x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

צימרים מומלצים ליום האהבה הבינלאומי

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים מומלצים ליום האהבה הבינלאומי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יום האהבה הבינלאומי, Valentine's Day, החל ב-14.2.2018, הוא תירוץ מעולה לקחת את בן או בת הזוג ולהעביר לילה או שניים בצימר רומנטי באווירה חורפית מדהימה. חיפשנו עבורכם את הצימרים המומלצים מבין רשימת הצימרים הרומנטיים שנמצאים ברחבי הארץ והתוצאות לפניכם:

צימר ברמות  – רומנטי ברמות

מושב רמות הוא המקום שתרצו לבלות בו את חג האהבה הקרוב. הוא נמצא כ-2 ק"מ מזרחית לכנרת, בגובה של 200 מטרים מעל פני הכנרת ומציע שקט ממכר שעוד תתרגלו אליו. יש לא מעט צימרים מדהימים במושב רמות, אבל אם אתם מחפשים את הרומנטי ביותר, כדאי לכם למהר ולהזמין מקום ב"חלון לכוכבים" המציע שתי סוויטות עץ מרווחות ומעוצבות בקפידה, בריכה פרטית, מרפסת וג'קוזי מפנק. גולת הכותרת של הסוויטות הוא החלון שנמצא מעל המיטה הזוגית המפנקת, ומאפשר הצצה אל הכוכבים. אין יותר רומנטי מזה. תוכלו לשלב את החופשה עם טיול ג'יפים דרך "טיולי ג'יפים בגולן פלגי בזלת". ולאכול ארוחה בלתי נשכחת במסעדת "מושבוצ".

צימר רומנטי בהר אדר וסיור קולינרי בירושלים

אם אתם מחפשים צימר בסגנון יותר מודרני, אולי גם אתם תאהבו את "צימר בוטיק בהר אדר", שנמצא במועצה המקומית הר אדר בהרי יהודה. בצימר תוכלו לבחור בין הסוויטה הירוקה לסוויטה הכחולה. שתיהן מרוהטות ומעוצבות בסגנון שיקי ומכילות טלוויזיה, מזגן, אינטנט ומטבחון מאובזר. בסוויטה הירוקה יש גם ג'קוזי. אם אתם כבר נמצאים באזור ירושלים, תוכלו לבקר בגן החיות התנ"כי וליהנות מחוויה קולנירית יוצאת דופן בפולישף, סיור קולינרי ברחבי העיר עם פולי השף.

כפר יריחו: צימר באווירה רומנטית

במצפה יריחו שליד ים המלח יש שתי יחידות מאובזרות ברמה גבוהה. סוויטת הגן (36 מ"ר) מכילה חדר שינה, מיזוג, פינת ישיבה, שולחן אוכל, טלוויזיה, שרותים, מטבחון מאובזר, מקלחת וג'קוזי. הסוויטה הגדולה יותר, סוויטת ירח דבש (60 מ"ר) כוללת מזגן, חדר שינה עם יציאה למרפסת נוף הצופה על מדבר יהודה, שרותים, מקלחון, ג'קוזי, שתי טלוויזיות, רמקול עם מערכת שמע מתקדמת, מטבח מאובזר ועוד. ניתן גם להזמין מראש עיסויים וטיפולים.  כדי להכניס טעם איכותי לטיול, תוכלו לבקר ביקב ענתות במושב עלמון, הנמצא במרחק של כ-20 דקות מהצימר ובדרך לעצור גם בכפר אדומים לחוויה מיוחדת שנקראת ארץ בראשית חוויה מקראית.

לא משנה באיזה צימר תבחרו, כי עם רשימה כזו מרשימה אנחנו בטוחים שאת יום האהבה הזה תבלו בצורה הרומנטית ביותר. יום אהבה שמח לכל האוהבים וחופשה מפנקת. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות