x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים מומלצים בעמק המעיינות

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים מומלצים בעמק המעיינות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בשנת 2008, שונה באופן רשמי שמה של מועצה אזורית בקעת בית שאן, ל"עמק המעיינות". המועצה האזורית שזכתה למיתוג מחדש ממוקמת סמוך לגבול עם ירדן, בבקעת בית שאן שבין הגליל התחתון, הגלבוע ובקעת הירדן. שמה החדש הוא, כמובן, רמז למעיינות הרבים שיש בה. נכון ליום כתיבת מאמר זה, היא מאגדת לא פחות מ-24 ישובים, הכוללים, בין היתר, את הקיבוצים טירת צבי, גשר, כפר רופין ומעלה גלבוע, הישובים הקהילתיים תל תאומים ושלפים, המושבים בית יוסף ורוויה, והמושבה מנחמיה. במאמר שלפניכם תמצאו שלושה מתחמי צימרים מומלצים במיוחד לחופשה המרעננת והמהנה הקרובה שלכם בעמק המעיינות.

אירוח כפרי ניר דוד

במתחם הנופש רחב הידיים שבקיבוץ ניר דוד, תמצאו כ-40 בקתות עץ כפריות, הפזורות בין עצים ומדשאות ירוקות: 22 בקתות גלעד, המתאימות לאירוח של עד שש נפשות; 15 בקתות גלבוע, המתאימות למשפחות עם עד שני ילדים; וארבע בקתות תבור, המתאימות לאירוח של משפחות עם עד שני ילדים מעל גיל שש (הילדים לנים בגלריה, ולכן הבקתות לא מתאימות לפעוטות). האירוח במתחם כולל, בין היתר, כניסה חינם לגן השלושה (הסחנה), קופון הנחה לגן גורו, קופון הנחה לטיולים בנהיגה עצמית ברכבי שטח "רייזר", ארוחת בוקר עשירה על שפת נחל האסי, וכן כניסה חופשית למרכז הספורט, הכולל בריכת שחייה חצי אולימפית, מכון כושר וסאונה. טלפון לפרטים נוספים: 052-9708935.

בקתות המעיינות

בקתות המעיינות הן ארבע בקתות עץ מרווחות ומפנקות, הממוקמות במושב רוויה. הבקתות מתאימות הן לאירוח של משפחות והן לאירוח של זוגות, וכל אחת מהן כוללת ג'קוזי עגול גדול, פינת ישיבה, מיטה רחבת ידיים ומיזוג אוויר. בחצר המתחם יש בריכת שחייה פרטית מקורה (5 מ' X12 מ', עומק: 0.8 מ' עד 2 מ') פינות ישיבה מוצלות, שולחן סנוקר, שולחן פינג פונג ותאורה לילית. כמו כן יש אפשרות להזמין ארוחת בוקר כפרית עשירה לבקתה. טלפון לפרטים נוספים: 054-5554406.

אירוס הגלבוע

מתחם הנופש אירוס הגלבוע, שממוקם בקיבוץ עין חרוד איחוד, כולל שש סוויטות מקסימות המתאימות לאירוח של זוגות בלבד, ושמותיהן בישראל: תבור, גלעד, כרמל, ארבל, מירון וגלבוע. הסוויטות ממוקמות ממש בקצה הקיבוץ על צלע ההר, ולפיכך האורחים הלנים בהן נהנים מפרטיות מוחלטת. הן בנויות משילוב כפרי של עץ ואבן, ובמרכזה של כל אחת מהסוויטות במתחם יש ג'קוזי מלבני גדול, השקוע ברצפה לצד המיטה הזוגית. בסוויטה יחכו לכם חלוקי רחצה, סביב הג'קוזי תמצאו נרות ריחניים, ובלחיצת כפתור תוכלו להפוך את הקיר שמולכם לחלון ענק המשקיף על נוף העמקים.

בנוסף, האירוח כולל ארוחת בוקר עשירה עם מגוון מרשים של ריבות, לחמים, סלטים, גבינות ופינוקים נוספים, ואם אתם חוגגים אירוע מיוחד, באפשרותכם להזמין שף פרטי שיגיע עד לסוויטה שלכם ויפנק אתכם בארוחת ערב רומנטית. טלפון לפרטים נוספים: 052-9706319.

הקליקו להמלצות נוספות על צימרים בעמק המעיינות >>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות