x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

לא צריך לצאת מהחדר: צימרים עם ג'קוזי פרטי

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

לא צריך לצאת מהחדר: צימרים עם ג'קוזי פרטי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החורף הגיע וזה זמן טוב להתפנק ולפנק את בן או בת הזוג בחופשה קצרה, למשל בצימר עם ג'קוזי פרטי ומחמם. הג'קוזי לא רק מזרים לגוף זרמי מים חמים ומעניק תחושה של רוגע, נינוחות ואינטימיות והוא גם משחרר את השרירים התפוסים ומשפר את זרימת הדם בגוף. האם יש דבר יותר טוב משינה עמוקה וטובה אחרי טבילה בג'קוזי, כוס יין ונוף ירוק מסביב?  

דובדבן בגולן
בבקתה המדהימה בחד נס בעלת יש פנורמי הצופה על נוף עוצר נשימה. הג'קוזי החם, המיטה הענקית וקונסולת WII עם שלל משחקים יבטיחו פינוק מושלם לחורף הקר.

אהבה במרומים
בסוויטת אהבה במרומים שבישוב פורייה-נווה עובד בגליל התחתון חשבו כבר על כל המרכיבים לחורף מושלם. חוץ מג'קוזי גדול ומפנק תוכלו למצוא שם גם בריכה מקורה ומחוממת בעונת החורף. וגם לאוהבי הקניות יש מענה, ובמרחק נסיעה קצר תוכלו ליהנות ממרכז קניות.

בננריק סוויטות עץ
סוויטת עץ, פרטיות מלאה ומטע בננות הם כנראה השילוב המגניב ביותר שתמצאו. במושב בצת שבגליל המערבי תמצאו ג'קוזי חם ומבעבע, ובתוך כמה דקות נסיעה תוכלו להגיע לחוף הים שבאכזיב, לשבת בתוך הרכב ולהתחמם ביחד עם בן הזוג אל מול הנוף המהמם של הים. עצה שלנו – קחו אתכם תרמוס שוקו חם ואז באמת הבילוי הקצר יהיה רומנטי ומגניב.

צימרים מעץ כיפת השמיים
בגבעת יואב שבדרום רמת הגולן תוכלו למצוא את הבקתות הכי מדהימות שתראו. הבקתות נבנו בשיטת ה"דום" היוצרות בית עגול מעץ. בתוך הבקתה המהממת תיהנו מג'קוזי מפנק, מלחי אמבט ריחניים וכוס יין. כל אלו יהפכו את החופשה הקצרה שלכם לחופשה של פעם בחיים.

לה ולי
אל מולה נופה של הכינרת שוכן לו צימר מדהים בישוב מעלה גמלא. בקתת בזלת וג'קוזי זוגי מפנק, אפשרות למסאז' בתיאום מראש ואווירה מדהימה הם הדבר הבא כשמחפשים חופשה זוגית.  

צוק גמלא
חופשה רומנטית במיוחד מתחילה באזור המדהים ביותר של הארץ. גם הצימר הזה נמצא במושב מעלה גמלא שברמת הגולן, במרחק של 5 דקות בלבד מהכינרת נמצאת בקתת עץ עם הנוף עוצר הנשימה שנראה בחלון פנורמי שנמצא ממש מעל הג'קוזי.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות