x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

חניוני לילה לסוכות

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חניוני לילה לסוכות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אמנם לחג הסוכות אין מאכל מיוחד המאפיין אותו, אבל עם כל הכבוד לאוכל, אין עוד חג אחד שבו אנחנו מצווים לאכול את כל ארוחותינו בסוכה שמחוץ לבית. למען האמת רבים לא יודעים זאת, אבל המצווה כוללת הרבה יותר מאכילה בסוכה, כשבנוסף אנחנו מצווים גם לישון בה. הואיל והסוכה היא מבנה ארעי, מצאנו לנכון לשתף אתכם ברשימה שהכנו במיוחד עבורכם, הכוללת את חניוני הקמפינג המדליקים ביותר בארץ, שרק מחכים לכם שתכבשו אותם בחג סוכות הקרוב. אחרי הכול, גם אוהל הוא סוג של מבנה ארעי משהו, הלא כך הם פני הדברים?

חניון ירדן – מתחם קייקי כפר בלום – 072-3951182

חניון ירדן הוא מתחם קמפינג רחב ידיים הממוקם באתר של קייקי כפר בלום. במתחם הגדול תמצאו בין היתר אזורי מנגל מסודרים, שירותים נקיים ומתוחזקים היטב, מקלחות עם מים חמים, נקודות חשמל רבות ותאורה לילית. כמו כן פועל במקום מזנון לרווחת הנופשים ובנוסף מועסקים בחניון אנשי צוות מיומנים ומקצועיים הפועלים לאורך כל שעות היממה על מנת להבטיח לנופשים חוויה בטוחה ולא פחות חשוב מכך, מהנה. יש לציין בנוסף כי בחניון ירדן תוכלו בהתאם לצורך לאפסן חפצים יקרים בלוקרים מאובטחים. הסמיכות של החניון המטופח לנקודת היציאה לשייט הקיאקים, רמת התחזוקה הגבוהה שלו והאווירה הנעימה המאפיינת אותו, הפכו אותו לאחד החניונים הפופולאריים ביותר בגליל העליון.  

חניון מעיין ברוך – קיבוץ מעיין ברוך – 052-9120724

חניון מעיין ברוך (חניון המעיין) ממוקם ממש על גדת נחל שניר, המוכר יותר כנחל חצבאני. בנוסף למרבדי הדשא הגדולים ולעצי הנוי הרבים הפזורים במתחם ומסביב לו, תמצאו בחניון מעיין ברוך גם משחקיה לילדים, פינות מנגל ופינות ישיבה. במרחק הליכה מהמתחם פועל סופרמרקט עשיר וכן ישנה אפשרות לחבר קרוונים לחשמל בהזמנה מראש. בחניון פועלת תאורת לילה והשירותים והמקלחות נהנים מרמת תחזוקה גבוהה. חשוב לציין כי קיימת אפשרות לשכור את כל שטח החניון ושהחניון בהחלט מתאים גם לציבור שומרי המסורת ולמגזר הדתי. בנוסף לכל זה ניתן לצאת מהחניון לטיולים רגליים לאורך הנחל וישנה במקום גם בריכת שכשוך קסומה לקטנטנים.

חאן נס – חד נס – 052-9706745

חאן נס הוא אמנם לא מתחם קמפינג אלא מתחם יורטים, אך גם היורט במקור בא לעולם כמבנה ארעי, ששימש למגורים של שבטים נוודים בערבות מרכז אסיה. לאור זאת, בחרנו להכניס גם את המתחם הפסטורלי של חד נס לרשימה. מתחם היורטים המטופח משקיף על הכנרת וכולל סך הכול חמישה יורטים ממוזגים המתאימים לאירוח של משפחות וקבוצות. בכל יורט ניתן להלין עד שמונה בני אדם וכל אחד מהיורטים במתחם מגודר בנפרד. כמו כן בסמוך לכל אחד מהיורטים תמצאו חדר שירותים ורחצה במבנה נפרד. בחאן נס ישנו מטבח מרכזי מאובזר המשרת את כלל הנופשים במתחם, כך שכל מה שאתם צריכים להביא זה חומרי גלם ומצב רוח לבישולים. כמו כן ישנו במקום מנגל גדול שישמח אם תבעירו בו פחמים.        

 

מחפשים צימרים לחג סוכות? בקישור הזה תמצאו מידע והמלצות לצימרים פנויים לסוכות 2021.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות