x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

צימרים מומלצים לחופשה בחגים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים מומלצים לחופשה בחגים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חגי תשרי מהווים זמן אידיאלי ליציאה לחופשה בארץ. מזג האוויר עדיין חם, אבל אפשר כבר להרגיש את קרירות הסתיו בערבים. כולנו זקוקים לשינוי אווירה, ואין כמו חופשה בצימר כדי להתחיל את השנה ברגל ימין. תוכלו לנצל את החופשה כדי לבלות בנופים מרהיבים, באתרים היסטוריים, או רק לנוח בחצר הצימר ליד הבריכה. אם אתם מתלבטים לגבי המיקום - אנחנו כאן כדי להמליץ לכם על מספר צימרים באזורים שונים, מהצפון ועד הדרום, שיעזרו לכם לפתוח את השנה במצב רוח חגיגי במיוחד.

נוסעים לצפון? בישוב דיר אל אסד שבגליל העליון, מול נוף עוצר נשימה של חופי הכנרת והרי הגליל, ממוקמת וילת ארמון מוראד, וילה מפוארת המתאימה לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות חברים.

בוילה תמצאו כל מה שנדרש לחופשה מוצלחת: 8 סוויטות הכוללות מיטות זוגיות, חדרי רחצה, אינטרנט אלחוטי, מטבח מאובזר כולל פלטת שבת, פינוקים כמו סאונה, ג'קוזי וספא, בריכת שחיה מחוממת וחצר מטופחת הכוללת מנגל, שולחן פינג פונג, פינות ישיבה ותאורה לילית. בקיצור – מושלם לחופשת החג.

מה תוכלו לעשות באזור? מלבד האפשרות להתפנק באירוח דרוזי אותנטי, תוכלו לבלות במגוון אטרקציות בהן גן לאומי כפר נחום, אגמון החולה, מפלי פרוד, מיני גולף פרוד, יער בירייה וכמובן – הכנרת.

אפשרות נוספת לחופשה מעולה תוכלו למצוא במתחמי האירוח אודט ומיכאל במושב זרעית שבגליל המערבי, המתאים לאירוח משפחות או קבוצות גדולות - מתחם אודט לאירוח עד 40 איש, ומתחם מיכאל לאירוח עד 25 איש.

בכל מתחם בריכת שחייה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא, ריהוט גן, שולחן סנוקר ופינג פונג, פינת מנגל ועוד. המקום מתאים למשפחות, קבוצות חברים, ימי הולדת, מסיבות ועוד.

מה תוכלו לעשות באזור? זרעית שוכנת במרחק נסיעה קצר מחופי אכזיב, רכבל ראש הנקרה, נחל כזיב, מערת הקשת, ועוד.

צימרים לציבור הדתי

אפשרות מעולה נוספת למשפחות,, נמצאת במרחק דקות הליכה מחופי הכנרת. סוויטת נופש מוריאל כנרת תמצאו חלל פתוח ומרווח עם יציאה למרפסת ענקית, ריהוט גן ומטבח מאובזר המותאם במיוחד למשפחות שומרות מסורת. הסוויטה מתאימה לאירוח של עד 7 אנשים וניתן לערוך בה גם אירועים פרטיים. בקרבת מקום ניתן למצוא גם מגוון מסעדות כשרות.

לזוג המחפש קצת שקט מההמולה המשפחתית נשמח להמליץ על צימר שקד הפסטורלי בכפר אדומים. בקרבת שמורת הטבע נחל פרת שוכן צימר חלומי ובו סוויטה מפוארת, מרוהטת ומאובזרת, לחופשה זוגית המתאימה גם לציבור הדתי-חרדי. בסוויטה גם מטבח מצויד בפלטה לשבת, שעון שבת, ג'קוזי, ובקרבת מקום יש בית כנסת, פארק כושר ובריכת שחייה בעונה.

מה תוכלו לעשות באזור? לבלות במגוון אטרקציות, בהן חוות סוסים, טיולי טרקטורונים, ביקור בארץ בראשית - חוויה מקראית במדבר, וכמובן, טיול בנחל פרת.

מחפשים רוגע מוחלט? בהמשך לאווירה הדרומית, לכל מי שמחפש שקט ושלווה בחיק הטבע, ללא התקהלות, במקום מרוחק וחוויה קצת שונה - אנו ממליצים על חוות בודדים בשמורת טבעמתחם אירוח במושב מיתר בנגב, הכולל 3 צימרים המתאימים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות.

בצימרים שבחווה תוכלו למצוא מיטות זוגיות, מטבח מאובזר, אינטרנט אלחוטי ומיזוג אוויר. בחצר הצימרים, מול הנוף המדברי הקסום, יש פינות ישיבה, פינת מנגל וערסלים. המתחם ידידותי לכלבים.

שימו לב:

מציאת צימר למשפחה גדולה ברגע האחרון בתקופת החגים היא לעתים קרובות עניין של מזל. ברגע שיש בידיכם את רשימת האנשים המתעתדת לצאת לנופש, חשוב לוודא שכולם אכן מתכוונים להגיע כדי שלא תצטרכו לספוג את העלויות במקרה שחלק מהאנשים לא יצליחו להגיע, וכן לבדוק את עלויות דמי הביטול.

לצימרים פנויים נוספים בדקה ה-99

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות