x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

5 סיבות מדוע צימר רומנטי הוא החופשה האידאלית

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 סיבות מדוע צימר רומנטי הוא החופשה האידאלית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

שמעתם. מכולם כבר שמעתם. מהחברים הכי טובים שלכם, מההורים שלכם, מהחבר'ה מהעבודה... אפילו הבן שלכם ניג'ס לכם על זה - תצאו כבר לחופשה מפנקת וזוגית בצימר רומנטי. אם עדיין לא השתכנעתם שזה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לכם ולזוגיות שלכם, הנה 5 עובדות על צימרים רומנטיים שישנו לכם את כל החשיבה:

1)      הם פרושים בכל הארץ –  לא משנה איפה אתם גרים, יש צימר רומנטי כמעט בכל מקום בארץ. אולי תרצו להרחיק עד לצפון, נגיד לצימר רומנטי ברמת הגולן. או אולי בא לכם להירגע מול נוף מדברי, שקט ועוצמתי בצימר במצפה רמון... לא משנה איפה – החופשה שלכם תהיה מדהימה!

2)      זה רק שניכם, והטבע – אף אחד לא אוהב לצאת לחופשה רומנטית ואז, פתאום, כשרוצים לשכשך בג'קוזי פתאום פוגשים בעוד זוג... ישנם צימרים סולו רומנטיים שמבטיחים לכם בדיוק את האינטימיות והלבד של שניכם בחופשה - בקתה אחת, מבודדת או מרוחקת, שבה שניכם יכולים לשקוע אחד בשני לכמה ימים של אהבה וזוגיות, בלי הפרעות ורגעים לא-נעימים מאנשים אחרים.

3)      הצימרים מאובזרים היטב – הצימרים הרומנטיים מאובזרים בכל מה שתצטרכו כדי להבטיח לכם את החופשה שחיכיתם לה: כדוגמת מטבחון, פינות ישיבה, WiFi, אח, ג'קוזי, ולפעמים בריכה. רק צריך להחליט מה חשוב לכם שיהיה בצימר, לחפש את הצימר המושלם בשבילכם ולצאת לדרך.

4)      אווירה כפרית וקסומה – אולי אתם גרים בעיר, או יש לכם יומיום עמוס ולחוץ... אולי אתם חולמים לספוג מעט את האווירה הקיבוצניקית... אם כן, כנראה שתתאהבו בשלווה ובנחת שאפשר למצוא בצימרים בקיבוצים. ישנם קיבוצים רבים המציעים חופשות בצימרים רומנטיים ומיוחדים, וכוללים אירוח אדיב, ביתי ואינטימי, כמו מעיין במדבר שבקיבוץ יהל בערבה. אפשר למצוא צימרים רומנטיים בקיבוצים בכל הארץ, רק צריך לבחור...

5)      שומרי שבת/כשרות? אין בעיה – אם אתם שומרים שבת או כשרות, או חשוב לכם מיקום של בית כנסת או מקווה – אפשר למצוא מגוון צימרים לדתיים בכל רחבי הארץ, שמותאמים לאורח חיים הדתי.

 

אז קדימה – נגמר הזמן לתירוצים. בטלו את כל הפגישות בעבודה, השאירו את הילדים אצל הסבא וסבתא, וכבו את הטלפון הנייד. אין שום סיבה בעולם לא לצאת לחופשה חלומית, מדהימה ובעיקר רומנטית בצימר.

 

המשיכו לעקוב ולהתעדכן באטרקציות ובחופשות האטרקטיביות ביותר - צימר גם במדיה החברתית

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות