x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

איך לשמור על בטיחות הילדים בצימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

איך לשמור על בטיחות הילדים בצימר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חופשה משפחתית בצימר היא ההזדמנות הטובה ביותר להתנתק משגרת היום-יום ולהתמקד במה שחשוב באמת – אתם והמשפחה שלכם. אבל כדי שהחופשה תעבור בצורה הכי חלקה שיש ותזכו לזכור אותה לנצח כאירוע כיפי ומיוחד, חשוב שתשמרו על כמה כללים בסיסיים שיבטיחו את בטיחות ילדיכם.

איך תבחרו צימר בטיחותי לילדים

הדבר הראשון שאתם מוכרחים לעשות עוד לפני הזמנת הצימר הוא לבדוק אותו ולוודא שהוא מתאים לאירוח ילדים. חפשו את הצימר באינטרנט, צפו בתמונות ובסרטונים שלו וקראו חוות דעת של אורחים שהתארחו בו עם ילדים. בזכות הבדיקה הזו תוכלו להחליט האם להזמין חופשה בצימר הזה או לחפש אחד אחר. נוסף על כך, תוכלו להכיר את מבנה הצימר מהתמונות, לדעת מראש האם יש בו אזורים בעייתים מבחינה בטיחותית ולהיערך בהתאם.

אחרי שבחרתם את הצימר המיועד ולפני שאתם נכנסים לאוטו ויוצאים לדרך, דאגו להצטייד בערכת עזרה ראשונה. אין לדעת האם הצימר מחזיק בערכה כזו ומה היא מכילה. מעבר לכך, צימרים רבים נמצאים במרחק גדול מאוד מבית חולים ולכן חשוב שתהיה לכם האפשרות להעניק לילדיכם עזרה ראשונה בעת הצורך. דאגו לערכה המכילה משככי כאבים, פלסטרים, חומר חיטוי, תחבושות, מדחום וכל דבר שיכול לעזור בעת צרה.

עם הגעתכם לצימר הילדים לא יצליחו להסתיר את ההתלהבות וירצו להכיר כל פינה בבית הזמני החדש שלהם. תנו להם להסתובב בחופשיות, אך פקחו עליהם עיניים כל הזמן ובדקו שאין שאריות של מים על הרצפה ושאין שום סכנת החלקה. בזכות הבדיקה המוקדמת שלכם תוכלו לאתר מקומות שמועדים לפורענות, כמו פינות שולחן או מדרגות ולהשגיח בהתאם.

כללי בטיחות בצימר עם בריכה וג'קוזי 

ברוב הצימרים המשפחתיים יש בריכת שחייה צמודה. אמנם זה מאוד מפתה לתת לילדים לצאת מהצימר ישר לתוך הבריכה ובחזרה, אבל חשוב לזכור שלמרות התחושה שמדובר בבריכה פרטית שצמודה לצימר, זו עדיין בריכה ואין שום מציל בסביבה. האחראים הבלעדיים על בטיחות הילדים הם אתם, ההורים. הצטיידו מראש במצופים בהתאם לגיל הילדים, אבל זכרו שאין תחליף להשגחה צמודה שלכם. בנוסף, מרחו על הילדים קרם הגנה, חבשו להם כובע שיגן עליהם מפני השמש ודאגו לתת להם לשתות מים לעיתים תכופות.

סביר להניח שבצימר יש גם ג'קוזי, לכן חשוב שתדעו שהכניסה לג'קוזי אסורה לילדים מתחת לגיל 8. אם כל הילדים שלכם מתחת לגיל 8, ותרו גם אתם על הבילוי בג'קוזי, אל תמלאו אותו במים ותסבירו לילדים שהשימוש בו אסור. לילדים מעל גיל 8, לא מומלץ להישאר בתוך הג'קוזי למעלה מ-10 דקות. שימו לב שטמפרטורת המים אינה גבוהה מדי ושריכוז הכלור אינו גבוה מהמותר. 

כללי בטיחות נוספים לחופשה בצימר עם ילדים 

נוסף על כל אלו, תוכלו למנוע פגיעה בבטיחות הילדים בצימר על ידי הרחקת חפצים קטנים או מסוכנים, כמו סיכות, מטבעות עטים, מאפרות וגפרורים. נעלו את הדלתות המובילות החוצה, לבריכה או למרפסת כדי שהילדים לא יוכלו לצאת לבדם ללא השגחה. אם דלת חדר האמבטיה ננעלת אוטומטית מבפנים, כסו את המנעול בנייר דבק כדי למנוע מצב בו הילדים ננעלים לבדם בתוך חדר האמבטיה. בצימרים בהם יש וילונות ארוכים, שרוכי הוילון המשתרכים עלולים להוות סכנת חנק, לכן יש לקשור אותם.

לצד כל כללי הבטיחות, עליכם לזכור שאתם נמצאים בחופשה קצרה שכל מטרתה היא הנאה וזמן איכות משותף. לכן, עליכם כמובן לשמור על עירנות ולדאוג לביטחון הילדים, אך מבלי שזה יפגע בהנאה שלכם או שלהם. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות