x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

אתרי ראפטינג מומלצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אתרי ראפטינג מומלצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יש מעט מאוד חוויות שבהן ניתן להרגיש את עוצמתו של הטבע כמעט ללא תיווך, בסביבה בטוחה ומבוקרת. אין ספק שחווית הראפטינג בנהר או בנחל, היא בין המהנות שבהן. באתר שלפניכם תמצאו שלוש המלצות לאתרי ראפטינג מומלצים, הנחשבים כיום לטובים ביותר בישראל. כל האתרים נמצאו בטיחותיים ומהנים במיוחד. מוכנים לצאת לשייט? הנה אנחנו מתחילים...

קייקי הגושרים

באתר קייקי הגושרים מזמינים אתכם לראפטינג שלא תשכחו לעולם, במים הצלולים של נחל חצבני. בעיני רבים מדובר בחוויה האולטימטיבית לקיץ הישראלי. במקום תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות להלן:

  • שייט במסלול המשפחתי – מסלול זה מתחיל בקיבוץ הגושרים, אורכו כחמישה ק"מ וסך הכול הוא נמשך כתשעים דקות. המסלול נחשב לרגוע ביותר ולאורך השייט תזכו לשטוף את העיניים בנוף פסטורלי מאין כמוהו, הכולל צמחייה ירוקה ואינספור פרפרים שינעימו את הדרך.
     
  • שייט במסלול אתגרי – המסלול הזה מתחיל מחניון מעיין ברוך ואורכו כשישה ק"מ. אי לכך, הוא נמשך לרוב בין שעה וחצי לשעתיים. הקילומטר הראשון שלו כולל תועפות של אדרנלין, שכן בדרך תצטרכו להתמודד עם מפלים מאתגרים וזרמים חזקים, אך מקץ קילומטר המסלול משתלב עם המסלול המשפחתי.

שימו לב – למסלול המשפחתי ניתן להצטרף מגיל חמש ומעלה בלבד ולעומת זאת למסלול האתגרי ניתן להצטרף מגיל עשר בלבד. את החוויה ניתן לשלב עם משחק פיינטבול בחניון מעיין ברוך בפרדס קלמנטינות ובסופו של יום להקים אוהל בחניון הלילה הסמוך למתחם. לפרטים נוספים ולתיאום ביקור במקום, התקשרו לטלפון מספר 052-9120724.

קייקי כפר בלום

במתחם קייקי כפר בלום שממוקם כמובן בגליל העליון, תוכלו גם כן לבחור את המסלול הרלוונטי עבורכם מתוך שני המסלולים שיוצעו לכם להלן:

  • המסלול המשפחתי – מסלול זה נמשך כשעה וחצי בסירות ראפטינג משפחתית או בקיאקים זוגיים ועובר בין היתר במפל גדול במיוחד, שלא ישאיר אף שייט אדיש.
     
  • המסלול האתגרי – זהו המסלול הארוך ביותר בכל הגליל. אורכו הוא שמונה ק"מ, הוא נמשך לרוב כשעתיים וחצי וכולל לא מעט מקטעים של זרימה מהירה וקופצנית, אז אל תשכחו להחזיק חזק.

במתחם ישנו גם פארק אתגרי הכולל קיר טיפוס בגובה 12 מטר, גשרי חבלים לילדים, מטווח חץ וקשת ואומגה ענקית לירדן. כמו כן תמצאו במקום פעלתון ממוזג לקטנטנים העונה לשם "גלילפאן" ואפילו מסלול שייט לקטנטנים בין גיל שנתיים לחמש, שלא מוכנים לוותר על תענוג הראפטינג. לקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון מספר 072-3951182.

אבוקייק

במתחם אבוקייק תוכלו לצאת לשייט סירות או קיאקים בנהר הירדן, בנתיב שאורכו כארבעה ק"מ. החוויה נמשכת כשעה ורבע ומלווה בהסברים והנחיה מקצועית של אנשי צוות אבוקייק המיומנים. המתחם פועל בלב לבו של פארק הירדן, הסמוך לכנרת וההשתתפות בשייט מותרת החל מגיל 3.5 בלבד. עוד נציין כי מדובר במתחם שומר שבת וכי ישנם ימים נפרדים, במיוחד עבור הציבור החרדי והדתי. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 04-6921078.
 
 
מחפשים צימר באזור? תוכלו לבחור מבין מגוון הצימרים ברמת הגולן, צימרים בקצריןצימרים באבני איתן, צימרים במעלה גמלא ועוד.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות