x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

10 המלצות לבחירת וילת נופש בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 27/6/2023

10 המלצות לבחירת וילת נופש בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 
מתכננים חופשה למשפחה, המשפחה המורחבת או קבוצת חברים? חופשה בוילה בצפון היא הפתרון המושלם עבורכם. עם זאת בחירת הוילה הינה משימה לא פשוטה ומחייבת בחינה מדוקדקת של כל הפרטים על מנת להבטיח שתהה לכם שהות נוחה מהנה ומלאי חוויות. 
לבחירת הוילה המועדפת עליכם שתתאים לא רק לצרכים אלא גם לתקציב ריכזנו עבורכם כמה המלצות כלהלן:.
(ד.א. אם אין לכם זמן או מספיק ידע תמיד תוכלו לשלוח בקשה להצעת מחיר מכלל בעלי הוילות בטופס הייעודי לכך. מי מהתיירנים העונה לבקשותיכם יחזור אליכם ישירות עם פרטים והצעות מחיר. להורדת הטופס לחצו כאן):
 
מסגרת תקציבית: ראשית עליכם לדעת את המספר הסופי האורחים היוצאים לנופש ולקבוע מסגרת תקציבית לאירוח בוילה. שימו לב שברוב המקרים שעלות הלינה מהווה כשליש מההוצאה הכוללת בחופשה). 
כשתגלשו באתר וילה דלוקס Villa deluxe תגלו במבט ראשון שרוב הווילות מתומחרות במחירים גבוהים ואף גבוהים מאוד. המחיר המצוין הוא בד"כ לוילה תוך ציון מספר האורחים המקסימלי הכלול באותו מחיר. על מנת לקבל הערכה טובה יותר לגבי עלות הוילה לחופשה שלכם מומלץ לחלק את המחיר ללילה למספר האורחים. כך תוכלו לקבל אומדן של עלות אירוח ליחיד שישמש אתכם להשוואה מול הצעות מחיר של וילות באזורים אחרים כמו וילות בדרום או וילות בגליל ואם הוא חורג מהמסגרת התקציבית שקבעתם.
 
וילה דה לוקס - וילת חלומות בירושלים
 
בחירת האזור/ישוב: אם טרם קבעתם את יעד החופשה אזי זה הזמן להחליט להיכן יוצאים. למיקום הוילה כמו גם למועד החופשה המתוכנן יש השפעה רבה על מחיר הווילות. לדוגמה בקיץ הדרישה הגבהה היא לוילות בצפון ואילו בחורף לוילות בדרום. המחירים שונים גם בין הזמנות לאמצע שבוע או סוף שבוע. האם הוילה במושב בצפון או בשכונה יוקרתית (קיסריה).
 
איזו ווילה מתאימה לכם: ישנן מאות ווילות בכל רחבי הארץ כל ווילה עם המאפיינים שלה ישנן ווילות המתאימות לזוג , וילות למסיבות  וישנן ווילות משפחתיות או לקבוצות המתאימות לכ- 40 אורחים! אין מחירה של וילה עם 2 חדרים לוילה עם 7 חדרים. ובהקשר זה, חשוב שתקבעו עפ"י הרכב האורחים כמה חדרים דרושים לכם, כמה חדרי רחצה ושירותים.
 
וילה פרובנס
 
מתקנים בוילה? 
א. רוב הגולשים המחפשים וילת נופש מעוניינים בווילה עם בריכת שחיה פרטית. זה אומנם מייקר את עלות השכרת הוילה אבל זה מתקן "שובר שוויון". מעבר לכך, היום כבר לא נדיר למצא ווילות המצוידות גם בברכת שחיה מחוממת ומקורה בחורף כך שהיא פעילה כל השנה. בצד זה נדגיש כי בווילות כמו גם בצימרים יש מספר סוגים של בריכות שחיה, החל מבריכה המורכבת על הדשא בגודל של מספר מטרים  ועומק רדוד (קינטקס לדוגמה) רובן עם דק, מיטות שיזוף ושמשיות ועד לבריכות שחיה בנויות באורך של עד 25 מטר ועמוקות יותר. למהדרין יש גם בריכת שחיה לפעוטות.
ב. כמעט בכל ווילה תמצאו ג'קוזי זוגי מפנק בין אם זה ג'קוזי פינתי, עגול או מרובע. יש והג'קוזי מותקן בתוך הוילה ויש גם וילות עם ג'קוזי ספא ענק המותקן בחצר. הכוונה לג'קוזי המתאים ל 8 איש. לחילופין או בנוסף ישנן וילות עם בריכת זרמים לאוהבים לשחות נגד הזרם.
חלק מהווילות היוקרתיות מצוידות בחדרי סאונה  להנאת האורחים.
ג. אוכל: אחד היתרונות הגדולים של הוילה הוא האפשרות לבצע את כל שירותי ההסעדה בתוך הוילה. כאן גם החשיבות של גודל המטבח והאבזור. חשוב מאוד לוודא שהמטבח אכן מאובזר לצרכים שלכם עם כל מכשירי הבישול והאפייה, מקרר גדול, מיקרוגל ופינת אוכל גדולה מספיק לכל האורחים, מנגל גדול וציוד ייעודי לשומרי שבת כמו פלטת שבת, מיחם וכדומה.
 
וילה אחוזת הגן בראש פינה
 
ד. גם בחופשה אנו לא יכולים להתנתק ממסך הטלפון. הגם שברוב הווילות יש אינטרנט אלחוטי ובחינם, חשוב שנוודא תחילה שיש גישה לאינטרנט אלחוטי אמין ומהיר כך שנוכל לתכנן את פעילותנו באזור כמו גם לשתף את חוויותינו במהלך החופשה.
ה. פנאי: בדקו אם בווילה מכשירים ומתקנים לשעות הפנאי כמו טלוויזיות (כמה יש והיכן מוצבות ואם חשוב לכם אז לשאול אם מחוב ל YES או HOT), מערכת קולנוע ביתי, ספריית סרטים, שולחנות טניס, ביליארד, משחקי לוח, מתקני שעשועים לילדים בחצר, ריהוט גן ופינות נוי מוצלות.
ו. בטיחות: ודאו תחילה שהוילה מצוידת בפוליסת ביטוח ממתאימה. מעבר לכך בדקו שהוילה מגודרת ומוארת, מצויידת במערכות לגילוי עשן וכיבוי אש. תשומת לב מיוחדת לבטיחות בבריכה ובג'קוזי. בדקו היטב שהמתקנים מגודרים ומסוגרים מעבר לשעות הפעילות.
ז. חשוב מאוד לקרוא את ההמלצות וחוות הדעת לווילה אותה בחרתם. אכן ההמלצות נכונות לאותה עת בה נכתבו ולא תמיד אפשר לרדת לעמקו של הממליץ או כותב חוות הדעת אבל הן יכולות לתת לנו מבט כללי על הוילה בהיבט של המיקום, האבזור והחשוב מכל רמת השירות.
 
וילה ארמון מוראד  וילה בצפון
 
לסיכום,
חופשה בוילת נופש בצפון הוא אחד הפתרונות הטובים יותר והחוויה המהנה יותר לחופשה משפחתית או קבוצת חברים. באתר וילה דה לוקס ריכזנו עבורכם את כל הפרטים אודות הווילות כולל מחירים ומבצעים. גלשו לאתר, ראו מה מתאים לכם ולהעדפות שלכם, חשוב מאוד לקבוע תחילה את המסגרת התקציבית, מיקום הוילה ומועד החופשה ואח"כ לוודא את מכלול האבזור בוילה. בריכת שחיה פרטית בווילה תשפר באופן משמעותי את חוויותיכם, הגם שיש עלות מצידה. עברו על ההמלצות וחוות דעת. הן ישמשו אתכם ככלי נוסף לקבלת החלטת בבחירת הווילה המתאימה לכם.
לסיום נציין כי הביקוש לוילות, בעיקר בעונה, גבוה ביחס להיצע ולכן מומלץ להזמין מראש על מנת להבטיח את הוילה לתאריכים המועדפים עליכם.
 
חופשה נעימה בוילות נופש בצפון

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות