x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

מסלולי הליכה מומלצים ברמת הגולן

צוות צימר, עדכון אחרון: 22/5/2023

מסלולי הליכה מומלצים ברמת הגולן

קרדיט לתצלום: צימר תיירות בע

הר בנטל

הר געש רדום המתנשא לגובה של 1,171 מטר מעל פני הים. הר בנטל הוא אחד מיעדי הטיולים הפופולריים ביותר ברמת הגולן בזכות הנוף הפנורמי שמסביבו. העלייה לפסגת הר בנטל קלה יחסית ואורכת כשעה.  והנופים מהפסגה הם באמת עוצרי נשימה, וביום בהיר אפשר לראות עד הכנרת והרי הלבנון.

נחל אל על

שמורת טבע השוכנת בדרום רמת הגולן. הטיול בנחל אל על הוא קצת יותר מאתגר מהטיול במעלה הר בנטל, אבל שווה את המאמץ. השביל מתפתל בקניון צר עם קירות תלולים המעוטרים בצמחייה עבותה ומפלים גועשים. משך הטיול כשלוש שעות והוא מתאים למיטיבי לכת.

הר מירון

הר מירון הוא ההר הגבוה בישראל, בגובה 1,208 מטר מעל פני הים. העלייה לפסגת הר מירון היא אומנם מאתגרת, אבל הנופים מלמעלה פשוט מרהיבים ביופיים. מסלול ההליכה עובר דרך יערות עבותים ושטח סלעי, ולוקח כחמש שעות להשלים את המסלול מנקודת המוצא ועד החזרה.  פסגת ההר תוכלו להתרשם מנוף פנורמי של הגליל, הים התיכון ואפילו של הרי הירדן.

נחל יהודיה

נחל יהודיה הוא יעד פופולרי לטיולים במרכז רמת הגולן. מסלול ההליכה מתפתל דרך סדרה של בריכות ומפלים טבעיים, מה שהופך אותו למקום מצוין לטבילה מרעננת ביום חם. הטיול  אורך כשלוש שעות והוא מתאים למטיילים בכל הרמות.

לסיכום, רמת הגולן היא גן עדן לטיולים רגליים. אם אתם מטיילים מנוסים המחפשים אתגר או מתחילים המחפשים הליכה קלה בנוף, ברמת הגולן תמצאו מסלול טיול שיתאים לכם.

מחפשים צימרים באזור רמת הגולן? אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הצימרים ברמות ואת הצימרים בחד נס.

תמונות מהר בנטל

הר בנטלהר בנטל

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות