x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

3 אפשרויות מומלצות לחופשה משפחתית בפסח

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

3 אפשרויות מומלצות לחופשה משפחתית בפסח

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

3 אפשרויות לחופשה משפחתית בחול המועד פסח 2016
 
בקרוב נחגוג את ליל הסדר בארוחה משפחתית. בין ליל הסדר לחגיגת חג שני יש את השבוע של חול המועד, שבוע חופשה לילדים ולמבוגרים. מה אתכם? כבר תכננתם מה תעשו בחול המועד?

הרבה משפחות מנצלות את זמן חופשת חול המועד פסח לטיולים. ואכן חול המועד פסח הוא זמן מצוין לצאת לטיולים כיוון שמזג האוויר נעשה נעים, השמש מלטפת, הטבע בשיא פריחתו וכל בני המשפחה בחופש מהעבודה ומבית הספר.
בכתבה זו נתאר לכם שלושה סגנונות של טיולים משפחתיים מומלצים לפסח 2016. כל אחד שונה באופיו, אבל לכולם יש נקודה משותפת אחת: כולם מזמינים בילוי משפחתי כיפי ומשותף.

1.  חופשה בקרבה לטבע הכוללת מסלולי הליכה ולינה באוהלים
משפחות רבות בוחרות לנצל את מזג האוויר השמשי והנעים כדי לבלות בחיק הטבע או בפעילויות קמפינג ולחוש את מזג האוויר הנעים. בתקופה זו הוציאו את ילדיכם מהמסכים, שברו את השגרה השוחקת, ארזו תיק וסעו כולכם ביחד לטיול טבע: הקימו מחנה קמפינג בשטח, לכו במסלולי הליכה, שנו בשטח, שחקו במשחקי חברה ופשוט תיהנו אחד בחברת השני. חפשו אזור בארץ שקוסם לכם ובחרו מסלול הליכה מומלץ למשפחות, כזה בדרגת קושי קלה עד בינונית המתאים לילדים ולמבוגרים. אטרקציה שאהובה במיוחד על ילדים היא הליכה במסלולי הליכה שמשלבים הליכה במים או טבילה במעיינות, ואלו נפתחים לרוב בפסח.
 
2. חופשה משפחתית בירושלים והנאה ממגוון האטרקציות בעיר


ירושלים, עיר הבירה הקסומה של ישראל, תמיד היוותה מוקד משיכה לטיולי משפחות. ירושלים היא עיר גדולה עם היסטוריה עשירה ומפוארת שיש בה הכול מהכול: אתרים היסטוריים, מוזיאונים, קניונים, בתי כנסת, גן חיות, הופעות ופסטיבלים שונים, גני שעשועים, פארקים ועוד ועוד.
מומלץ להגיע לירושלים למספר ימים, להתארח באחד מהמלונות והצימרים בירושלים ולחוות את קסם העיר.


3.  חופשה ביישוב מרוחק כולל פסטיבלים, הצגות ומופעי תרבות


חופשת פסח היא זמן נפלא לספוג תרבות. הרבה קניונים פותחים את שעריהם להצגות ילדים ללא תשלום. אם אתם פחות אוהבים קניונים הומי אדם, לכו להיכלי תרבות ומתנ"סים ברחבי הארץ, אלו מציעים הצגות והפעלות שונות בחינם או בתשלום סמלי. בנוסף להם, לכבוד פסח יש מופעים והצגות במגוון נושאים המיועדים לילדים. ההמלצה שלנו היא לנסוע לצימר משפחתי או למלון באזור גאוגרפי מרוחק מכם ושם ליהנות ממגוון אטרקציות ופעילויות תרבות.


חג אביב שמח, תיהנו בחג ובחול המועד עם כל המשפחה!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות