x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים

מסלולי טיול לכל המשפחה בחול המועד פסח

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

מסלולי טיול לכל המשפחה בחול המועד פסח

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חול המועד פסח הוא זמן מושלם לנתק את הילדים (ואת המבוגרים) מהמסכים ולצאת לטיול ברחבי הארץ. הפריחה בשיאה, ומזג האוויר לרוב נעים, עדיין לא חם מדי, אבל מספיק חם כדי להשתכשך במעיינות, מפלים או במקורות מים אחרים. בכתבה זאת נציג חמישה מסלולי טיול קלילים בכל הארץ המתאימים גם לילדים.

לגונת נחל דליות (מג'רסה)

המג'רסה היא אחד משפכי הנהר של נחל דליות שברמת הגולן. למעשה, המג'רסה היא אחת הלגונות הנובעות מתוך נהרות רמת הגולן. זהו מסלול טיול רטוב, ירוק וידידותי למשפחות, ובדרך אפשר לטבול את הרגליים במים קרירים ולפגוש כל מיני בעלי חיים ימיים.

לצימרים ברמת הגולן>>

 

חוף השרון

הפארק הלאומי חוף השרון נמצא במיקום נוח בין הרצליה לנתניה, והוא מציע תצפית לחוף הים וגם פריחה מקסימה של חבצלות החוף ואירוס הארגמן. הליכה לאורך דיונות החול תוביל אתכם אל עדר צבאים.

 

נחל חווארים

נחל חווארים בנגב, דרומית לשדה בוקר, הוא מסלול קצר וקל המותאם במיוחד למשפחות. מומלץ להתחיל את המסלול מכיוון מערב למזרח, מבורות המים ועד לעין עבדת. מומלץ עוד יותר לטייל בו בליל ירח מלא.

 

מעיינות סטף

הפנינה התיירותית הזאת נמצאת בהרי ירושלים, לא רחוק מעין כרם, מבשרת ציון וקיבוץ צובה. מסלול ההליכה עובר דרך טרסות עתיקות ומוקף בגפנים, עצי זית ועצי פירות רבים. בערך באמצע המסלול מגיעים אל בריכת מים הנובעת ממערה.

למידע על צימרים בירושלים>>

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות