x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

3 הצעות לחופשה אביבית רומנטית

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

3 הצעות לחופשה אביבית רומנטית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

האביב, עונת הפריחה והאהבה, מזמן אפשרות לחידוש קשרים ויציאה לחופשה כדי להנות ממזג האוויר המשתפר ומהפריחה השופעת המציפה את השטחים הפתוחים ברחבי הארץ. אין כמו משב של ניחוח פריחה והמראה המלבב של מרבד פרחי אביב כדי לעורר את הגוף והנפש ולהתחיל כל חופשה באקורד חיובי.

אז לאילו צימרים כדאי ללכת בזמן שמרבדי כלניות, רקפות, צבעונים ותורמוסים מציפים את השטחים הפתוחים? אם אתם מעוניינים בצימר רומנטי לאביב, בקרבת מסלולי טיול צבעוניים, אספנו עבורכם כמה הצעות מעניינות:

1.      טיול פריחה ואירוח בירושלים – עין כרם

באיזור ירושלים ישנם שטחים פתוחים רבים בהם ניכרת הפריחה בחודשי האביב, עצי פרי ומרבדי פרחים. טיול מומלץ בירושלים הנו טיול בגבעת התנ"ך, בין הרחובות דרך חברון ודוד רמז, סמוך לתאטרון החאן הירושלמי. האתר שופע פריחה בסתו, בחורף, והן באביב. באביב תמצאו כאן נוריות, סתווניות, וצהרון מצוי (סוג של אירוס), ובסתיו כמובן, חצבים. לאחר הטיול מומלץ להתארח בצימר הרומנטי, צליל פעמון בעין כרם, יחידת אירוח מרשימה ומפנקת, מרוהטת בסגנון בארוקי, עשירה בפינות חמד ירוקות, המשקיפה על נופו המרהיב של הכפר העתיק והקסום עין כרם.

2.      טיול אביבי לרמת נדיב – זכרון יעקב

המסלול הכחול ברמת הנדיב, העובר בעין צור (מעיין צלול בצירוף בית מרחץ רומי עתיק) ומשובץ בפריחת פשתה, עולש, רקפות ונוריות, הוא אחד המסלולים האביביים היפים באיזור הכרמל, ומתאים לסיור זוגי רומנטי וגם לילדים. לאחר הטיול תוכלו להתארח באחת ממגוון האפשרויות של זכרון יעקב, למשל באחוזת זמארין, המטופחת, הממוקמת ממש בתחילתו של "דרך היין", מדרחוב זכרון יעקב. האחוזה מכילה ספא, סאונה יבשה, ג'קוזי זוגי בחדר, וחדרי טיפולים הולסטיים בהם ניתן להנות מטיפולים מגוונים ומרגיעים לאור נרות. ניתן להתארח בספא על בסיס יומי, או לצאת לחופשה המשלבת לינה וספא.

3.      טיול פריחה ונופש בהר מירון

בשמורת הר מירון פורחים מגוון מיני פרחים, חלקם ייחודיים לאיזור זה. בסתיו תמצאו שם חלמוניות, באביב תמצאו את כליל החורש הורוד ואת תפרחתו התכולה של הפרח ורוניקה קירחת, ובחודשים מרץ אפריל, תוכלו להנות מפריחתם של כ-25 מיני סחלבים. אחרי הטיול תוכלו להתארח בצימר "בנחת רוח" במירון, יחידות אירוח מטופחות ומרווחות הנמצאות למרגלות הר מירון, מול הנוף ההררי המוריק והפורח ובמרחק הליכה מציונו של רשב"י. הצימר מתאים גם לדתיים, ומותאם לאירוח משפחות או זוגות.

אלו רק שלוש הצעות לנופש בצימרים רומנטיים לעונת האביב, אך למעשה בחודשי האביב, החל מפברואר ועד לחודש מאי, כל חלקי הארץ והשטחים הפתוחים בה מתכסים בפריחה אביבית יפיפיה. כל מה שצריך הוא לצאת מהבית, ולהתחיל להסתכל ולהנות...

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשי של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תדרגו אותנו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות