x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

אתר החרמון – כל מה שצריך לדעת

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אתר החרמון – כל מה שצריך לדעת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החורף כבר כאן, ופשוט אי אפשר להישאר אדישים לאטרקציה החורפית המרגשת ביותר – ביקור באתר החרמון. בישראל גם החורף מאופיין בימים שמשיים ומזג אוויר נוח, לכן האופציה המושלגת קוסמת לרוב המטיילים המעוניינים לחוות קצת מזג אוויר חורפי אמיתי ולהינות מהאטרקציות הנלוות. הכנו עבורכם את כל ההמלצות והטיפים לקראת חופשה ובילוי בחרמון -

הר החרמון הוא ההר הגבוה בישראל, והינו חלק מרכס הרים העובר גם בלבנון ובסוריה. שטח החרמון מחולק בין שלושת המדינות, כאשר פסגת ההר המגיעה לגובה של 2,814 מטרים מעל פני הים, נמצאת בגבול הישראלי-סורי. את הנקודה הגבוהה ביותר בצד הישראלי, אפשר לראות ממצפה שלגים בו ממוקם מוצב צה"ל. בעונת הקיץ ניתן לבקר באתר ולהינות מתצפיות מרהיבות ומסיורים מודרכים, ובעיקר ממזג אוויר נוח ופחות לוהט. למרות שרוב המטיילים מגיעים על מנת ליהנות מחוויה מושלגת- גם בקיץ האזור פורח ומציע הליכה במסלולים מרהיבים ונוף עוצר נשימה.

 

גלישת סקי בחרמון  - מהן אפשרויות הגלישה באתר?
אתר החרמון הוא אתר גלישת הסקי היחיד בישראל. במשך מספר שבועות מצומצם בעונת החורף נפתחת עונת הגלישה באתר באופן רשמי, בהתאם לכמות השלג שנערמה ולתנאי מזג האוויר.
באתר ארבע עשר מסלולי גלישה הממוקמים בגובה אלפיים מטר מעל פני הים. אם אתם מנוסים בגלישה, תוכלו לגלוש באופן עצמאי בכל אחד מהמסלולים. גלישה באמצעות מזחלות שלג או מזחלות הרים אפשרית במסלולים ייעודיים.

 

אטרקציות באזור אתר החרמון

אם אתם מחפשים יעד נוסף באזור החרמון, תוכלו להינות ממסלולי הליכה רבים, כמו מסלול נחל סער.  בעונה הקרה, לאחר שהגשמים העירו את הנחל לחיים והזרימה בו עזה, אפשר לשמוע את שאון המים מרחוק. תוך כדי ההליכה במסלול הנחל תוכלו להרים את מבטכם למעלה ולראות את פסגת החרמון הנישאת ממש מעליכם, כאשר אתם מוקפים נוף ירוק ומרהיב. אופציה נוספת היא הליכה לאורכו של נחל הבניאס ( בעברית: נחל החרמון). הנחל הינו שמורת טבע שופעת מעיינות ומפלים, לצד מבנים ארכיאולוגיים, מהתקופה בה עוד היתה במקום מצודה צלבנית. עוד אטרקציות לבחירכתם באזור: קלעת נמרוד, שמורת החצבני, מוזיאון האדם הקדמון במעין ברוך, צוק מנרה, אגמון החולה ועוד.

 

צימרים בחרמון – איפה כדאי?

החלטתם להישאר באזור? קשה לנו להאשים אתכם! השילוב של לינה וטיול באזור הטובל בשלג  בהחלט מוסיף לחוויה. ביישוב נווה אטי"ב שלמרגלות החרמון וכמה דקות נסיעה מהאתר, נמצא מתחם הצימרים של סטפני. את המראה המיוחד של הצימרים עיצבו באופן אישי בעלי המתחם, כך שגם לא תפספסו את הנוף המדהים לעמק החולה. בקתות העץ נוחות ומרווחות וויתאימו לאירוח זוגי ורומנטי וגם לחופשה משפחתית. טיפ שלנו: ארוחת הבוקר שלהם מפנקת!

 

צריכים עוד המלצות לצימרים באזור החרמון? אל תפספסו את רשימת הצימרים המומלצים בצפון שהכנו עבורכם.  כולל צימרים ברמת הגולן וצימרים במג'דל שמס.

חופשה נעימה!

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק צימר ביו-טיוב צימר בטוויטר צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות