x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

החופשה המשפחתית המושלמת: וילה מהממת בטבריה בצפון ישראל

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/2/2024

החופשה המשפחתית המושלמת: וילה מהממת בטבריה בצפון ישראל

קרדיט לתצלום: zimmer.co.il©

 
מחפשים את החופשה המשפחתית המושלמת המשלבת יופי טבעי מדהים עם מקומות לינה יוקרתיים? אין לחפש רחוק יותר מווילה עוצרת נשימה בצפון ישראל. פנינה נסתרת זו, השוכנת בין הרי הגליל והנוף הפתוח לכנרת, מציעה חוויה בלתי נשכחת למשפחות המחפשות שלווה ורוגע.
 
אחת מהוילות בצפון היוקרתיות הינה וילה תכלת - Vila Tchelet בטבריה עם החדרים המרווחים והמאובזרים, וילה מרווחת המתאימה למשפחה או זוג משפחות. תארו לעצמכם שהתעוררתם לנופים פנורמיים של הכנרת שמסביב או נהנה מטבילה בבריכה הפרטית בזמן שהילדים משחקים בגן רחב הידיים. בין אם אתם מחפשים לחקור אתרים היסטוריים סמוכים, לצאת לטיולים באזור הגליל הציורי, או פשוט להירגע בסביבה השלווה, בווילה זו יש הכל.
 
מיקומה הנוח של הוילה מאפשר גם גישה נוחה לאטרקציות פופולריות כמו הכנרת והעיר התוססת טבריה. עם ההיסטוריה העשירה, התרבות המגוונת והמטבח מעורר הפה, צפון ישראל מציעה אינסוף הזדמנויות לחופשה משפחתית סוחפת באמת.
 
אל תפספסו את ההזדמנות ליצור זיכרונות לכל החיים עם יקיריכם. הזמינו עוד היום את שהותכם בוילה המהממת הזו בצפון ישראל וצאו לחופשה משפחתית שאין כמותה.
 
 
תכונות ושירותים של הוילה
וילה תכלת ממוקמת בטבריה בלב צפון ישראל, וילה מהממת במיקום מעולה שהוא גם מבודד וגם נגיש. הווילה מוקפת בנופים ציוריים של הכנרת, הרי הגליל והגולן, ומציעה סביבה שלווה ואידילית לחופשה המשפחתית שלכם.
 
הוילה ממוקמת במרחק נסיעה קצר ממספר אתרים היסטוריים ותרבותיים, ביניהם העיר העתיקה טבריה, חמי טבריה, אתר הטבילה בירדן והר ארבל הצופה לכל הכנרת. כמו כן, האזור עשיר באתרים ארכיאולוגיים, מוזיאונים וציוני דרך דתיים הפזורים באזור טבריה.
 
לאוהבי הטבע, אזור הגליל מציע אוצר של פעילויות חוצות. צאו לטיול נינוח בשבילי הנוף של רכס פוריה, או צאו לצפות בציפורים בשמורת הטבע המגרסה  או בפארק הירדן. קרבתה של הוילה לכנרת מספקת גם הזדמנויות רבות לפעילויות על בסיס מים כמו שחייה, שייט ודיג.
 
אם אתם מחפשים חוויה מרגיעה יותר, למה שלא תטיילו בשווקים התוססים של טבריה או תתפנקו בטיפול ספא באחד ממרכזי הבריאות הסמוכים? תטעמו מהמטבח המקומי, הידוע בחומרי הגלם הטריים והטעמים הייחודיים שלו, או פשוט להירגע על שפת הכנרת ולצפות בשקיעה מעבר לאופק.
 
 
ווילה בטבריה וילה תכלת - וילות בצפון
וילה תכלת בטבריה עם בריכת שחיה מחוממת מול כנרת
 
אפשרויות לינה ותאורי חדרים
הוילה עצמה היא יצירת מופת של עיצוב ויוקרה. מתגאה בחדרים מרווחים ומרוהטים באלגנטיות, הוא מציע מרחב נוח ומזמין. אזורי המגורים מעוצבים בטוב טעם בשילוב של אלמנטים מודרניים ומסורתיים, היוצרים אווירה חמימה ומסבירת פנים. 
בוילה תכלת בטבריה שלושה חדרי שינה מרווחים ומאובזרים כולל מיזוג אויר וטלוויזיה בנוסף במתחם הווילה .  יחידות אירוח קסומות עם חדר שינה, סלון ומטבח. סה"כ מספר אורחים מקסימלי בווילה 18 .
 
הוילה כוללת מטבח מאובזר בו תוכלו להכין את הארוחות שלכם, או אם תרצו, תוכלו לשכור שף פרטי שיענה על הרצונות הקולינריים שלכם. תיהנו מארוחותיכם בפינת האוכל או באוויר הפתוח על המרפסת, תוך התבוננות מהנופים עוצרי הנשימה של הכנרת שמסביב.
 
אחת מגולות הכותרת של הוילה היא הבריכה הפרטית שלה הפתוחה לנוף הכנרת, בה תוכלו להתקרר בימי הקיץ החמים או פשוט לספוג את השמש תוך כדי התרווחות על הרהיטים הנוחים לצד הבריכה. ד.א. בחורף הבריכה מקורה ומחוממת כך שגם בימים הקרים תוכלו לשכשך בבריכה מול הכנרת.  
 
שירותים נוספים כוללים ג'קוזי ספא ענק, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם  WiFi , טלוויזיה בלוויין ופינת ברביקיו . בחיצר הוילה מתץקני משחקים לכל המשפה כמו סנוקר מקצועי 8 פיט, שולחן הוקי יוקרתי 6 פיט, שולחן כדורגל (פייסבול), שולחן פינגפונג, בית עץ לילדים, מיניגולף, הוילה מציעה גם חניה פרטית ואבטחה 24 שעות ביממה, מה שמבטיח את הבטיחות והשקט הנפשי שלכם במהלך שהותכם.
 
וילה תכלת וילה בטבריה - וילות בצפון
וילה תכלת בטבריה מול נוף כנרת
 
טיפים להזמנה ולתכנון השהות
שום בילוי משפחתי אינו שלם בלי להתמכר למטבח המקומי, וצפון ישראל הוא גן עדן לאוהבי אוכל. ממנות מזרח תיכוניות מסורתיות ועד לטעמים בינלאומיים, האזור מציע סצנה קולינרית מגוונת שבטוח תשמח אפילו את האוכלים הבררנים ביותר.
 
לטעום דגים טריים שנתפסו מהכנרת, מתובלים בעשבי תיבול ותבלינים ארומטיים, או להתענג על הטעמים של מאכלים ישראלים מסורתיים כמו פלאפל, חומוס ושווארמה. אל תשכחו לנסות כמה מהיינות המקומיים, המיוצרים בכרמים הסמוכים וידועים באיכותם יוצאת הדופן.
 
לחוויית אוכל ייחודית באמת, שקולו לארגן שף פרטי שיבשל ארוחה טעימה למשפחה בנוחות של הוילה שלך. התפנקו עם תפריט מותאם אישית המציג את מיטב המרכיבים המקומיים, תוך כדי הנאה מהפרטיות והיוקרה של הוילה.
 
המלצות וסקירות מאורחים קודמים
בהזמנת חופשה משפחתית בוילה המהממת בצפון ישראל, יש לזכור כמה טיפים כדי להבטיח חוויה חלקה ובלתי נשכחת.
 
בראש ובראשונה, רצוי להזמין זמן רב מראש, במיוחד אם אתם מתכננים לבקר בעונת השיא. הפופולריות של הווילה פירושה שהזמינות יכולה להיות מוגבלת, ולכן הבטחת התאריכים הרצויים שלך מוקדם היא חיונית.
 
קחו בחשבון את הגודל והצרכים של המשפחה שלכם בבחירת אפשרות הלינה הנכונה. אם יש לכם ילדים קטנים, למשל, אולי תעדיפו וילה עם חצר אחורית מגודרת או סוויטה עם אזור מגורים נפרד שבו הם יכולים לישון.
 
לבסוף, אל תהססו לפנות לבעלי הוילה כדי לקבל סיוע בתכנון מסלול הטיול שלכם, בארגון הסעות או בהזמנת סיורים ופעילויות. המומחיות והידע המקומיים שלהם יבטיחו שהחופשה המשפחתית שלכם תהיה מותאמת להעדפות ולתחומי העניין שלכם והם יעשו זאת ברצון רב וגם יציעו לכם קופוני הנחה לארטרקציות ומסבעדות באזור (בקשו מהם את כרטיס הקופון של צימר "קופון פלוס" - כל הקופונים בכרטיס אחד שנכנס לארנק).
 
וילה תכלת בטבריה עם ג'קוןזי ספא לנוף כנרת
וילה תכלת בטבריה עם ג'קוןזי ספא לנוף כנרת
 
שאלות נפוצות על הוילה
אל תסתפקו במילה שלנו - שמע מה יש לאורחים קודמים לומר על החוויה שלהם בוילה המהממת בצפון ישראל:
 
- "ביקרנו אני ומשפחתי המורחבת משני הצדדים (כ-19 איש) בוילה למשך 4 ימים בראש השנה. היה כיף! הוילה יפה ומושקעת בסגנון וינטג', הבריכה והג'קוזי חלום! הנוף הורס! היחס מדהים! מומלץ בחום!" - משפחת עזרא'
 
- "בילינו 3 משפחות את חג השבועות בוילה ה מ ד ה י מ ם !!!! הרגשנו בחו"ל.... מפנק ,מושקע בכל הפרטים ,מהקטנים לגדולים עם כל האביזרים הנדרשים, וכמובן הבריכה והנוף עוצר הנשימה....תודה!!!!" - משפ' לוי
 
- "אחת החופשות הטובות שהיו לנו..נוף מדהים ומרגיע..החדרים במה גבוה והמארחים חבל על הזמן.פשוט כיף חיים
" - בני הזוג ליבר
 
דברים שחשוב לדעת על וילה תכלת
1. האם אני יכול להביא את חיית המחמד שלי לוילה?
למרבה הצער, חיות מחמד אינן מורשות בוילה כדי להבטיח סביבה נוחה ונטולת אלרגיות לכל האורחים.
 
2. האם מותר לעשן בוילה?
העישון אסור בהחלט בתוך הוילה. עם זאת, אזורי עישון חיצוניים זמינים.
 
3. האם יש דרישת שהייה מינימלית?
כן, יש מינימום הזמנה - 2 לילות
 
4. האם יש אינטרנט בוילה?
כן, אינטרנט אלחוטי חינם בוילה ובמרחב הציבורי.
 
חופשה נעימה בוילות בצפון
 
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות