x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

כל הסיבות לצאת לחופשה בארץ אחרי החגים

צוות צימר, עדכון אחרון: 27/11/2022

כל הסיבות לצאת לחופשה בארץ אחרי החגים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חגי תשרי הם העונה החמה של הצימרים, המלונות ובתי ההארחה הארצישראליים. הביקוש הגבוה מוביל מטבע הדברים לעליות מחירים ובצר להם רבים נאלצים להתפשר על פתרונות לינה זולים יחסית, בשל המחירים הגבוהים. כמו כן תקופת החגים מאופיינת בעומס כבד של מטיילים, נופשים ותיירים שהופכים את השהות במתחמי האירוח השונים ללא פשוטה עבור חלק מהאנשים.

אם אתם לא מעוניינים לנפוש עם כל עם ישראל ולא באמת שמחים לשלם יותר מדי כסף תמורת הזכות ללון בצימר מפנק, הפתרון הטוב ביותר שיש לנו עבורכם הוא לצאת לחופשה אחרי החגים. כמו כן קחו בחשבון  שתקופת החגים היא תקופה מעייפת ביותר: ארוחות החג, החופשים מבית הספר וההתרוצצות הבלתי נגמרת, בפירוש מצדיקים חופשה כהלכתה. 

אז נכון, זה לא תמיד הכי נוח מבחינת התזמון והמחויבויות ולכן קרוב לוודאי שתצטרכו לתכנן את החופשה שלכם לא מעט זמן מראש, אך היו סמוכים ובטוחים שהרווח יהיה כולו שלכם. במאמר שלפניכם ריכזנו עבורכם שלושה צימרים שבהחלט ישמחו לארח אתכם לחופשה בלתי נשכחת, אחרי החגים הבאים עלינו לטובה. למען הגיוון, בחרנו בשלוש אפשרויות הממוקמות כל אחת באזור שונה בארץ: האפשרות הראשונה היא בצימרים בגליל העליון, השנייה בערבה והשלישית, בירושלים.   

הצימרים של אורנה – בית הלל – 052-2258467

במתחם "הצימרים של אורנה", תמצאו סך הכול שתי סוויטות מפוארות ומאובזרות, המתאימות הן לזוגות והן למשפחות עם ילדים. כל סוויטה כוללת שני חדרים, ג'קוזי רחב ידיים, מטבחון מאובזר, פינת קפה ועוד הרבה הפתעות. המתחם ממוקם במרחק הליכה מנחל שניר ומגן המשחקים הפסטורלי של בית הלל. במושב יש בריכה ובית כנסת, ויש לציין כי לא ניתן להכניס לצימר חיות מחמד.

בית שלו בערבה – עין יהב – 052-9706232

במתחם שזכה לשם המבטיח "בית שלו בערבה", ישנם שני מבנים בלבד: וילה מרווחת הכוללת ארבעה חדרי שינה, שלושה חדרי רחצה ושני חדרים שירותים ויחידת מגורים רומנטית ואינטימית המתאימה לאירוח של זוגות, הממוקמת בצמוד לווילה המרכזית. בחצר המתחם תמצאו פינות זולה מוצלות, מדשאה רחבת ידיים, שולחן אוכל גדול, תאורה לילית ועמדות ברביקיו מסודרות. בנוסף עומדים לרשות האורחים מכונת כביסה ומייבש. בווילה העצומה ניתן להלין עד 17 אורחים.

צימר חושן – קריית יובל – 050-7324700/02-6412103

לאחר שביקרנו בצפון ובדרום, הגיע הזמן לנחות במרכז הארץ וליתר דיוק, בירושלים. צימר חושן הוא למעשה מעין דירת נופש המתאימה לאירוח של משפחות עם עד שני ילדים. הדירה ממוקמת במרחק של כחמש דקות מגן החיות המפורסם ומקניון מלחה ובמרחק של עשר דקות משלל אתרים חשובים ואטרקציות ירושלמיות מזמינות כמו עין כרם, הר הרצל, יד ושם, יער ירושלים ועוד. האירוח במקום מתאים כמו כפפה ליד לציבור הדתי, כאשר ישנה אפשרות להזמין טיפולי ספא לנשים. בלבד. בנוסף ישנה אפשרות להזמין בתוספת תשלום שירותי שמרטפות מקצועיים מהשעה 8:00 ועד השעה 13:00 או 16:00 אצל מטפלת מוסמכת. 


מחפשים צימרים במחירים משתלמים? כאן תוכלו למצוא מבחר צימרים זולים במחירים נוחים.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות