x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

5 צימרים רומנטיים במיוחד ליום האהבה

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

5 צימרים רומנטיים במיוחד ליום האהבה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

היתרון הגדול של הישראלים הוא התמרון בין לוח השנה הלועזי ללוח השנה העברי. אנחנו זוכים לחגוג פעמיים בשנה את יום האהבה, וכמובן שכל יום שמסמל אהבה הוא תירוץ מעולה לקחת צעד אחורה משגרת היום-יום השוחקת, לתפוס פינה חמה ונעימה עם בן או בת הזוג ולנוח. ארגנו במיוחד עבורכם רשימה של צימרים רומנטיים ומפנקים במיוחד בשביל לחגוג את יום האהבה, או בשמו הלועזי ולנטיינ'ס דיי.



1. ארומנטיקה - בקתות בניחוח גליל

במושב בן עמי שבגליל המערבי, ממש בתוך הפרדס, תמצאו שלוש בקתות עץ מבודדות ורומנטיות בעיצוב כפרי, עם ג׳קוזי מפנק,  קמין עצים בימי החורף, חצר ירוקה וכמובן – הנופים הקסומים של הגליל. תוכלו ליהנות מטיפולי גוף ועיסויים בבקתה ומארוחת בוקר גלילית עשירה.


2. בקתת רינה ברמה

אם כבר הצפנו והגענו לגבעת יואב, נספר לכם שצימר נוסף ביישוב הוא בקתת רינה ברמה. המקום מתאים במיוחד לזוגות המחפשים אווירה רומנטית ושקט מהשגרה הסואנת. במתחם בקתות עץ חדשות וג'קוזי פרטי, מחמם ומרגיע בכל בקתה. כל אלה ייתנו לחופשה הקצרה שלכם ניחוח מרגש ותמונה מדהימה לאינסטגרם.


3. בקתות עץ השדה

מתחם צימרים נוסף בגליל המערבי, שבו בקתות אירוח פסטורליות המכונות על שם "שבעת המינים", התמר והתאנה, הזית והרימון. ליד הבקתות חצר בעלת אופי חקלאי, ובה פינות ישיבה. במקום תוכלו למצוא פינוקים כמו ג'קוזי, ערב רומנטי עם נרות ויין, וכן אפשרות לעיסויים וטיפולים מגוונים.



4. ניחוחות פרובנס

בישוב חד נס שברמת הגולן תוכלו להתארח בסוויטות יוקרתיות, רומנטיות המתאימות במיוחד לאירוח זוגי. במתחם עצמו ג'קוזי ענק, פינות ישיבה, מסכי LCD, קמין בימים הקרים, גינה מטופחת וגם בריכת שחייה משותפת למתחם הסוויטות.

 

5. White– סוויטות מפנקות מול החרמון

ביישוב מג'דל שמס, במרחק קצר מהחרמון, תוכלו לבלות בסוויטות מעוצבות המשקיפות לנופי הגולן.

מתחם הסוויטות מוקף במטעי תפוחים ודובדבנים, ובחצר המתחם בריכה מקורה ומחוממת, ג'קוזי וטיפולי ספא, סאונה יבשה, פינות מנגל ופינות ישיבה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות