x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

מה עושים עם הילדים? אטרקציות לילדים ולכל המשפחה

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

מה עושים עם הילדים? אטרקציות לילדים ולכל המשפחה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מחפשים אטרקציות לילדים? בסופי שבוע, בחגים או בחופש הגדול, אם אתם הורים לילדים תאלצו בשלב כלשהו להתמודד עם הסוגיה הלא פשוטה: מה עושים עם הילדים?

אז אם אתם מחפשים דרך לשבור שגרה, לטייל בטבע, או להוציא אנרגיה – באתר צימר תוכלו למצוא מגוון פעילויות לילדים ברחבי הארץ, החל בקטיף עצמי ועד אטרקציות אתגריות כמו שיט קיאקים, תלוי כמובן במידת האדרנלין שאתם מחפשים.
 
איפה כדאי לבלות עם הילדים?

אטרקציות לילדים בצפון

אם אתם נופשים או מטיילים בצפון הארץ, תוכלו למצוא מבחר אטרקציות ופעילויות המתאימות לילדים, בהן:

קטיף משפחתי:

בכל שנה, בין החודשים יוני-אוקטובר מתחילה בגליל ובגולן עונת הקטיף, ואנחנו בהחלט ממליצים לכם על קטיף עצמי במטע ובשדה, כי אין כמו ריח של פירות מתוקים הנקטפים ישר מן העצים והשיחים.

קטיף עצמי הפך בשנים האחרונות לאטרקציה מבוקשת במיוחד בקרב משפחות עם ילדים. יש מקומות שפתוחים לקטיף עצמי במשך כל השנה, ויש מקומות עונתיים המתמתחים בגידולים ייחודיים. בחודשי הקיץ תוכלו לבלות בקטיף דובדבנים  במושב אודם או בדובדבן חסן במג'דל שמס שברמת הגולן, או לבקר במטע בראשית הגולן, שבו תוכלו למצוא מבחר פירות – מנקטרינות ועד תפוזים וענבים.


שיט קיאקים ורפטינג במקורות הירדן

מחפשים פעילות אקסטרימית יותר? אחת האטרקציות המהנות ביותר היא שייט קיאקים ורפטינג.

תוכלו לבלות עם הילדים בשיט של קייקי הגושרים, במסלול קריר ומרענן בנהר החצבני, או באבוקייק - שייט קייקים בנהר הירדן. קחו בחשבון שהגיל המינימלי לשיט הוא חמש, ועשוי להשתנות לפי זרימת המים ביום הביקור.


סיור חקלאי ברפת

בקיבוץ אורטל שבגולן תוכלו למצוא אטרקציות מגוונות לכל המשפחה, ובין שלל הפעילויות - סיור בכרמים וסיור ברפת. בקיבוץ נמצאת הרפת הגדולה במזרח התיכון. הילדים יוכלו להכיר את שיטת החליבה של הפרות ולהאכיל עגלים. יש לקחת בחשבון שהסיור מיועד לקבוצות ולהזמנה מראש.

במושב אבני איתן תוכלו לבלות עם הילדים ברפת הרובוטית ואפילו לחבוץ חמאה.


מטיילים בגליל? מיני גולף פרוד ממוקם בפארק פרוד שבכניסה לישוב פרוד שבגליל העליון, והוא מציע למבקרים שילוב של 18 מסלולי מיני גולף אתגריים, מטווח פיינטבול, באולינג שטח, חדר משחקי חשיבה והרכבה מעץ ואפילו פינות יצירה לקטנטנים. בימי הקיץ החמים קיימת אפשרות לשלב כניסה לבריכת השחייה הצמודה למתחם המיני גולף.



תוכלו לבלות במקום יום שלם, ולסיום לקנח בביקור ב"מרפסת" – בית קפה המשקיף לנוף המדהים של הגליל,  שבו תיהנו מהגלידה המפורסמת של המקום.


ליטוף חיות ב"גן גורו" שבניר דוד

אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים, כדאי לכם לקחת אותם לגן גורו – גן חיות אוסטרלי הנמצא בעמק בקיבוץ ניר דוד, שבו ניתן ללטף מיני קנגורו, לפגוש תוכים, אמו וחיות נוספות, וגם לבלות במתחם מבוכים מאתגר. אם אתם כבר באזור, תוכלו לבלות עם הילדים במגוון אטרקציות בעמק המעיינות, לשחות בנחל הקיבוצים או במעיינות מסביב, לנסוע ברכבי שטח ואפילו לרכוב על אופניים משותפים.


פארק הטבע והצפרות אגמון החולה


אגמון החולה
הוא אתר תיירות אקולוגי ייחודי מסוגו בעולם, ואחת משמורות הטבע המומלצות ביותר לבילוי עם ילדים. בכל עונת נדידה מגיעות אלפי ציפורים לעמק, ואחרות מגיעות לקנן בעונות האביב והקיץ. תוכלו לסייר בשטח באמצעות אופניים או רכבים חשמליים, לצפות באלפי הציפורים, בעלי החיים והצמחייה, וכמו כן לבלות בגן הבוטני המוקף צמחי ביצה ומים.


 
מחפשים אטרקציות בחיפה?
כדאי לכם לשקול את ים כרמל – פארק אתגרי עם שלל אטרקציות, כולל מגלשות הרים ומתקני גובה. קרוב יותר למרכז נמצא גן הנדיב שבזיכרון יעקב, אתר תיירות נפלא לכל המשפחה, שבו תוכלו לטייל, גם בשבתות יפות בעונת החורף, בגנים ובחורשות במסלולי הטיול השונים.


אטרקציות לילדים בירושלים

נמצאים באזור ירושלים ומחפשים אטרקציה שתאפשר לילדים להוציא אנרגיות, לקפוץ ולהשתולל? נסו את אתר הפיינטבול המרכזי של זיקית "פיינטבול ירושלים", הממוקם ביער השלום וכולל מתחם משחק בשטח פתוח.

אם מזג האוויר לא מאפשר פעילות בחוץ, אנחנו ממליצים לכם על בילוי במוזיאון ישראל בירושלים, שם מתקיימים סדנאות ואירועים לילדים, או על ביקור במוזיאון המבקרים במגדל דוד.


אטרקציות לילדים בדרום

בדרום הארץ תוכלו לבלות בחוות היענים אל היען, או בחוות האנטילופות הממוקמת ליד הישוב צופר שבערבה. חוויה נהדרת נוספת לכל המשפחה תגלו במרכז לאסטרונומיה במצפה רמון (מצפה כוכבים), שבו תמצאו הרצאות, סדנאות, תצפית בפלנטריום, פינות יצירה ועוד.
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות