x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

ששת החופים המדהימים בעולם

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

ששת החופים המדהימים בעולם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בזמן שאתם מחפשים פיסת חול פנויה בחופי תל אביב, יש אנשים שהחוף הקרוב לעיר מגוריהם נחשב לבין החופים היפים ביותר בעולם. עם הידיעה הזו, החלטנו להתעלות על עצמנו ולהשאיר את אהבתנו לחופים הישראליים בצד, ולעשות סקירה של החופים היפים ביותר בעולם. כל זה בתקווה שיום אחד הבוס יטיס אותנו לאחד מהיעדים האלו.

Honopu Beach  - הוואי

חוף הונופו שממוקם בקאווי (שנמצאת בהוואי, ארה"ב) לא נוח להגעה. הגישה אליו מתאפשרת רק דרך המים, אז אתם תצטרכו לשחות מהסירה לחוף, או מהחוף הסמוך קאלאלאו. אבל בסופו של דבר זה שווה את המאמץ. דמיינו חול צהוב בהיר עטוף סלעים וצוקים, לרוב ללא נפש חיה באופק.
החוף המדהים הזה שימש כאתר צילום לסרטי קולנוע רבים, ביניהם קינג קונג.

Gardner Bay - גלאפגוס

גלאפגוס, אי הצבים שיושב לחופי אקוודור, נחשב לבין איזורים המיוחדים ביותר בעולם בזכות בעלי החיים הייחודיים למקום. במפרץ גארדנר, שנמצא באי אספניולה, תוכלו לטייל על החוף לצד צבי ענק, איגואנות וכו' לצד מים בצבע טורקיז וחול לבן וצח. שימו לב, כשתיתקלו באריה ים במהלך מרתון השיזוף שלכם, השתדלו רק להצטלם איתו ולא להציק לו יותר מדי.

Maya Bay - תאילנד

נכון, שמעתם על החוף הזה לא פעם ולא פעמיים, במיוחד משום שהסרט "החוף" צולם בדיוק שם יחד עם ליאונרדו דיקפריו, אבל אי אפשר להתכחש – זהו חוף מדהים ביופיו. מפרץ מאיה נמצא בקו פי פי ומושך אליו מאות ואלפי תיירים ביום. המפרץ אינו גדול, והוא מוקף צוקים גבוהים, עצי דקל תמירים ומים צלולים נהדרים.

 - אוסטרליהFraser Island

אוסטרליה היא האמא של מספר חופים עוצרי נשימה, ובמקרה גם של החוף הבא. איי פרייז'ר נחשבים לאיים החוליים הגדולים ביותר בעולם, ובביקור בהם תהנו גם מצוקי ברונזה נפלאים ומיערות גשם צפופים עם טבע פראי אותנטי. שנזמין לכם כרטיס לאוסטרליה מעכשיו?

 - ברבדוסCrane Beach

רק הצליל של השם "ברבדוס" כבר מעורר בנו פנטזיות על ים טורקיזי שקט, קוקטייל מרענן בתוך אננס עם קשית ושירים של ריהאנה (שמוצאה בברבדוס). תושבי האי שמתפרנסים בעיקר מתיירות וסוכר, יכולים להעיד על החול הלבן ורדרד שנקי מסלעים ואבנים, הנוגע במי הטורקיז שמהווים מצע נהדר לגולשי בוגי. החוף פופולארי ביותר והגישה אליו נוחה (אפילו יש מעלית), אך אין ספק שאם תגיעו לשם, תרגישו שהגעתם לעולם אחר.

 - בורה בורהMatira Beach

אם הגעתם לבורה בורה, בוודאי נתקלתם בחוף מדהים או שניים, משום שמדובר באחד האיים המפעימים ביופיים בכל העולם. האי הקטן שגודלו קטן מ-30 קמ"ר, נמצא באוקיינוס השקט והוא אהוב במיוחד בקרב עשירי ארה"ב ויפן. חוף מטירה לא עונה על ההגדרה של חוף מבודד, אך הוא כל כך יפה, שלבטח תרגישו שאתם נמצאים בתפאורה של פרסומת לגן עדן.

אז אחרי שטיילנו בעולם (מנטלית) והגענו לחופים הנפלאים הללו, כל שנותר לנו הוא לשתף את הכתבה במשרד ולחלום על בונוס לחג. קרוב לוודאי שבקיץ הזה אנחנו נישאר בארץ, או מקסימום נתפוס דיל משתלם ליוון.

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות