x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

מה מחכה לכם בערבה החורף? לוח אירועים 2019

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

מה מחכה לכם בערבה החורף? לוח אירועים 2019

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

במרחק של שעתיים נסיעה ממרכז הארץ ואתם במקום אחר במלוא מובן המילה, הרחק מהרעש, הצפיפות, הזיהום והפקקים. הערבה מציעה למבקרים מגוון אטרקציות – וצימרים איכותיים – החל מאתרים ארכיאולוגיים ועד יקבים, מצפורים, מסלולי רכיבה על אופניים ומגוון אטרקציות לילדים. ריכזנו עבורכם כמה מהאירועים המתוכננים לחורף 2019.

יוגה ערבה – 31.10.20192.11.2019

אם תמיד חלמתם לתרגל את ברכת השמש מול נופי המדבר הקסומים, אז זהו המקום בשבילכם. "יוגה ערבה" מתקיים זו השנה העשירית ביישובי הערבה השונים והוא מוכר כמפגש היוגה הגדול ביותר במזרח התיכון. האירוע כולל מגוון סדנאות יוגה במגוון סגנונות ולכל הרמות, חלקם ייערכו בשיתוף פעולה עם מוזיקאים ומומחים מתחומי הרוחניות השונים.

 

סרטים בערבה - פסטיבל קולנוע בינלאומי – 14-23.11.2019

פסטיבל הסרטים הייחודי ייערך זו השנה השמינית בלב שמורת הטבע עשוש, ליד צוקים. לוח ההקרנות משלב בין קלאסיקות אהובות וסרטים בהקרנת בכורה, סרטים ישראלים ובינלאומיים (בהם סרטים משכננו במזרח התיכון), סרטי סטודנטים קצרים וסרטי אנימציה לכל המשפחה. כל הסרטים יוקרנו תחת כיפת השמיים.

 

אקו-ארט ערבה – סופשבוע אמנות אקולוגית – 27.12.2019

בכפר האמנים צוקים נערך מדי שנה פסטיבל אמנות אקולוגית בהשתתפות אמנים מקומיים וכולל סדנאות לכל המשפחה והופעות מוזיקה.

 

צימרים מומלצים בערבה

נוף צוקים – צוקים

מתחם תיירות מדברי הכולל 12 יחידות אירוח ממוזגות ומאובזרות המשקיפות אל הנוף הפתוח של ערוצי הנחל עשוש וצופר. יחידות האירוח יכולות לאכלס עד 5 אורחים והן מתאימות לזוגות ולמשפחות וגם ידידותיות לרוכבי אופניים ולנכים. למשפחות מוצע משחק ניווט מדברי ייחודי ומגבש. במקום פינת בישול ובריכה מרעננת.

 

בקתות אואזיס גדיש – עין יהב

במיקום טוב בין אילת, ים המלח וכל האטרקציות של אזור הערבה נמצא מתחם אירוח מפנק המורכב מ-3 בקתות עץ ו-4 סוויטות, מדשאה וגינה מטופחת וכל מה שצריך לנופש משפחתי או זוגי במחירים נוחים. אורחי הצימר נהנים מכניסה בחינם לבריכת השחייה של היישוב.

 

בר במדבר – חצבה

מתחם אירוח בחצבה שבלב הערבה הכולל בקתות עץ רומנטיות לזוגות, עם ג'קוזי עגול גדול, וסוויטות מפוארות מרווחות לזוגות ולמשפחות. ניתן להזמין ארוחות בוקר עשירות וטיפולי גוף בהזמנה מראש. כל הצימרים ממוזגים ומאובזרים.

 

לצימרים נוספים בערבה>>

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות