x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

השכרת חדרים לפי שעה - הטרנד החדש בענף האירוח

צוות צימר, עדכון אחרון: 1/10/2023

השכרת חדרים לפי שעה  - הטרנד החדש בענף האירוח

קרדיט לתצלום: Unsplash.com

 
לא אחת קורה שאנו נזקקים למתחם אירוח לזמן קצוב בין אם מדובר בפגישה עסקית, אינטימית או למנוחה. קורה לא אחת שאיש מכירות המתרוצץ בכבישי הארץ מבקש לנוח לשעה שעתיים בשעות הצהרים או אנשי עסקים המעוניינים לפגוש את עמיתיהם הנמצאים הרחק ממשרד האם. צימרים לפי שעה , או בשמם האחר חדרים להשכרה יומית נועדו לענות על צורך זה. בשנה האחונה אנו עדים לעליה חדה בביקוש לצימרים לפי שעה. במאמר זה נוסיף פרטים אודות השכרות לפי שעות.
 
הגידול בהשכרת חדרים לפי שעה:
תיירנים כמו כל עסק אחר מבקשים למקסם את פעילות בית ההעסק שלהם בין אם מדובר בבית מלון או בצימר כפרי. אחת הבעיות להתמודדות של התיירנים לחדרים הפנויים בשעות היום היה להיכנס לנישה של "השכרת חדרים לפי שעה". נישה זו מביאה תרומה יפה למחזור העסקי עבור התיירן ובצידה פתרון מעולה לכל המעוניינים בהשכרה קצרת מועד של חדר אירוח או צימר במחירים נמוכים במיוחד.
בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בזמינות השכרת חדרים לפי שעה בכל ענף האירוח בישראל. אפשרות זו משכה אליה  מגוון רחב של משתמשים, כולל אנשי עסקים, תיירים מזדמנים, מקומיים המחפשים פרטיות לכמה שעות ומטיילים שמחפשים מקום נוח להירגע בו.
 
בקתות בלב - השכרה יומית לפי שעות
בקתות בלב - צימר רומנטי עם ג'קוזי בגליל
 
מגוון אפשרויות:
בתי מלון וצימרים ברחבי ישראל אימצו את הקונספט של השכרת חדרים לפי שעה, המעניקים מגוון אפשרויות לצרכים ותקציבים שונים. ברוב הערים בישראל בדגש על הערים המרכזיות  תל אביב, ירושלים וחיפה מציעות מבחר רחב של חדרים עם תעריפים לפי שעה. המגוון רחב החל מתעריפים עממיים ועד ליוקרתיים עם חדרים מפוארים המצויידים במתקנים כמו ג'קוזי זוגי, בריכה ועוד., בנוסף, מצטרפים למגמה זו גם חדרי אירוח או הצימרים במרחב הכפרי. המגוון רחב מאוד ומאפשר למזמינים ליהנות גם מפרטיות ודיסקרטיות וזאת מעבר למתקנים כמו בקתת  עץ, בריכת שחיה פרטית, ג'קוזי זוגי ועוד.
 
צימרים בשרון - מקום בטבע - צימר בבצרה
בקתות עץ רומנטיות עם ג'קוזי להשכרה לפי שעות בלב השרון
 
נוחות וגמישות:
השכרת חדרים לפי שעה מציעה נוחות וגמישות למזמינים בכך שהיא מאפשרת להם להזמין חדרים לשעות מסוימות ביום או בלילה, ולהתאים את השהות שלהם בדיוק לצרכיהם. בין אם מדובר במנוחה קצרה בין טיסות לטיסות, רענון מהיר לפני פגישה או חלל עבודה זמני, השכרת חדרים לפי שעה מאפשרת למזמינים לנצל את זמנם בצורה היעילה ביותר מבלי להיכנס לעלות ההשכרה של יום או לילה שלם.
 
צימרים בחיפה - אחוזת רוטשילד
השכרת חדרים לפי שעה בחיפה - מלון רוטשילד
 
פרטיות ונוחות:
אחד היתרונות המשמעותיים של השכרת צימרים לפי שעה הוא הפרטיות והנוחות שהם מספקים. האורחים יכולים ליהנות מחלל ייעודי עם כל השירותים והשירותים של חדר מלון מסורתי, כולל מיטות נוחות, חדרי רחצה צמודים, גישה לאינטרנט מהיר ואפילו שירות חדרים. במרחב הכפרי הצימרים לפי שעה מציעים מעבר למתקנים גם אפשרות לפרטיות,  חניה דיסקרטית ותשלום דיסרטי. 
 
צימרים בתל אביב - יפו - הפסגה הכפרית
השכרת חדרים לפי שעב בתל אביב - הפסגה הכפרית
 
צרכים עסקיים:
השכרת חדרים לפי שעה עונה גם על הדרישות הספציפיות של אנשי עסקים. מלונות רבים מציעים חדרי ישיבות או משרדים ייעודיים לשימוש יום הניתנים להשכרה לפי שעה. החדרים מצוידים בטכנולוגיה מודרנית, ציוד אורקולי , אינטרנט אלחוטי, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור כנסים, מצגות או פגישות אחד על אחד. מתקנים כאלה מספקים סביבה מקצועית ונוחה, מונעים את הצורך בהשכרות ליום שלם ומשפרים את הפרודוקטיביות במהלך נסיעות עסקים. קיבוצים רבים מציעים אף הם השכרת חדרים לפי שעה ובכלל זה גם את מרכזי העסקים המותקנים במתחמי האירוח וכל זה באוירה כפרית נינוחה ושלווה.
השימוש במתקנים ו'ו שירותי הסעדה הינם התיאום מראש ובתשלום נוסף מעבר לתשלום עבור החדר/ים.
 
צימרים בשער אפרים - צימרים בלב השרון
השכרת צימרים לפי שעה בשרון
 
עלות - תועלת:
השכרת חדרים לפי שעה היא אלטרנטיבה משתלמת עבור מטיילים שזקוקים ללינה לטווח קצר בלבד. על ידי תשלום רק עבור השעות שהם שוהים, האורחים יכולים לחסוך כסף בהשוואה לתעריפים יומיים או לילה מסורתיים. זה מתאים במיוחד  "לעצירות ביניים", אלה הזקוקים למקום להתרענן לפני אירוע, או אלה שמחפשים מפלט זמני רגוע לכמה שעות. השכרת צימרים לפי שעה הינה ההזדמנות שלכם  ליהנות מאירוח ברמה גבוהה ובמחיר נמוך מהעלות של שהות ליום מלא. מחירי ההשכרה לפי שעה הם בין 100-150 ש"ח לשעה. ברוב המקרים מינימום הזמנה הוא לשעתיים. ככל שמספר השעות עולה המחיר הממוצע לשעת השכרה יורד.
 
אגם המגע - צימר וספא בודד - צימר באמירים
השכרת צימר מבודד עם בריכה לפי שעות באמירים שבגליל
 
הזמנה וזמינות:
כדי להקל על החוויה של השכרת חדרים לפי שעה, מלונות וצימרים רבים מציעים פלטפורמות הזמנה מקוונות ידידותיות למשתמש. פלטפורמות אלו מאפשרות למטיילים לבחור את החדרים מראש בנוחות ובברוב המקרים גם באופן דיסקרטי. חלק מהפלטפורמות אפילו מספקות זמינות בזמן אמת ומבצעים של הרגע האחרון. בצימרים במרחב הכפרי, בד"כ, ההזמנה תתבצע טלפונית או בווטסאפ. בכל מקרה, תמיד מומלץ לעיין במדיניות ובתנאים הספציפיים להשכרה לפי שעה של כל נכס כדי להמנע מאי הבנות מיותרות.
 
צימרים במגדים - בקתות עץ בכפר
השכרת צימרים לפי שעה במושב בחוף כרמל
 
סיכום:
השכרת חדרים לפי שעה בבתי מלון במרכזי הערים ובצימרים במרחב הכפרי הינם אופציה מעולה ובעלות נמוכה יחסית לאירוח מזדמן וקצר מועד. בין אם מדובר באנשי עסקים הזקוקים למקומות מפגש הרחק מהמשרד,, מקומיים המחפשים מקומות בילוי פרטיים או מטיילי יום המחפשים מקום נוח להירגע בו, הפופולריות של השכרת חדרים לפי שעה ממשיכה לגדול. עם מגוון רחב של אפשרויות הקיימות בערים ובמרחב הכפרי, האורחים יכולים ליהנות מהנוחות, הפרטיות והעלות הנמוכה יחסית של השכרת חדרים לפי שעה. מגמה זו מעצבת מחדש את תעשיית האירוח ומאפשרת למזמיניםלהפיק את המרב מזמנם ותקציבם במהלך שהותם.
 
באתר צימר https://www.zimmer.co.il/day-use מרוכזים כל שמות הצימרים בהן ניתן לבצע השכרה לפי שעות. המידע כולל המחירים מעודכנים און ליין בידי התיירנים. פרטים והזמנות ישירות לתיירנים בטלפון, ווטסאפ או במייל.
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות