x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים

חופשה בישראל

צוות צימר, עדכון אחרון: 27/11/2022

חופשה בישראל

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ארץ ישראל בורכה בתנאים אקלימיים מגוונים, ניתן למצוא בה את כל סוגי הנוף: משלג הררי בצפון ועד מדבר טרשים בדרומה של הארץ. בישראל ישנן אטרקציות ייחודיות המושכות תיירים מכל העולם -  כגון ים המלח, מכתש רמון, שוניות האלמוגים באילת, ועוד.

תיירות פנים הנה אופציה מועדפת על ישראלים רבים, שמעדיפים לעשות חופשה קצרה ואיכותית באחת מהאטרקציות התיירותיות הרבות בישראל, ובכך לחסוך הוצאות וטרחה על טיסה ומגורים בארץ זרה. ענף תיירות הפנים מושך אל הארץ תיירות מרחבי העולם, ומספק אופציות בילוי מגוונות עבור ישראלים ותיירים זרים כאחד.

נופש בישראל – נוח יותר, זמין יותר, משתלם יותר

הזמנת צימרים ומלונות בישראל הנה קלה ופשוטה, ומתבצעת מתוך היצע הצימרים הגדול במרכזי התיירות הרבים בישראל. ניתן לבחור בחופשה קצרה ורומנטית בצפון, בלב יערות וקרוב למקווי מים ומסלולי טיול – או סוף שבוע בדרום, באזור אילת או מכתש רמון, כדי להנות משפע אפשרויות הבילוי והטיול באזורים השונים.

ניתן לבחור באירוח במבחר גדול של צימרים בצפון כדי להנות ממגוון האטרקציות המוצעות בהנחה לאורחים, למשל כניסה לגן השלושה (סחנה). המקום נחשב לאחד האתרים היפים בעולם לקיט ונופש וכולל בריכה המתאימה לרחצה בכל ימות השנה, מדשאות ואזורי פיקניק, מתקנים לילדים, מסעדה, טחנת קמח עתיקה, אתרים ארכאולוגיים ומוזיאון. ניתן להנות מהנחה משמעותית לפארק המעיינות, ולטייל בטבע שופע הירק עם רכב חשמלי או אופניים.

דרום הארץ מציע אפשרויות חופשה מושכות לא פחות. במושב עין הבשור, למשל, הנמצא בלב הנגב המדברי,  ניתן ליהנות מחוויית אירוח שונה הכוללת לינה בצימר בסגנון יפני, סדנאות טאי צ'י, פלדנקרייז, הכנת סושי, ועוד. במקום קיים ספא, וכן מוצעים שפע מסלולי טיול ברגל, ברכב ובאופניים באזור. צימר יפני מספק חווייה מושלמת של עיצוב ותרבות, במקום שקט ומיוחד.

היתרון הגדול שבעריכת חופשה בישראל לעומת טיסה לחו"ל, מלבד המחיר, הנו בחסכון בזמן. כאשר רוצים לצאת לחופשה קצרה של סוף שבוע ארוך או מספר ימים בלבד, מומלץ לא לבזבז זמן על טיסות ארוכות אלא להשקיע  את כולו בחופשה מפנקת.

החגים – זמן טוב עבור נופש בארץ

 תקופת החגים היא הזדמנות לבילויים משפחתיים. עוד לא נמוגו ריחות המנגל ועשן הזיקוקים מיום העצמאות, וכבר מתחילים לחוש את עשן ל"ג בעומר המתקרב ונישא באוויר. ישראלים רבים בוחרים לנצל את תקופת החגים לצורך בילוי משפחתי או זוגי בצימר או במלון בארץ, להתרעננות, בילוי משותף, טיול ומנוחה.

ניתן למצוא דילים מיוחדים לתקופת החגים, ומומלץ להתעדכן ולהזמין מקומות מראש כדי למצוא את החופשה המשתלמת והאיכותית ביותר. נופש בישראל הוא חווייה, של אירוח מפנק ושל הנאה מנופי הארץ הטבעיים והייחודיים


יש לכם תקציב מוגבל אבל עדיין חייבים לצאת לחופשה? כאן תוכלו למצוא מבחר צימרים זולים, לחופשה נהדרת במחיר הוגן.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות