x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

3 צימרים עם בריכה מקורה לחורף 2019

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

3 צימרים עם בריכה מקורה לחורף 2019

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אתם יושבים מול נוף הררי מרהיב, אוויר הרים צלול (כיין) עם קרירות מלטפת לנחיריים, וביד כוס יין איכותי. השקט מסביב מאפשר לראש להירגע. כמה ימים של ניתוק מהסביבה, מהלחץ המתמיד של החיים, מהמחשבות התכופות שצריך לעשות את זה ואת זה, אה, כן, וגם את זה...

מסתכלים סביב, הצבעים יפים, העצים לוחשים, העלים נושרים והדבר שהכי רוצים לעשות מול הנוף המדהים הזה הוא לחלוץ איברים ולקפוץ לבריכה עם מים חמימים שמלטפים את הגוף עם כל תנועה.

בחוץ קר, בפנים חם והתנועה זורמת לה

מה זה? הצלצול המעצבן של השעון. מתעוררים ומוצאים את עצמנו במיטה לקראת עוד יום עמוס במטלות, בריצות ועוד.

מחליטים שזהו, הגיע הזמן לחופשה, אפילו קצרה. כאן ועכשיו. אבל איפה? אין זמן להתארגן לנסיעה לחו"ל שיכולה להיות כיפית אבל גם מסורבלת. רוצים משהו אופטימלי: מקומי אבל קריר, יפה וגם מפנק, שיצריך להטעין רק כמה תיקים בבגז' של האוטו, ולצאת לדרך צפונה בגליל או ברמת הגולן - כי שם כבר קריר ונעים – ולבלות כמה ימים בצימר מפנק.

מה התנאים הנדרשים מהצימר?

·         נוף הררי מרהיב

·         אוויר הרים צלול עם קרירות מלטפת

·         מקום שקט לשבת ולשתות יין טוב

·         בריכה נעימה מחוממת ומקורה.

הנה 3 צימרים מומלצים שעונים על הצרכים:

·         סייסטה - בקתות ברמות

בקתות עץ מפנקות המאובזרות ברמה גבוהה כולל ג'קוזי ובריכה מחוממת ומקורה.

מושב רמות, כשמו כן הוא, נמצא על שתי רמות במדרון היורד מרמת הגולן לכנרת בגובה 200 מטרים מעל הכנרת, עם נוף עוצר נשימה מצד אחד, וההרים הירוקים של רמת הגולן מהצד השני. אווירה של מושב חקלאי כשבסביבה הקרובה אפשר להנות ממסעדות, טיולי ג'יפים, טיולי סוסים ואופניים.

·         בקתות דבש בגולן - במעלה גמלא

אם מתחשק לכם דווקא הצד המערבי של הגולן, בקתות דבש במעלה גמלא יענו על הדרישות. בקתות עץ יפהפיות המשתלבות בנוף ההררי הירוק בו הן נמצאות. יש ג'קוזי זוגי, גלריה לילדים וכמובן בריכת שחיה פרטית מחוממת ומקורה שצופה אל נוף מדהים של הכנרת והגליל העליון. הבקתות ממוקמות בקצה המושב ונהנות משקט, מפרטיות ומאווירה פסטורלית.

·         וילה נוף - עין אל אסד

אם חשקה נפשכם בתרבות קצת אחרת תוכלו לבחור בוילה בנוף בעין אל אסד. כפר דרוזי שממוקם בגליל העליון בגובה 600 מטרים מעל פני הים. הוא שוכן בחלק הדרומי של גוש הרי מירון. נקרא עין אל אסד על שום המעיין הנובע בתחומו.

בוילה בנוף תוכלו ליהנות מאירוח דרוזי אותנטי, מסעדת שף מול נוף קסום וכמובן בריכה מחוממת ומקורה כשסביב קרירות נעימה. ואם אתם רוצים להנות גם מהג'קוזי, אל דאגה! גם הוא ממוקם מול נוף מרהיב.

 להמלצות נוספות לצימרים עם בריכה מחוממת>>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות