x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

רומנטיקה במיטבה – צימר רומנטי בדרום

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

רומנטיקה במיטבה – צימר רומנטי בדרום

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

דמיינו לעצמכם שקיעה בצבעים מופלאים, מרחבים אינסופיים, אתם שרועים על שמיכת פיקניק, כוס יין צוננת ביד אחת ומחבקים את בן זוגכם ביד השנייה. לפתע אתם רואים כוכב נופל, אתם מבקשים משאלה. נשמע לכם טוב? זה לא חלום! זה צימר בדרום.
 
בשנים האחרונות חופשה זוגית רומנטית בצימר הפכה למילה נרדפת לצימרים בצפון. מרבית הזוגות כבר נפשו פעם אחת לפחות בצפון בצימר. מרבית האנשים לא מודעים לכך שבשנים האחרונות הדרום הפך לחבל ארץ מבוקש במיוחד.  למעשה החופשה הדרומית הפכה לדבר הבא וזוגות שהתנסו בחופשה זו ממהרים להמליץ על כך לחבריהם ואף לשוב ולנפוש בדרום. המרחבים הפתוחים, הטבע הניבט מכל כיוון ונופים פראיים ועוצרי נשימה הם שהופכים את הדרום ליעד נופש איכותי ומבוקש.
 
חלק גדול מהצימרים מתרכז סביב איזור שדה בוקר ומכתש רמון ומציע חווית אירוח מדברית מגוונת. בין אפשרויות הלינה המגוונות בהן תוכלו לבחור בדרום תמצאו לינה באוהלי טיפי, צימרים רגילים, חוות בודדים, לינה משותפת וגם צימרים יוקרתיים. הרחק מהעומסים שמלווים את הצפון בשקט ובשלווה תוכלו לעצב חופשה את החופשה האולטימטיבית עבורכם. כך תוכלו לשלב בין לינה והתפנקות בצימר יוקרתי, טיולים רגליים, טיולי ג'יפים, טיולי סוסים, פסטיבלים, סדנאות רוחניות, מרכזי ספא, מסעדות גורמה ועוד אין סוף אטרקציות מהנות שיש לדרום להציע.
 
אז שמיים זרועי כוכבים כבר אמרנו? זה לא סוד שהשמים בדרום מלאים כוכבים בשל מיעוט מקורות האור בלילה. ככלל הלילה המדברי הקסום מציע את החבילה הרומנטית האולטימטיבית. את השקט מלווה תחושה אינטימית של לבד, פרטיות מקסימלית ושל שקט ושלווה המתמזגים עם הנופים הבתוליים של מצוקי המדבר והאוויר הנקי. הניתוק מהשגרה מסייע לנקות את הראש ולמלא את המצברים. בימים אלו הדרום פורח ותוכלו לשלב בחופשה שלכם צפייה בפריחה נדירה ומשובבת נפש!

אז מה היה לנו? אין רומנטי מצימר בדרום! כל אחד יכול למצוא את מבוקשו בדרום וכל זה הופך את החופשה בדרום לחופשה האולטימטיבית ביותר למחפשי הרומנטיקה, השלווה, האתגרים ולמעשה לכול אחד ואחת. בואו ליהנות מחופשה שונה, חווייתית ויוצאת דופן שתזכרו במשך שנים רבות.
 
פורטל הצימרים - "צימר"
- גם ברשתות החברתיות:
 
צימרים בפייסבוק
| צימרים ביו-טיוב | צימרים בטוויטר | צימרים בגוגל פלוס

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות