ידיים, ערמות חציר, פינת חי וארוחת בוקר בחדר האוכל, הגעתם למקום הנכון! לנוחיותכם ולהנאתכם ריכזנו כאן שלל צימרים בקיבוצים, מצפון ועד דרום, כל מה שנשאר הוא לבחור ולהזמין.

צימרים בקיבוצים בצפון

כפר נופש שלוחות, קיבוץ שלוחות

קיבוץ שלוחות נמצא במועצה האזורית עמק המעיינות, בסמוך לעיר בית שאן ולמרגלותיו של הר הגלבוע. זהו קיבוץ דתי, ולכן כפר הנופש נמצא תחת השגחתו של רב הקיבוץ, מה שיאפשר לזוגות ומשפחות מרקע דתי או מסורתי ליהנות בסופי השבוע ולהרגיש בבית.

אירוח כפרי טירת צבי, קיבוץ טירת צבי

גם קיבוץ טירת צבי נמצא בעמק המעיינות שבמחוזה הצפוני של ארצנו. אם תרצו להירגע מהשגרה השוחקת, זה בדיוק המקום. הצימר מוקף בעצי צל וצמחייה פורחת היוצרים תחושה של רוגע ושלווה. הקיבוץ הוא נקודה מרכזית ביותר בין שלל מעיינות אטרקטיביים.

מלון מטיילים, קיבוץ מלכיה

קיבוץ מלכיה שבגליל העליון נמצא ברכס הרי נפתלי, בין ראש פינה לקריית שמונה. מנגל, מדשאות, נופים ירוקים וחדר אוכל הם הלוק המושלם לקיבוץ, אבל בקיבוץ מלכיה תקבלו הרבה מעבר. 

אירוח כפרי מזרע, קיבוץ מזרע

קיבוץ מזרע נמצא במועצה האזורית עמק יזרעאל, בין הערים עפולה ונצרת. בין שלל המעיינות והאטרקציות שמקיפות את הקיבוץ תוכלו לטייל עם ג'יפ או סוס, ללמוד על ההיסטוריה של העמק וליהנות מאווירה ירוקה ורגועה במיוחד.

שניר אירוח בוטיק, קיבוץ שניר

קיבוץ שניר מארח בשנה הרבה מאוד אורחים בחדרי הבוטיק שלו. הטבע, פינות הישיבה והאווירה הרגועה נותנים לאורחים תחושה של בית גם כשהם נמצאים רחוק מהבית. במקום 22 חדרים, לרובם ג'קוזי ולכולם נוף משגע.

כפר נופש משאבים, קיבוץ משאבי שדה

בין המדשאות הגדולות והירוקות, מתקני השעשועים ופינות הברביקיו ייהנו האורחים מחדרים נקיים וממוזגים, חדר אוכל כשר ומתקני ספא בתיאום מראש. בקרבת מקום יש מסלולי רכיבה לרוכבי האופניים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות