x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

3 צימרים יוקרתיים שאתם חייבים להכיר

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

3 צימרים יוקרתיים שאתם חייבים להכיר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

3 צימרים יוקרתיים לחופשה מהחלומות שאסור לפספס

צימרים כבר מזמן הפכו לשם דבר בישראל. ההיצע גדול, וניתן למצוא ברחבי הארץ צימרים מכל סוג ומין, צימרים בסגנון כפרי, צימרים מעוצבים, צימרים סקנדינביים, צימר בוטיק, באווירה מקראית, מדברית, יפנית... והרשימה נמשכת ונמשכת. כל הצימרים משובחים לסוגם, והמגוון מאפשר לכל אחד למצוא חופשה בסגנון המתאים לו בדיוק. לחובבי השינויים והגיוון, תמיד ישאר עוד צימר חדש שכדאי לגלות. אבל כשאנחנו מתכננים חופשה חגיגית במיוחד, לרגל אירוע משמעותי או פשוט כי בא לנו להתפנק, מיד נחשוב על צימרים יוקרתיים. צימר יוקרתי הוא צימר המתאים לחופשה מיוחדת, לכבוד חגיגת אירוע, ירח דבש, או פשוט כי אתם רוצים להתפנק ולא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

מה נמצא בצימר יוקרתי?

צימר יוקרתי ממוקם באיזור בו הנוף מיוחד והיפה ביותר, ובד בבד ההקפדה על עיצוב בו היא הגבוהה ביותר. הצימרים היוקרתיים מרווחים יותר, האביזרים כגון ג'קוזי או בריכה פרטית גדולים ומפנקים יותר, וכמובן, בכל צימר תמצאו גינה פרטית ומטופחת עם פינות ישיבה צבעוניות, ערסלים, כריות, כיד הדמיון הטובה. בצימר יוקרתי שמים את הדגש על פינוק ועיצוב, אלמנטים יוקרתיים, רהיטי יוקרה, עיצוב ייחודי ורמה גבוהה של מתקנים ואביזרים.  אז אם אתם מחפשים רווחה, פרטיות, עיצוב וערך מוסף, צימר יוקרתי הוא הפתרון עבורכם.

בכל פרט קטן, בצימר יוקרתי תתכוננו לקבל אקסטרה. וכאן כבר הכל פתוח והרשות נתונה לבעלי הצימר לפנק לפי הדמיון, היצירתיות והחשק. שוקולדים מיוחדים, פירות, קינוחים, בר משקאות, נעלי בית וחלוקי רחצה, סבונים, קטורת, ספריית סרטים ומוזיקה, שירות אישי במיוחד, ג'קוזי עם נוף ייחודי ועוד ועוד מגוון פינוקים שיפתיעו אתכם וירגשו אתכם. 

למי מתאימים הצימרים?

קהל היעד לצימרים יוקרתיים הוא למעשה כל מי שרוצה להתפנק במיוחד. אבל זוגות טריים, או כאלה שחוגגים אירוע מיוחד, הם קהל היעד המושלם ולהם הצימרים מתאימים ביותר. לזוגות אלו מיועדים צימרים לזוגות באווירה יוקרתית ומיוחדת. הצעת נישואין, ירח דבש, חגיגת יום הולדת, או כל סיבה אחרת לחגיגה יוקרתית במיוחד, יובילו אתכם באופן טבעי לחפש את האיכות הגבוהה ביותר ואת החופשה המסוגננת, המרווחת, והקסומה ביותר.

מהי העלות?

העלות של חופשה בצימר יוקרתי תהיה לרוב מעט גבוהה יותר מחופשה בצימר רגיל. כמו בכל דבר, גם כאן, על איכות צריך לשלם! אמנם תשקיעו מעט יותר, אך גם תקבלו יותר בתמורה. ושעות של כיף והנאה, שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת ויישארו אתכם לתמיד בצורת זכרונות מתוקים, הן תמורה נהדרת להשקעה כספית קטנה.

צימר באיזור יוקרתי

צימרים יוקרתיים פזורים בכל רחבי הארץ, מה שמאפשר לכם לתכנן חופשה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם. חשבו היכן הייתם רוצים לנפוש? בצפון? במרכז? באיזור מדברי או ירוק? אם אתם מחפשים חופשה קרוב לבית באיזור פרברי, או דווקא לנסוע כמה שיותר רחוק...  לפי העדפתכם האישית תוכלו לבחור את הצימר היוקרתי שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

3 צימרים יוקרתיים שאתם חייבים להכיר

צימרים בחד נס, היישוב המרהיב אשר ברמת הגולן, הם מגולות הכותרת של קטגוריית הצימרים היוקרתיים. חד נס הוא יישוב קהילתי הממוקם על גדתו המזרחית של הירדן, אשר נעשה ידוע למביני דבר בזכות ההיצע המשובח שיש בו של צימרים יוקרתיים במיוחד. באווירה כפרית ירוקה ושלווה, תמצאו מתחם צימרים מושקע ומטופח במיוחד, הממוקם בלב הכפר הציורי.

אלאדין בקתות ומערות הוא מתחם אירוח יוקרתי המכיל שתי מערות, ושתי בקתות. הצימר מתאים לאירוח זוג או שני זוגות, עם פרטיות מושלמת כמובן. המערות המיוחדות מעוצבות באופן מרהיב, המקנה תחושה אמיתית של נופש במערה, אך עם ג'קוזי, מיני-בר, חלוקי רחצה, וארוחת ערב רומנטית לאור נרות, הכל בעיצוב המוקפד ביותר... ניתן להזמין ארוחות בוקר (ג'חנון בשבת) וטיפולי גוף מפנקים.

צוק גמלא – בקתות עץ אשר במעלה גמלא ברמת הגולן, הוא צימר יוקרתי המתאים לזוגות בלבד. הצמר מרווח ומאובזר בכל הדרוש לחופשה רומנטית מפנקת, שקטה וקסומה. מיטה זוגית רומנטית, קמין עצים, טלויזיה LCD, אינטרנט אלחוטי, מטבח מאובזר עם מכונת אספרסו ועוד פינוקים,  כאשר גולת הכותרת היא ג'קוזי גדול ומפנק הצופה ישירות אל הנוף. במרפסת הבקתה תמצאו בנוסף ג'קוזי ספא הצופה לנוף מרהיב, הכולל פינות ישיבה, ערסל ומיטת שיזוף. לפינוק מושלם מול הנוף ההררי של מעלה גמלא והכנרת.

סוויטות אפיריון בחזון, אשר בגליל המערבי, מיועדות למי שעיצוב עבורו הוא טעם החיים. הסוויטות מעוצבות באופן מוקפד ויוקרתי במיוחד, תוך שימת דגש על עיצוב חדשני בעל מראה יוקרתי, ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים.  שלל הפינוקים בסוויטה היוקרתית כוללים מיטה זוגית בעלת מצעים מלטפים ממנה ניתן להשקיף אל הנוף, 2 טלוויזוית LCD, מטבחון מאובזר הכולל מכונת אספרסו, אינטרנט אלחוטי, חלוקי רחצה, כיבודים מפנקים לאורחים, ג'קוזי ספא ענקי הצופה אל הנוף, בריכת זרמים, מיטות שיזוף ופינות ישיבה מוצלות המשקיפות אל השקיעה. ניתן להזמין ארוחת בוקר עשירה, ובהזמנה מראש שף מקצועי יכין עבורכם מטעמים.

אז אל תהססו והזמינו עכשיו מקום לחופשה מפנקת בצימר יוקרתי לבחירתכם. יומיים או שלושה שיתנו לכם אוויר לנשימה, ויחזירו את החיוך לשפתיים ואת הברק הרענן ללחיים. החופשה הטובה ביותר מחכה לכם במרחק נגיעה, רק הזמינו, ותנו לבעלי הצימר לדאוג לכל הפרטים הקטנים בשבילכם!

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשי של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תדרגו אותנו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות