x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

מה לעשות ביום כיף בירושלים?

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

מה לעשות ביום כיף בירושלים?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ירושלים היא לא רק בירת ישראל אלא גם אחת הערים המעניינות והתוססות בארץ. אז אם אתם מתכננים ללון בצימר בירושלים, באמצע השבוע או בסוף השבוע, ריכזנו עבורכם את האטרקציות ומקומות הבילוי הפופולריים ביותר בעיר הבירה של ישראל.

 

שוק מחנה יהודה

השוק שנודע בצבעוניותו הרבה, זוכה לפופולריות רוב השנה והופך לאתר עלייה לרגל לפוליטיקאים בימים שלפני הבחירות.. השוק פעיל מימי ראשון ועד שישי ומציע סחורות מהטובות והמגוונות בארץ, בהן פירות, ירקות, מאכלים ירושלמים משובחים וקינוחים. כדאי שתגיעו רעבים כי בשוק פועלות מסעדות שפים לצד מסעדות עממיות. מומלץ ללכת ברחובות השוק הצרים, לטעום מהמטעמים ולהתחבר לאווירה הירושלמית. בשעות הערב המקום הופך להיות תוסס עם מוזיקה, ופאבים וריקודים.

רחוב אגריפס

רחוב אגריפס הסמוך לשוק הוא רחוב עירוני חשוב הידוע במסעדות המשובחות שלו. ברחוב תוכלו למצוא את מסעדת חצות העתיקה, שכוללת את המאכל הירושלמי המפורסם מעורב ירושלמי, את מסעדת "המוציא" המפורסמת של השף אבי לוי, מסעדות של קינוחים מטורפים, מאכלים עדתיים וכל מה שרק תעזו לדמיין. המלצה שלנו: בואו רעבים!

שדרת ממילא

ממילא היא שכונה בלב ירושלים, בעמק שמקשר בין העיר העתיקה לעיר החדשה. שדרת ממילא היא שדרת החנויות היוקרתיות של ירושלים, ובה תוכלו למצוא מותגי-על, מסעדות יוקרתיות ונוף מדהים. אל תפספסו את המעבר בשדרה הייחודית הזאת, המוארת בלילה במיליוני אורות.

רחוב קינג ג'ורג'

רחוב קינג ג'ורג הוא אחד הרחובות המרכזיים וההומים בירושלים והוא משמש הגרסה הזולה לחובבי השופינג. תוכלו למצוא בו חנויות מקומיות עם בגדים זולים ופשוטים, נעליים, תיקים, הלבשה תחתונה ועוד, והכל במחירי מציאה. בנוסף, אפשר לפגוש בו נגני רחוב, רקדנים ושלל אטרקציות מקומיות מיוחדות שיכניסו אתכם לקצב הירושלמי.

הגן הבוטני

לחובבי הטבע ,הגן הבוטני בגבעת רם שבירושלים הוא אתר ביקור מושלם שבו אפשר להתחבר לטבע ולראות אוסף עצום של צמחים מכל העולם. הגן הבוטני הוא מהמקומות המומלצים והיפים שיש לירושלים להציע. במקום גם בית קפה, השוכן מול הצמחייה המרהיבה והצבעונית.

גן החיות התנ"כי

גן החיות התנ"כי הוא גן חיות ייחודי, הכולל מגוון רחב של חיות מתקופת התנ"ך וחיות בסכנת הכחדה. ביקור בגן הוא חוויית חובה לילדים.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות