x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים למשפחות עם ילדים – במה כדאי להצטייד

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים למשפחות עם ילדים – במה כדאי להצטייד

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צימרים המותאמים לשהייה עם ילדים צריכים לכלול כמובן מקום אירוח נרחב, ציוד בסיסי המתאים לילדים, ומומלץ לבחור את מקום האירוח כך שיספק אטרקציות, מסלולים, ואפשרויות לבילוי באיזור המתאימות לילדים ולהורים כאחד.

לכל משפחה צרכים אחרים – יש כאלה שיפיקו את המיטב מקמפינג על הכינרת, ולעומתם יש כאלה שיעדיפו אירוח בצימר יוקרתי במיוחד או במלון בוטיק מהודר. נסו לחשוב מראש מהו אופי החופשה המתאים לכם, ואלו תנאים הייתם רוצים לאפשר לעצמכם, בהתחשב בגיל ובמספר הילדים, בהעדפות הבילוי, וסגנון האירוח המועדף.

בזמן חופשה עם ילדים ובעיקר פעוטות ותינוקות כדאי להצטייד מראש בציוד הכרחי, שיהפוך את החופשה לנוחה וחסרת דאגות, וימנע את המצב המוכר בו תכו על המצח בתסכול ותגידו, למה לא הבאנו את המגבת\מסרק\מוצץ\כל חפץ חשוב אחר שיחסר לילד... אם מכינים מראש רשימה, אין בעיה להצטייד בקלות בכל מה שנדרש לחופשה קלה ונוחה.

אז אספנו בשבילכם כמה טיפים מהורים מנוסים על דברים קטנים  שכדאי לא לשכוח –

שמיכה קלה – עבור התינוק, לשימוש בזמן טיולים בחוץ, למקרה שינוי פתאומי במזג האוויר, או בזמן נסיעה.

משחקים – כמובן שבזמן חופשה הנוף והפעילויות הן האטרקציה העיקרית עבור הילדים, אך כדאי בכל זאת לקחת מספר קטן של צעצועים לעת הצורך. כדאי לבחור ספרים, שמשקלם קל ואפשר להעזר בהם בזמן נסיעות ארוכות, בזמן המתנה, או בעת ההליכה לישון. וכן צעצועים האהובים על הילד ומוכרים לו, (כמו שמיכה או דובי) עבור הילדים הביישנים שמתקשים יותר להסתגל לשינויים באווירה. צעצוע כזה כדאי לשלוף רק בעת הצורך, אם נראה שהילדים זקוקים לחיזוק. וכמובן, כדאי לנצל את שהותם של הילדים בחוץ, ולהביא משחקים כמו פריזבי או ערכת בנייה בחול המתאימה לשפת הים.

תחליף חלב ונשנושים – להורים לתינוקות קטנים, הצטיידו בכמות מספקת של תחליף החלב המתאים לילדכם. ובשביל הילדים הגדולים יותר, כדאי להצטייד בכמות קטנה של חטיפים בריאים, כמו במבה או עוגיות, ופירות טריים. ילדים רגילים לאכול ארוחות רבות וקטנות, ונסיעה ארוכה או המתנה ארוכה מהרגיל לארוחה עשויים להלחיץ אותם ולגרום להם לאי שקט. מלאי קטן של צידה לדרך יכול לעשות עבורם את כל ההבדל.

תיק עזרה ראשונה – תיק ובו תרופות לשעת חרום, פלסטרים, תחבושות. נמליץ כמובן גם על תרסיס הגנה מפני יתושים ומשחת הרגעה במקרה של עקיצות.

עוד דברים שחובה לקחת: בגדים להחלפה, חיתולים חד פעמיים, חיתולי פלנל ומגבונים, בגדי ים, כובעים וקרם הגנה וכן את המוצץ האהוב, אם ילדיכם עוד משתמש בו.  

 והכי חשוב – להרגע ולהנות. צימרים למשפחות מכילים את כל הציוד הדרוש לאירוח של משפחה עם ילדים בתנאים הנוחים והמפנקים ביותר. השקעה מראש בבחירת הצימר המתאים לכם ולמשפחתכם תהפוך חופשה קצרה עם ילדים בכל גיל לחוויה משפחתית מגבשת, זמן איכות אמיתי בטבע, בתנאים הטובים ביותר, ותשאיר זיכרונות שישארו אתכם לתמיד.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות